Mi sem azért járunk oda. Ott nincs véda geci, meg mozgós trafiaudi meg telebaszva trafis haromlabuval. Jah, es a szerpentines helyeken nem jönnek a sünök decibel-t mérni... Ezek a kedvelt szakaszokon még az út is jobb! Beszarás!
Igazából semmit nem "spóroltam", adott volt a keret: volt egy 18 éves, amúgy hibátlan Yarisom, meg kerek egymillió forintom mellé. Ebbe az átírásnak és az első olajcserének is bele kellett férnie.
Közepes méretű ("alsóközép" kategóriás, kényelmes, biztonságos (5*, sok légzsák, ABS, ESP!!!) volt az elvárásom, és 10 évnél nem idősebb kor. Amiket a Ceed-en kívül néztünk, valamelyik feltételnek nem felelt meg, vagy nem volt rá elég a pénzünk. A kalocsai kereskedő 400 ezret akart adni a Yarisért, ez a bajai ahol végül vettük, 550-ért simán beszámolta, és egy percig nem állt nála, fel sem került a HaHu-ra. 1.450.000 volt így a kocsi, pont elég volt a zseton, ráadásul mindkettőnknek nagyon tetszik ez a nagy batár. Igaz, azóta már költenem "kellett" rá 150 ezret az elmúlt 2 hónap alatt: vadiúj gumiszett 110-ért, szőnyeggarnitúra + csomagtértálca 19-ért, gyertyák, szűrők, apróságok. Ja, meg kötöttem rá Casco-t is.
Szumma,ekkkra kaszniba epp eleg,ha nem kuldik nem meg,,de legalabb nem eszik.
Pont mint a gastra 1,6 szigoru.
Dizel jobban passzol.
Kivancsi lennek mit fogyasztana ha 1,4 es 100 lovas lenne.
Ja, persze, bár ez minden CVT váltósra igaz. A TC-sek meg erősen elfogultak a kőkorszaki szarjaikkal
Váltó után furcsa volt 1 hétig, de igazából teljesen jó és logikus, mert a motor fordulatszám nem a sebességre visszacsatolás, hanem a leadott teljesítménnyel függ össze, és a hangja is csak akkor jön meg amikor már gazdaságtalanul gyorsít, azaz padlót nyomsz, akkor meg azért a váltós autó is vonyít, mert jobb esetben visszaváltasz neki.
Normál forgalommal együtt haladásnál a kerék gördülés a legzajosabb.
Meg az volt fura, hogy ez nem ránt a váltásnál, hanem egyenletesen gyorsít, amennyire a gázt nyomod, így olyan az érzése az embernek hogy nem is megy, de valójában igen.
Váltós autó után ezt szokták még erősen kritizálni, de aki használja is abból még senki nem sírta vissza a kapcsolgatást.
Oké a Prius elég lustára van hangolva, még a Nissan Leaf is közvetlenebbül és gyorsabban reagál, pedig még nehezebb is, de akkora különbség meg nincsen, mert Leaf-ből a sebességgel fogy a lelkesedés, a Prius meg 180-ig olyan könnyedén húz mintha motornak képzelné magát.
De van a családban egy 2011-es 1,2-es Jazz. És tényleg olyan jó mint a híre. Szeretem vezetni. 5-5,2l/100km -el el lehet vele járni, de ha nagyon tolod neki, akkor is csak 6l...és elférni benn.
Közepes méretű ("alsóközép" kategóriás, kényelmes, biztonságos (5*, sok légzsák, ABS, ESP!!!) volt az elvárásom, és 10 évnél nem idősebb kor. Amiket a Ceed-en kívül néztünk, valamelyik feltételnek nem felelt meg, vagy nem volt rá elég a pénzünk. A kalocsai kereskedő 400 ezret akart adni a Yarisért, ez a bajai ahol végül vettük, 550-ért simán beszámolta, és egy percig nem állt nála, fel sem került a HaHu-ra. 1.450.000 volt így a kocsi, pont elég volt a zseton, ráadásul mindkettőnknek nagyon tetszik ez a nagy batár. Igaz, azóta már költenem "kellett" rá 150 ezret az elmúlt 2 hónap alatt: vadiúj gumiszett 110-ért, szőnyeggarnitúra + csomagtértálca 19-ért, gyertyák, szűrők, apróságok. Ja, meg kötöttem rá Casco-t is.
https://www.autonavigator.hu/c...
Szumma,ekkkra kaszniba epp eleg,ha nem kuldik nem meg,,de legalabb nem eszik.
Pont mint a gastra 1,6 szigoru.
Dizel jobban passzol.
Kivancsi lennek mit fogyasztana ha 1,4 es 100 lovas lenne.
Váltó után furcsa volt 1 hétig, de igazából teljesen jó és logikus, mert a motor fordulatszám nem a sebességre visszacsatolás, hanem a leadott teljesítménnyel függ össze, és a hangja is csak akkor jön meg amikor már gazdaságtalanul gyorsít, azaz padlót nyomsz, akkor meg azért a váltós autó is vonyít, mert jobb esetben visszaváltasz neki.
Normál forgalommal együtt haladásnál a kerék gördülés a legzajosabb.
Meg az volt fura, hogy ez nem ránt a váltásnál, hanem egyenletesen gyorsít, amennyire a gázt nyomod, így olyan az érzése az embernek hogy nem is megy, de valójában igen.
Váltós autó után ezt szokták még erősen kritizálni, de aki használja is abból még senki nem sírta vissza a kapcsolgatást.
Oké a Prius elég lustára van hangolva, még a Nissan Leaf is közvetlenebbül és gyorsabban reagál, pedig még nehezebb is, de akkora különbség meg nincsen, mert Leaf-ből a sebességgel fogy a lelkesedés, a Prius meg 180-ig olyan könnyedén húz mintha motornak képzelné magát.