Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dobsz kepet?
Biztos nyikorgott
Evek ota nem centiroztatok hatsot,elsot igen,bar ott is neha elcsodalkozok mikor elhagyom a sulyt hogy nem vettem eszre.
Ezt masoltam le.
A radiális centír amit kézzel ekecselünk kismérfélben , ha nagyon elúszik az szemmel is látszik a mintán . De legjobban a drót megjelenésekor látszik hogy sikerült felrakáskor !
A hagyományos centrírozás szerintem nagyon egyszerű és nagyon jó, fizikát nem tudjuk átbaszni míg a gépben lehet hiba. Autógumival szoptuk be, ott géppel centríroztatom mert a külső-belső oldala más lehet.

Egyébként Sanyinak igaza van, 2nagy fékezés és már elment a centrír.
Na igen ! Ha van kedv hozzá ,jó idô meg üdcsi kis eszmecsere közben , még fogaskerékkel együtt az eredeti tengelyen átfüzött tûtengellyel is lehet ekecselni , de az már tényleg a hobby ekecselés !
A legutóbb a hátsó gumizásánál lett nekem is kisvasút 40 gramm (!) de legalább úgy bánik a felnivel mintha a sajátja lenne.
Az egyik gumis akit ismerek ő mindkettőt csinálja, géppel és kézzel is, amelyiket akarom, azt mondja mindkettő ugyan olyan jó. Ő még a normálisabb, csak úgy általában akkor dolgozik amikor kedve van, és nem akkor amikor nekem fel kéne rakni a gumit sürgősen
Szerencsére nem mindegyik szarja le !
A Metzelernél biztos hogy a két piros között kell legyen a szelep , természetesen ha több súly kellene a fordítás felülírja a pöttyöket ! Valamikor Bfüzfôn volt a Metz. márkakereskedô 90 es évek ô utána szabadon ! Egy ilyen centír után egyszer elvittem a zxr kerekeit digitálisra /nem volt egyszerû akkoriban / mindkettô nullás volt azóta hiszek ebben a kézi ekecselésben . Ja és kézi szereléssel sem volt rest forgatni a gumin .
Nekem most tették fel a hátsót. Gumis leszarja a,pöttyöt midig, most is 30 centivel a szeleptől van és nulla súly kellett. Szerintem sincs sok jelentősége. Forgatni meg egyik se fogja gumit
ez eléggé állat,
Erre a pontot a szelephez, van valahol leírt törvény ? Nekem több gumis is azt mondta hogy nagyon sok esetben azegy random pötty ami a gyártáshoz kell. És gondolom ha már írod hogy forgatni kell a gumit, neked is volt már példád arra hogy a pötty a szelepnél de súly kellene rá rengeteg.
Úristen ez a Tashner....
Ha ezzel nem boldogulsz szerintem jogos a kerdes hogy buzievagy?

http://youtu.be/42bT74NCZSU
Naná ! Ha van ambiciója játszani vele 0ás is lehet ! Gyerekkori barátom sokáig gumis volt sokat variáltunk a forgatással vagy a fogaskerékkel centírozással is !
Nem értek a gumizashoz, de volt amelyik kisvasutat épített rá.
szóval ha fordít a gumin akkor akár jó is lehet
Gondoltam rá , hogy a betonkeverőt át alakitom gumi szerelőre
És az milyen , mikor a tárcsát fogta be a körmökkel ?! Szerencséjére nem az enyémet ! Messze kerülöm ezeket a kerék sintéreket ! Minden esetre senki el ne mozduljon a gumisnál a kereke mellôl ! Úgy van esély hogy a felni tárcsa egyben marad és jó lesz a forgás irány meg a szelep helye is a pontoknál lesz . És ha kezdi pakolni a kovács üllôt is , igenis szóljunk hogy fordítson a gumin 180 vagy utána 90 fokot .
Pénzben ha tudsz hegeszteni nem tétel,két motornál meg pláne.
Kicsit izmolós de ha ki vagy gyúrva egy laza fél edzés,pláne a túristagumi,
Z6-hoz ketten kellettünk.
Lehet többre mennék. Mérgesítő hogy vihetem télen mindkét motor felnijét porfestetni. Volt amelyik összezsírozta a féktárcsát
inkább nakang nem?
Igen, most Road 3 van rajta.
Azért nem írtam erről mert ebben már kb 16e van.
Amióta jellemzőbb a 2 személy és a túrázás, azóta választok inkább ilyen gumit.
Fontosabb a futástelejesítmény, arra ez most megfelel.
Hülyék ezek, annyiért már egész jó Mitas gumit is lehet kapni