Aztataaa
Szia Pajti!
11nap zsinórban szopás után végree 2 nap pihiiiiii
Talán este gurulók a fullánkossal szegényke már biztos depis, hogy nem falja a km-et
De addig is már a 7. Millert szopogatóm
Látod már a kutya nem foglalkozik veled, nem kóstolgat senki, de te nem bírod ki, hogy ne izlésficamozz embereket.
Mindenki ilyan motort, autót vesz ami neki megfelel.
Egyikkel sincs semmi bajom.
Te meg játszod itt a művagányt.
Kit akarsz felszopni?
Csodálkozol, hogy utána belédállnak, lepunciznak.
Na szevasz félnótás!!!
Nem, ez valóban elég valószínűtlen
Lényegében olyan mint egy fokozat nélküli váltó, ami mindig optimális áttételt tud biztosítani a motor és a kerék között. Az utcai kocsinál ez az optimális fogyasztásra van hangolva. Ennél nyilván a maximális teljesítmény leadásra.
Ezen felül a fékezési energiát ez is visszanyeri, és rá tud segíteni a gyorsításoknál.
Gázreakciók meg elég hervadtak az utcain, de ezt igazából szoftveresen olyat programoznak amilyet akarnak, akár a hagyományos hajtásláncú autókénál sokkal jobbat, hiszen itt nem kell feltétlenül megvárni hogy felpörögjön a főtengely.
Itt hogyan működik a hibrid hajtás? Rásegít a villanymotor a kigyorsításokra? Gondolom nem állitgatja le itt a benzines motort ha elengedi a pedált az ember
Ez sem rossz, 3400ccm-es motor, hibrid kisteherautó nagyobb akkuját tették bele, de maga a hibrid rendszer ugyan az mint a széria Priusban. http://youtu.be/xzzkbc3IrQ8
Én mostanság csak a kocog 2T hajtó hajtóm, legalább már teszi a dolgát
De jobbára a darázsra semmi időm sincs
Én meg klímást hajtok...
Szia Pajti!
11nap zsinórban szopás után végree 2 nap pihiiiiii
Talán este gurulók a fullánkossal szegényke már biztos depis, hogy nem falja a km-et
De addig is már a 7. Millert szopogatóm
Mindenki ilyan motort, autót vesz ami neki megfelel.
Egyikkel sincs semmi bajom.
Te meg játszod itt a művagányt.
Kit akarsz felszopni?
Csodálkozol, hogy utána belédállnak, lepunciznak.
Na szevasz félnótás!!!
Tutti van valami a levegőben !
Újak közül a cbr1000rr, s1000rr, panigale az amit zsakolnék. Ha a kinezet alapjan döntenék.
Lényegében olyan mint egy fokozat nélküli váltó, ami mindig optimális áttételt tud biztosítani a motor és a kerék között. Az utcai kocsinál ez az optimális fogyasztásra van hangolva. Ennél nyilván a maximális teljesítmény leadásra.
Ezen felül a fékezési energiát ez is visszanyeri, és rá tud segíteni a gyorsításoknál.
Gázreakciók meg elég hervadtak az utcain, de ezt igazából szoftveresen olyat programoznak amilyet akarnak, akár a hagyományos hajtásláncú autókénál sokkal jobbat, hiszen itt nem kell feltétlenül megvárni hogy felpörögjön a főtengely.
http://youtu.be/xzzkbc3IrQ8