Én 2004-ben is jártam rajta, a teljes felújítás előtt. A világ legsz*rabb "aszfalt" útja volt, kocsival 10-20 km/6h-val lehetett rajta haladni (katonásan: 1-2-1-2 ), és rikoltoztunk örömünkben, ha a 4 kerék közül egyszerre csak 3 volt kátyúban. Ahhoz képest most is király.
Hát gyere Hargita vagy Kovászna megyébe, menj el a Békás-szoroshoz, Bucsinon át vagy a Libánon. Amit megcsináltak azt nagyon jól, főutak szinte mind jók, a 2számos utak már nem mind, pláne a magyar részeken.
Áhh szerintem rosszúl látod, de ha be is torpant volna ott a buli. Bizonyára nem azért mert elkellett számolniuk még is hogy kerult 3 szor annyiba az út mint más országokba ahol alagutat is fúrnak.
Érdekes. A román kamionok anno nekem is többször az életemre törtek (még 125-ösöztem) de nem odakint Romániában, hanem itthon a 4-es főúton. Odakint egy-két kisebb afférom (veszélyesebb helyzetem) volt csak, a GS-sel meg már semmi. (Leszámítva azt, hogy a szépvízi víztározónál teljesen önállóan betakaróztam vele. Igaz, az ottani útviszonyok is okolhatók ezért a bénaságomon kívül).
egyszer voltam romániában motorozni, én többet nem megyek oda, az biztos... anno a gsr futóműve összesen nem kapott annyit, mint ott és a kamionok meg akartak ölni lakott területen, mikor 110-el előztek meg....
Robogókat én is utálom
Na jo a rendszam besegitett.
Ugyan az a rendszer, csak 300LE-vel.