Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hibridek jellemzően jól bírják, főleg a plugin, hiszen a motor mindig optimálisan van hajtva, és csak akkor ha szükséges. Egy átlag PHEV esetén a benzinmotor a megtett távolság 60%-ban el sem indul.
Szóval a néphiedelemmel ellentétben, jelenleg a hibridek amik megbízható konstrukciók. Rengeteg hibalehetőséget kihagytak belőlük. Az akkumulátoraik, pedig sokkal jobban bírják mint amit bárki gondolt volna. Még az első generációs Priusok is vígan futnak.
Előbb mennék le 6-700 km-t egy újjal mint bármilyen régi köszvény szívóval.
Ugyanazok.
Azokat meg sz*r volt vezetni: lomha dög volt mindegyik, rettenetes hanggal, téli nem indulás gondokkal.
Régi jó mechanikus adagolósokkal nem is volt semmi baj....leszámítva a kormot.
"...Hol lesznek már ezek a mai plug in hibrid meg tököm tudja milyen 3 henger turbós blokkok mondjuk 4-500 E km után..."

Milyen 4-500 ezerről beszélsz?! A HaHu-n mindegyikben 150 ezer van, még ha a "taxi-csík" ott vírít az oldalán is.
Még várj 1-2 évet. Idén jöttek ki a nagy teljesítményű akkuval az újabb modellek, az lenyomja a többi árát....vagy felhúzza, mert egyenlőre úgy tűnik többen akarnak elektromos autót venni, mint amennyit gyártani tudnak.
Ja. Aztán jön az, hogy hogyan irtsuk ki belőle az EGR-t, hogyan hegesszük fixre a megpittyedt kettőstömegű lendkereket, hogyan tüntessük el a tönkrement katalizátort úgy, hogy legalább a műszakin ne világítson az a nyomorult Check Engine lámpa.

Akinek kevesebb szerencséje van, az cserél (bontottra, mer' az ócsó') vagy felújíttat turbót, injektorsort, nagynyomású szivattyút.
Csak arra utaltam hogy a régebbi korosabb Dizelek szerintem sokkal többet bírnak ki mint a mai agyon elektronikázott ultra okos giga sűrítéssel rendelkező modern dizelek. Minél öregebb konstrukció annál tovább bírja. Bár ez a Benzines blokkokra is igaz. Hol lesznek már ezek a mai plug in hibrid meg tököm tudja milyen 3 henger turbós blokkok mondjuk 4-500 E km után. Annyi futás alatt két ilyen blokkot is megesznek szerintem. Minden kikönnyítve elgyengítve hogy hatékonyabb legyen de a tűréshatáraik egyre kisebbek. Míg a régi dögnehéz egyszerű blokkok meg örökké meg két napig képesek működni.
Vagy ugyanaz?
Nnna az a másik okos társaság
CR ről volt szó nem csettegőről,talán ha 6-7 éves már újabb ducato a delikvens.
Azok most paks2-vel hisztiznek.
Meg dunai hőfokot mérnek,nem érnek rá csipcsup dízelesekre.
Hisztiznek...
Egyre kevesebben. Kolléga akart cserélni PHEV Outlanderre, de nem tudja eladni a dieselt szutykát, mert a kutyát sem érdekli, pedig (még) semmi baja.
A régi munkahelyem volt a Velencei srácoknak egy csőrös Merci kistehere. Az is Dizel még az a kopogós fajta. Az igaz hogy szét volt rohadva de a motorja ment ahogy kellett. 1,6 millió km volt benne de mielőtt leadták a MÉH-be kivették a motort mert azzal semmi baj nem volt és mondván "Jó lesz ez még valamire"
Megnéztem használtan.... nem akarok Teslat venni vmi kispolgári elektromos jó lesz. Igazából felek hogy a neonzold libsik csak kisírják előbb utóbb a dízel tiltást addig hisztizek a semmire
Van elsőtulajos ducato amiben jelenleg 700e Km-van és túl sok nyűgje nincs csak az ajtók.
Nekem fél millió Km van a Focusban. Eredetileg amolyan melós kocsinak jött az udvarba 4. autónak. Én tök jól el vagyok vele. Működik rajta minden. Igaz füstölget de füstölt az még újkorában is. 4-5 literrel elketyeg 100-on. Bár igaz ami igaz be be esik egy egy hiba de nem mondanám hogy a motorral van baj hanem inkább a 20 év már jelentkezik az elektromos rendszeren. A minap is F2 segített ki mikor egyszer csak úgy döntött a dízel dózer hogy nem akar elindulni. Azt hittem cellazárlatos lett az aksi de valami az indító motor környékén volt. Asszem valami 10-en ezer forintos javítás kellett és azóta is megy ahogy kell. Bár ritkán használom mert nyár van és meleg és van motor.

Amúgy tök jól el van a masina. Szerintem még van benne olyan 100-150E km aztán leadom kilóra. Nincs se kutya se asszony se gyerek. A-ból B-be elvisz ez is. Télen nem esik be a hó és van benne fűtés. Szóval nekem megfelel.
Fel nem foghatom, hogy ki vesz tizenéves, de már CR, turbós dízelt, amiben biztosan benne van a Föld-Hold távolság kétszer, és nagyjából tuti, hogy a többszázezres felújításoknak is eljött (vagy hónapokon belül el fog) jönni az ideje....
A hiszti rátok jellemző ti sirtok mindig
Lehet hogy Teslája van, csak rányomtak egy TDI matricát, hogy jobban el lehessen adni
Szeretni vágyom, bántani már egyáltalán nem. Téged is szeretlek csak nem írom folyton de mostmár tudod.
Mindenkinek kell egy hobbi. Kinek a bélyeggyűjtés, kinek a diesel hisztijét kiszolgálni
Úgy néz ki szerencsés vagy. A világ egyetlen nem füstölő dízel kocsiját te nyerted meg