Nem egy egészséges sebesség ingadozás zavar, mert arra ráhagyok egy kicsit és szépen el van előttem, max trimmelek egy kicsit, hanem az amikor 60 és 100 között ingadozna a sebessége indokolatlanul országúton. És persze úgy hogy csak ott gyorsít ahol előzni is lehetne...pár a Toyotával ez nem gond, csak a fogyasztásomnak ad egy pofont, ami Priuson fizikai fájdalommal jár
A hétvégén voltam Debrecenben a 4-esen (Szolnoktól), kocsival. A forgalom nagy volt, kamion is dögivel, de lehetett előzgetni rendesen. (Péntek délelőtt mentünk keresztfiam ballagására, szombat délelőtt meg jöttünk haza.)
4-es utat is ezért rühellem, mert ott nincs hely a motornak se. Tiszta helyzet kell egy előzéshez, ezért nehézkesebb is.
Ennek ellenére elég gyorsan lehet rajta haladni.
A száraz sem lesz jobb , mert kikristályosodik a visszamaradt szar a fuvókákban meg a többi réz szirszaon egy perc alatt , ha nincs mondjuk wd40 el befújva ! Belemártasz benzinbe egy fuvókát , aztán hagyd megszáradni , és látod az eredményt ! Én szem szerint adalékban bízok , ami nem engedi szétesni a szar benzint , így a ragacs sem válik ki a kukorica léböl ! Nekem ez eddig bejött , a téli hónapokban is , indítgatás nélkül átvészeli a kukorica lé a tankban , meg a karbiban is !
Ez azért nem kihívás motorral.
Inkább 1-2 autónként előzök, de nem megyek akkora sebesség különbséggel hogy ne tudjam kivédeni. Másrészt hagyok elég helyet. Ha számítasz rá, akkor nem okoz gondot, mert elfér a szembe sávba egy autó és egy motor.
Még régen amíg nem volt M3, a 3-as úton jártam Debrecenbe.
Na ott volt szopás 250km-en a sok ráérő. Én ott tanultam meg 120-as Skodával előzni A 70lovas Thália már sportautó nekem
Aztán ugyan ezen a szakaszon volt hogy 150-es átlagot mentem a régi Hondámmal, de ott buktam el, hogy Üllőnél kifogyott a benzin, pedig amúgy kényelmesen elég volt az útra a tank, normál tempónál.
Na baszki,ma lattam egy priust ami tankolt, . nemaaaaaaaaa,az termeli a benzint.
Es direkt neztem,vagy 8 alkalom volt mire kiert a madarasbol a 3 ra,egyszer sem indexelt a genyo.
Jövőhét Kakucs?
Vacak etanolos benzin belerohadt az MZ-be, pedig a múltkor direkt megjárattam a környéken, hogy ne legyen ilyen gondja
Tankot, benzincsapot, karburátort, mindenből kapirgálni kellet a belekeményedett gyantát, meg az oxidot, de most megint jó
Biztonság kedviért szárazon raktam el, remélem így jobban bírja.
Nekem csak azzal cseszik fel az agyam, hogy nem tudnak egy stabil tempót menni.
Megértem én ha forgalmi helyzet miatt lassít, de üres úton gyorsítgat, fékezget, meg elalszik.
Álljon be óra szerint a megengedettre és nekem az már megfelel, csak tartsa!
Kíváncsi leszek a csigazabálóknál ez a 80-as korlátozás mire vezet, de én tuti elalszok és fának megyek ha nálunk is bevezetik
Motor ezerszer jobb. Ott a mozgékonysággal és erőtöbblettel könnyedén felülemelkedek a hülyéken, ezért motoron mindig kisimulnak a ráncaim.
Városban ehhez nekem elég volt 125-ös MZ is, országúton azért kell már több erő.
Pl a GS500-al is elég kellemesen el tudtam már közlekedni.
Autóval meg kell venni egy Priust, és akkor az ember beáll a mazsolák közé
Nagyon idegnyugtató autó, benyomom a tempómatot és szépen krúzolok akárki mögött, de még ezzel is vannak olyanok aki miatt vágyok egy géppuskára a napfénytető fölé szerelve.
Románia nem a páváknak való. Tele van koszos cigányokkal meg mindenféle igénytelen népséggel, én se fürödni járok oda de legalább a terep még nincs tele mindenféle műzöld erőszakszervezettel.
Ahogy írtad, embere válogatja.....én pl. szeretek naponta kétszer fürödni, általam normálisnak gondolt szálláson aludni, és a lényeg, hogy tiszta legyen a környezet ahol motorozok ami lássuk be romániában (Erdélyben sem sajnos) nem nagyon adatik meg, ha lelépek az útról be a fák közé nagy eséllyel olajos hordókba botlok és arccal egy szemétdombra esek, nekem tetszik a steril, tiszta környezet és a jól kiemelt látnivalók, már rég nem vágyok rideg tartásra. Viszont megértem, hogy sokaknak mint Neked is pont a nomádkodás tetszik és arra meg pont románia a jó, nincs ezzel semmi baj sőt.
Sosem voltam arra így nem tudom mi van ott
De láttam sok képet videót, és beszéltem olyannal aki arra jár és nem sok olyan hely van mint Erdélyben
Bár az is igaz hogy Erdély sportgépesek szemszögéből másabb mint nekünk akik nem félnek murvás úton menni
Ennek ellenére elég gyorsan lehet rajta haladni.
Inkább 1-2 autónként előzök, de nem megyek akkora sebesség különbséggel hogy ne tudjam kivédeni. Másrészt hagyok elég helyet. Ha számítasz rá, akkor nem okoz gondot, mert elfér a szembe sávba egy autó és egy motor.
Na ott volt szopás 250km-en a sok ráérő. Én ott tanultam meg 120-as Skodával előzni A 70lovas Thália már sportautó nekem
Aztán ugyan ezen a szakaszon volt hogy 150-es átlagot mentem a régi Hondámmal, de ott buktam el, hogy Üllőnél kifogyott a benzin, pedig amúgy kényelmesen elég volt az útra a tank, normál tempónál.
Es direkt neztem,vagy 8 alkalom volt mire kiert a madarasbol a 3 ra,egyszer sem indexelt a genyo.
Vacak etanolos benzin belerohadt az MZ-be, pedig a múltkor direkt megjárattam a környéken, hogy ne legyen ilyen gondja
Tankot, benzincsapot, karburátort, mindenből kapirgálni kellet a belekeményedett gyantát, meg az oxidot, de most megint jó
Biztonság kedviért szárazon raktam el, remélem így jobban bírja.
Megértem én ha forgalmi helyzet miatt lassít, de üres úton gyorsítgat, fékezget, meg elalszik.
Álljon be óra szerint a megengedettre és nekem az már megfelel, csak tartsa!
Kíváncsi leszek a csigazabálóknál ez a 80-as korlátozás mire vezet, de én tuti elalszok és fának megyek ha nálunk is bevezetik
Városban ehhez nekem elég volt 125-ös MZ is, országúton azért kell már több erő.
Pl a GS500-al is elég kellemesen el tudtam már közlekedni.
Autóval meg kell venni egy Priust, és akkor az ember beáll a mazsolák közé
Nagyon idegnyugtató autó, benyomom a tempómatot és szépen krúzolok akárki mögött, de még ezzel is vannak olyanok aki miatt vágyok egy géppuskára a napfénytető fölé szerelve.
De láttam sok képet videót, és beszéltem olyannal aki arra jár és nem sok olyan hely van mint Erdélyben
Bár az is igaz hogy Erdély sportgépesek szemszögéből másabb mint nekünk akik nem félnek murvás úton menni