ebbe szeret bele mindenki a 3 hengernél, meg a hangba.. a négy hengeresek alul gyengék, pedig az x11 pl jobban ment alul, mint a legtöbb 4 hengeres. a "nyomatékkirály" 1200 bandit azt hittem elromlott, amikor mentem vele... azután kiderült, hogy az ilyen...
én ha valaha lecserélem az lc4-et akkor egy 950est veszek helyette
de nem hinném hogy lecserélném mert idén magyarországon annyit mentem hogy átvittem a szomszédba mert ment műszakira meg erdély előtt egy 15ös karikát mentem vele
mondjuk estem is egyből olyat hogy 2 hónap volt mire visszanőt a cucc a vádlimba.....a lábtartó kivájt belőle egy ujjnyi vastag csíkot
gyerek múltkor volt pesten pár napig és a mekiben reggeliztek többnyire, aztán ott adtak ilyen poharakat valamihez
hozott egy narancsot nekem ami illik a ktm színhez egy pinket az asszonynak meg egy kékeszöldet
de szerintem a dobozban lesz még 10 év múlva is valahol a spejz egyik eldugodtabb polcán
Siman meg lehet szokni csak elsore fura az egyenes kormany utan.Tavaly az egesz szezont vegigcsinaltam a ven csonttal az eladas-vetel miatt.
Nem volt rossz,csak tipikus sor4 600,8000 alatt doglott.
A sor3 meg huz mindenhol.Bar ahogy a mostani probaut utan azert a menes elegge odavolt,tobb a power,finomabb a valto a blokkcsere utan,de a karbit be kene allittatni nem vallalom azt,utananezni mitol melegszik es egy hofokmero sem artana.Meg sebesegmero,de az nem lesz.
de igen, csak az utak kivitelezésébe mindig csúszik hiba... anyag nem, csak hiba km-enként x milliárdért
nem tudom, mit jelent a hasalós gép, a k1600-on egyenes derékkal, kényelmesen motorozom... nekem nem kell nyújtogatni a lábam, meg nem ráz szét, mint a sok japán motoros, 100km-nél már minden baja van...
akkor a tervezéssel van a hiba, az hogy nálunk nem ahhoz tervezték az utakat
bár én ilyen hasalós géppel nagyon keveset mentem, azt is régen de azóta se kívánom azt az érzést
Mert kell ilyen vén csont emlékeztetőnek.Valamire akasztani kell a koszos munkaruhát.stb.Amúgy szeretek szerelőst játszani (nem tudok csak szeretek) és ezen egy nagyságrenddel olcsóbb ha elbaszok valamit.A másikkal meg menni szeretek.Remélem érthető.
Neked minek a TL?
örülök, legalább nyelheted a csicskák porát látom beragadt a svájci meki, a többi részét nem olvastad ennek is örülök, hogy legalább ebbe tudsz kapaszkodni
Ha valamit utálsz minek birtoklod?. Van 20ev a két fejlesztés között. Még a cbf akkor se volt épp a csúcsok csúcsa. Max boltbajaros oreganyamnak. még az 1000rr re is kellett három foggal nagyobb lánckerék hátra, nyitott dob hogy valamit mutasson is
ha úgy vesszük szar
pl ha én beketekem full keményre akkor még akár a gokartpályán is helytállna, ha kitekerem fullra akkor még a vasúti sinek között is úgy elmegy hogy alig rángatja a kormányt
és 20 éves technológia, a mostaniak már sokkal jobbak
és az lc4 inkább utcai mint terep motor
az összes utcai gép futóműve szánalmas....aki ment mér egy jobb futóművű endúróval az átérzi a dolgot
legalábbis a világ keleti felén, ott lehet igazán érezni ezeked a dolgokat
Na szoval a csori kotlák honda megy,vilagit,dudal,mostmar meg is all,es elfelejtettem mennyire szanalmasan nincs rajta futomu,nomeg tulmelegszik.Remelem csak levegos a huto,nem hengerfejes.
de nem hinném hogy lecserélném mert idén magyarországon annyit mentem hogy átvittem a szomszédba mert ment műszakira meg erdély előtt egy 15ös karikát mentem vele
mondjuk estem is egyből olyat hogy 2 hónap volt mire visszanőt a cucc a vádlimba.....a lábtartó kivájt belőle egy ujjnyi vastag csíkot
hozott egy narancsot nekem ami illik a ktm színhez egy pinket az asszonynak meg egy kékeszöldet
de szerintem a dobozban lesz még 10 év múlva is valahol a spejz egyik eldugodtabb polcán
Nem volt rossz,csak tipikus sor4 600,8000 alatt doglott.
A sor3 meg huz mindenhol.Bar ahogy a mostani probaut utan azert a menes elegge odavolt,tobb a power,finomabb a valto a blokkcsere utan,de a karbit be kene allittatni nem vallalom azt,utananezni mitol melegszik es egy hofokmero sem artana.Meg sebesegmero,de az nem lesz.
nem tudom, mit jelent a hasalós gép, a k1600-on egyenes derékkal, kényelmesen motorozom... nekem nem kell nyújtogatni a lábam, meg nem ráz szét, mint a sok japán motoros, 100km-nél már minden baja van...
nekem ezeknek az árnyalataik egyre mennek.......
bár én ilyen hasalós géppel nagyon keveset mentem, azt is régen de azóta se kívánom azt az érzést
Neked minek a TL?
Külön faj. A sok buzi oda jár az utcákban a porba tudatni, mert betonon már nem forog el a fostalicska 320i még Svájcban mekiznek
pl ha én beketekem full keményre akkor még akár a gokartpályán is helytállna, ha kitekerem fullra akkor még a vasúti sinek között is úgy elmegy hogy alig rángatja a kormányt
és 20 éves technológia, a mostaniak már sokkal jobbak
és az lc4 inkább utcai mint terep motor
legalábbis a világ keleti felén, ott lehet igazán érezni ezeked a dolgokat