Te nagyhülye, nem a 200 a lényeg. Kanyarok... tudod amikor megdöntöd a motort rosso3-on még mindig 2cm a majréd.
Na itt is szét szopod az életet egy fz6-tal.
Montenegroba volt velünk egy srác meg a nője meg nagy csomagok, előzni is szenvedés volt neki. A tdm900-zal huztam egy gázt és eltűntem, ő meg mire visszaváltott hármat hogy legyen erő benne, már rég elmúlt az előzési helyzet.
Levike bazdmeg! Elrontod a játékot, tudjuk, hogy ennek a nyomorultnak volt gixer 600 valami k7-8-as bizbasza, csak szívjuk a vérét! De azért tudod, apuci pénzére én is tudok motort venni!
Pedig feelingesebb a 600 és lesz még :) Ezrest motorozni nem tudok vesznek, én is ilyen vagyok. 2 és 3 henger pedig beteg konstrukció Fiat 500 még oké, de amúgy.
Nekem sokkal élvezetsebb egy 2hengeres vagy 3hengeres, de inkább csak a nagy ccm ami kell. Ezer aztán kész, ott nem kell 10ezer felett tartani, egygázzal végig lehet menni lendületből a szerpentinen.
Kell a francnak a 600, nem is veletlen hogy nincs már
Egész jó ez a mecsek pihenő-kapovár szakasz.
Csak mint mindenhol a mecsekben szar állapotú az út.
Azok a hullávasutak 200 felett kurvajó ugratók lehetnének.
De, szenvedés én pl rühellem ezt a szétforgatós motorozást, Ültess fel egy 50kilós csajt mögéd egy fz6-ra, szét fogod váltogatni az életedet és csak hang lesz de tempó nem.
Na itt is szét szopod az életet egy fz6-tal.
Montenegroba volt velünk egy srác meg a nője meg nagy csomagok, előzni is szenvedés volt neki. A tdm900-zal huztam egy gázt és eltűntem, ő meg mire visszaváltott hármat hogy legyen erő benne, már rég elmúlt az előzési helyzet.
A köcsög hondával is elvoltam.
Kell a francnak a 600, nem is veletlen hogy nincs már
Csak mint mindenhol a mecsekben szar állapotú az út.
Azok a hullávasutak 200 felett kurvajó ugratók lehetnének.