Tudom hogy nem egy kategória, és azért verem a fejemet a falba, hogy ezidáig (81 óta vezetek autót...) szigorúan kisautó párti voltam. Vén fejjel jöttem rá, hogy ez alapvető tévedés volt: az autó legfontosabb összetevője nem az erős motor, hanem az EMBERI MÉRETŰ, kényelmes kaszni és a jó futómű. A Yarissal is mentem néhányszor egy nap 6-700 km-t, de akkor még nem volt ennyire sz*r a derekam, most nem bírnám ki.
Azèrt a Yaris nem egy kat. vele. Autópályán mèrtem 7.2 es fogyasztást ès csak akemerák alatt mentünk a maximális megengedettel klímával 150-180 között kènyelmesen beszèlgetve.
Nem panaszkodtam, félre ne értsd! Nálam anno az 1,4 75 lovas Thalia is ennyit kajált (7,4-7,5 átlag), pedig azzal nemigen mentem 110-nél többel országúton (és az csak 940 kiló). Az is a városban zabált mint állat. Utána a Yaris volt takarékos, pedig hajtottam rendesen (Az erős hangja miatt azt is inkább csak 110-ig, fölötte csak előzéskor. 110-től qrva hangos tudott lenni belül) Ráadásul a Yaris órája sokat csalt: óra sz. 110 = GPS 101-102 km/h, ugyanazzal a TomTom GPS-sel mérve a Ceed az új gumijaimmal 110-nél csak 1 km/h-val mutat többet a valósnál (109), szóval ezzel azért gyorsabban járok. Ebben 130-ig kényelmesen lehet beszélgetni, mert csendes.
200km ingázás (napi 2x20km) a többi hosszú távú 90-100 As tempó ahol lehet(Szeged Kecskemét ilyenek) 8,3 liter gáz
39 literrel elment 470 km
Na ezért nem lesz Astra csere
Ha meglesz a gyerekek jogsija akkor marad neki a Corsa egy évet gyakorolni utána a Corsa helyett lesz másik én a jazz mellett kardoskodok de az asszony a ceed-be szerelmes
Szerintem pár év és drónról fognak mérni szóval az hogy gyorsan tudjon menni egy kocsi nem lesz lényeges
Légy szíves, derítsd már ki nekem, hogy az ajtók aljára a fekete ütköző gumi csíkokat honnan vették? Nem gyári felszereltség, de én is nagyon szeretnék olyat.
Nem b@szod, hogy ugyanolyan Ceed-ed van, mint nekem?! Nekem most éppen 7,3 az eddigi full-totál fogyi (1800km-re), mert volt egy hosszú utam Debrecenbe. Csináltam is egy egzakt mérést (csurig tankolással kétszer), a 100-120-as országúti menetben, sokat előzgetve 6,8-at kajált ténylegesen. A helyi rövid utak teszik tönkre az átlagot, szerintem városban (hideg motorral indulva 3-10 km-es távok) röhögve bevágja a 9-10 lityit is. Szerencsére 90%-ban országúton szoktam autózni, itthon csak boltba megyek vele.
egy kicsit elbeszélünk egymás mellett az alapoktól kezdve
a tudomány tök jó dolog a fejlődés is stbstb az a szar hogy közben elbaszunk mindent
egy példa hogy az egyszerűbb elmék is felfogják(akinek nem inge az......)
van egy szőnyeg üzemem olyan amilyen, halad a meló úgy ahogy, szóval elvan a cég a szőnyeg eladás is elviselhető mértékű
de gondolok egy nagyot kellene perzsa szőnyeget csinálni mert ugye a haladás fejlődés minőség stbstbstb
elkezdek fejleszteni időt energiát pénzt nem sajnálva bizakodom a jövőben fasza lesz minden
közben pár apróbb fejlesztés karbantartás takarítási művelet kimarad mert a jövő fontosabb mint hogy pl az hogy ne kelljen a klotyón pumpálni a szart mert ugye ki kellene cserélni 120 méter csövet meg felverni a betont és ami evvel együtt jár
szóval fejlesztünk és sikerült még nem az igazi de már jobb mint volt, igaz eladhatatlan mert a budiból kezdem kihordani a le nem folyt szart a cipő talpon, szóval ismét egy kis agyalás hogy nem tapadjon meg a szar a szőnyegen
igaz már a víz is alig van mert 10 helyen folyik a falban de inkább a fejlesztés az első hiszen ha bejön a tuti meglesz minden
közben a tetővel is lett némi gond, fele gép tönkre is mert de nem is olyan nagy baj hiszen ha leadom vasba akkor ismét lesz egy kis pénz a fejlesztésre ami már tutira szarálló és talán így már el tudom adni
na kb itt tartunk......
Mkst ettem egy kibaszott finom steaket Kecskeméten. De olyan hülye voltam, messze álltam meg a kocsival, kénytelen voltam a 900 forintos limonádét inni
Most mèrt? 2+2 folyamatos. Minden hónapban van szabad hètvègèm egy-egy szombat, vagy vasárnap, megy telibemelös hètvège a mostani. Messze jobb mint a 6+2ő!
kényelem mindenekfelett