Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Passz.Annyi biztos hogy 5 év alatt lecsiszolta a szimering a crom réteget és már látszik a réz.
Olyanokat tudtok amit én nem
Egyébként, te is csak 1-2éve költöztél el otthonról, nem ?
Alakul a dolog
Mennyi a gyári tűrés? Van annak is egy megengedett elhajlása. Pár század igen kevésnek tűnik.
750-től felfelé már mindegyik, még a régebbiek is.
volt = pont
Na az a sor4 húz.
Pontosan értettem, erről írtam, picit csapták csak oda. Annyira nem, mint a cigány gyerek a lopott 125-öst, nem bírt a kemény 23 lóerővel és a villanyoszlop volt a kanyarívbe esett neki, az első kereket becsukta a blokk mellé.
Nemérted ugye?
Szemre nem volt íves.Csak mérőórán.Pár század.
Egyértelműen xr-1000
Őt a rusnya kategóriába soroltam Nekem ez a modern forma már sok.
1290S KTM, nincs miről tovább beszèlni
Ha a telószár szép íves lesz, az ugyan olyan szar szoci retkeken meg nyugati motorokon is, nem?
Na jó a Multristrada 1200 még szimpatikus. Csak olasz
bocsánat, úgy értettem hogy átlag kezdő fizetés
Pont azt nézem, hogy milyen új motort tudnék venni ami nem sport és nem naked egyik rusnyább, mint a másik Amelyik szép az meg gyenge, vagy nehéz, vagy mindkettő egyzserre
Tudatos döntés.
KB 5 évig használtam.Semmi ilyen nem volt.
Ne szoci szarokból indulj ki.
amúgy kisebb csatt esetén is a vázból törik ki a kormányütköző.
Street sajátossága.
Zoli mindig belenyúl, persze, hogy kell neki az új
"enyhe hajlat a telókban", azt azért pont annyira odacsapták, hogy a váznyak még ne másszon el, de a villaszög már racingos legyen.
Otthon lakik, szülők kocsija rajtra kész...így kb a fizetés 90%-a félre tehető.
Egyik sem volt drága,és összecsukott.
Kozmetikai hibái voltak.
Szinte mindig ilyet veszek.
Szinte.
Bankszektor.
Legalább most leírtál mindent amiért tudjuk miért nem lehet a felvágásaidat komolyan venni