Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

láttam... az csúnya volt...
ebbe szeret bele mindenki a 3 hengernél, meg a hangba.. a négy hengeresek alul gyengék, pedig az x11 pl jobban ment alul, mint a legtöbb 4 hengeres. a "nyomatékkirály" 1200 bandit azt hittem elromlott, amikor mentem vele... azután kiderült, hogy az ilyen...
én ha valaha lecserélem az lc4-et akkor egy 950est veszek helyette
de nem hinném hogy lecserélném mert idén magyarországon annyit mentem hogy átvittem a szomszédba mert ment műszakira meg erdély előtt egy 15ös karikát mentem vele
mondjuk estem is egyből olyat hogy 2 hónap volt mire visszanőt a cucc a vádlimba.....a lábtartó kivájt belőle egy ujjnyi vastag csíkot
gyerek múltkor volt pesten pár napig és a mekiben reggeliztek többnyire, aztán ott adtak ilyen poharakat valamihez
hozott egy narancsot nekem ami illik a ktm színhez egy pinket az asszonynak meg egy kékeszöldet
de szerintem a dobozban lesz még 10 év múlva is valahol a spejz egyik eldugodtabb polcán
k1600-t biztos, hogy te is eléred... a hasalós gépeket én sem szeretem, az kislányoknak való.....
Siman meg lehet szokni csak elsore fura az egyenes kormany utan.Tavaly az egesz szezont vegigcsinaltam a ven csonttal az eladas-vetel miatt.
Nem volt rossz,csak tipikus sor4 600,8000 alatt doglott.
A sor3 meg huz mindenhol.Bar ahogy a mostani probaut utan azert a menes elegge odavolt,tobb a power,finomabb a valto a blokkcsere utan,de a karbit be kene allittatni nem vallalom azt,utananezni mitol melegszik es egy hofokmero sem artana.Meg sebesegmero,de az nem lesz.
az a hasalós gép aminek a kormányát alig érem el a nagy belem miatt
nekem semmilyen nincs, majdlegközelebb, ha nem találok kajáldát kint vhol, hozok nektek
de igen, csak az utak kivitelezésébe mindig csúszik hiba... anyag nem, csak hiba km-enként x milliárdért
nem tudom, mit jelent a hasalós gép, a k1600-on egyenes derékkal, kényelmesen motorozom... nekem nem kell nyújtogatni a lábam, meg nem ráz szét, mint a sok japán motoros, 100km-nél már minden baja van...
majdnem elkezdtem arcoskodni hogy nekem van kék, de kiderült hogy az zöld
nekem ezeknek az árnyalataik egyre mennek.......
akkor a tervezéssel van a hiba, az hogy nálunk nem ahhoz tervezték az utakat
bár én ilyen hasalós géppel nagyon keveset mentem, azt is régen de azóta se kívánom azt az érzést
Jah és a mekből megvan majdnem minden pohárr,csak a kék nem. Szemetek.
Mert kell ilyen vén csont emlékeztetőnek.Valamire akasztani kell a koszos munkaruhát.stb.Amúgy szeretek szerelőst játszani (nem tudok csak szeretek) és ezen egy nagyságrenddel olcsóbb ha elbaszok valamit.A másikkal meg menni szeretek.Remélem érthető.
Neked minek a TL?
örülök, legalább nyelheted a csicskák porát látom beragadt a svájci meki, a többi részét nem olvastad ennek is örülök, hogy legalább ebbe tudsz kapaszkodni
A BMW ...
Külön faj. A sok buzi oda jár az utcákban a porba tudatni, mert betonon már nem forog el a fostalicska 320i még Svájcban mekiznek
persze-persze ott kell jó legyen, ahova tervezték... a bmw-mnek pl közel van a tökéleteshez közúton, földre meg menjenek a traktorok, én biztos nem
Ha valamit utálsz minek birtoklod?. Van 20ev a két fejlesztés között. Még a cbf akkor se volt épp a csúcsok csúcsa. Max boltbajaros oreganyamnak. még az 1000rr re is kellett három foggal nagyobb lánckerék hátra, nyitott dob hogy valamit mutasson is
ha úgy vesszük szar
pl ha én beketekem full keményre akkor még akár a gokartpályán is helytállna, ha kitekerem fullra akkor még a vasúti sinek között is úgy elmegy hogy alig rángatja a kormányt
és 20 éves technológia, a mostaniak már sokkal jobbak
és az lc4 inkább utcai mint terep motor
A másikkal nincs gond,még komfortosabb is mint a narancsé volt,ezt a lágy himbilimbit utálom meg azt a vonatszerű öreges vázgeometriát.
ott lehet... a ferrarit sem posványra tervezték, tehát szar a futóműve
az összes utcai gép futóműve szánalmas....aki ment mér egy jobb futóművű endúróval az átérzi a dolgot
legalábbis a világ keleti felén, ott lehet igazán érezni ezeked a dolgokat
Na szoval a csori kotlák honda megy,vilagit,dudal,mostmar meg is all,es elfelejtettem mennyire szanalmasan nincs rajta futomu,nomeg tulmelegszik.Remelem csak levegos a huto,nem hengerfejes.
Látom van egy motorod is,nem csak a Truble!
Ezen nemuljon,van alkoholos filcem.
Ahh egy olyan motor aminek a nevében az 1000 meg legalább egy R nincs az nem izgat