Nem kell ahhoz 400 lóerő, csak 120-180 egy viszonyleg kicsi, könnyű autóban ("hot hatch" - 1,6-os Swift Sport már jó lenne), és el kell felejteni, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőt bámuljuk menet közben....
Megnézném hogy egy 400 lovas kocsival hogy előzőnél pl a 81esen amikor 15 kamion/500 méter sűrű elegy van oda-vissza
Plusz még mellé a személy autók
Ja és még a buzi motorosok....
Vagy akár egy Kiskőrös Izsák Szakasz meló után... Mert vagy a 47 kanyar egyike jön szembe vagy egy másik kocsi
Engem tegnap megelőzött egy Zsiguli lakott területen (300 méterre a táblától) aztán avval a lendülettel maradt 70 és tempóval előttem
Ha az ilyeneket borítanám be az árokba....
Ez tiszta sor, amit írsz, de amiatt vegyek erősebb kocsit, mert mások gondolkozni és elmélkedni, meg szunyókálni járnak vezetés címszóval? Legalább a megengedett maximumot tartanák, főleg úgy, hogy az év 365 napjából 350 napig kb. tökéletesek az útviszonyok...
Nem esett le, látom: ha tényleg sietned kell, akkor vegyél olyan autót, amivel a tötymörgők előzése, "kikerülése" könnyen, gondtalanul (stresszmentesen, sőt: kis túlzással szórakozva) megtehető. Igaz, az többet fog fogyasztani, de nem idegbajosként érsz a munkahelyedre minden nap.
Vagy vegyél motort, de ne indulatból vezess, mert akkor előbb-utóbb baj fog érni.
Meg fogsz lepődni, de egy rongyos 1.4-es Thalia-val egy 100 km-es út alatt vagy 15-ször kell előznöm és engem csak 1-2-szer előznek, akiket szívesen el is engedek, jelzek nekik, mikor mehetnek és lassítok is picit, ha kell.
Nem a kocsi erején múlik, hanem sokan nem fogják fel, hogy aki nem 10-20 km-re jár, annak igenis fontos a tempó és idő, mert 100-150-200 km-en 40-50-60 percek úsznak el a semmire a tötymörgéssel.
Éves szinten napokat spórolok azzal, hogy minimum a megengedett maximummal járok, de inkább picivel felette.
Ezért vagyok ideges, ha valaki a megengedett sebesség 60-70%-ával krúzol előttem, mert feltart, húzza az időmet, nő a kocsi fogyasztása, stb.
Ha sietsz, akkor vegyél erősebb autót, és meg bírod előzni az előtted tötymörgőt. Amúgy meg fogd fel szórakozásnak az egészet (75 lovas Thaliából nehéz lesz - ehhez váltanod kell. Lehetőleg gázfröccsel, dupla kuplunggal.)
Hogy álljak hozzá máshogy. bogyó bá? Napokban történt, bazi nagy fehér Porsche Cayenne lakott területen kívül 65-tel nyomul, 4-5 km-t is követtem, mire meg bírtam előzni, akkor is kocsisor mellett, mert már nagyon ki volt a bré vele. Mellé menve látom, hogy egyrészt félig alszik, olyan feje volt, másrészt a mellette ülőnek magyaráz.
És ne legyek ideges?
Nekem rádió sincs a kocsiban, ha vezetek, akkor arra figyelek, főleg mivel rendszerint sietek valahova, nincs időm szarakodni.
A közlekedés mindenhogy szívás, míg távolsági buszoztam sokat, addig agyvérzést kaptam a buszra felszálló büdösöktől, stb.
Mióta kocsival járok, agyvérzést kapok a tötymörgő barmoktól.
Legalábbis nekem a közlekedés minden formája stresszes, nem vagyok ember szerető, de legalább a zsarukkal jól kijövök.
Egyébként meg teljesen életszerű hogy nem állok meg.
Jön a gázos villogóval, eleve ha motorral vagyok nem fog utolérni, és mivel le van maradva észre sem fogom venni.
Ha utol ér nyilván elengedem, de az hogy ő kimegy egy parkolóba hol érdekel engem? Index azt megyek tovább.
Ahogy az eredeti eset is példázta eléggé félre érthető és veszélyes szitut generáltak.
Ilyen intézkedést csak láthatóan rendőr eszközöljön, amit már a festéséből is messziről kiszúr az ember, mert akkor nincs ilyen gond.
A kivezetéses ellenőrzések
célja, hogy a hatóság a jellemzően szabálytalanság gyanúja miatt kiválasztott járműveket biztonságos körülmények között, a forgalom akadályozása, zavarása nélkül arra alkalmas helyszínen - gyorsforgalmi utak esetében lehetőleg parkolóban - ellenőrizhesse. Ennek érdekében a hatóság munkatársai az autópályás kiterelések során követett gyakorlat szerint az ellenőrzés alá vonandó járművet az útszakaszra megengedett legnagyobb sebesség betartása mellett megközelítik, majd megelőzik. Ezután a kivezető jármű vagy a beleszerelt „közúti ellenőrzés” és „kövessen” szövegű fényjelző felirattal, vagy megkülönböztető jelzéssel, vagy ezek együttes használatával fokozatos sebességcsökkentés mellett az ellenőrzés helyére vezeti ki a kiválasztott járművet. A kivezető jármű a sebességet minden esetben csak a szükséges mértékben - a jelenlegi esetben is mindössze 10 km/órával - csökkenti úgy, hogy a kivezetés biztonságosan kivitelezhető legyen. E szempontok a nagy tömegű haszonjárművek, járműszerelvények kitereléssel történő ellenőrzése, alkalmas helyszínre való kivezetése során hangsúlyosabban érvényesülnek, megvalósításuk több feltétel egyidejű fennállását igényli, így az ilyen ellenőrzéseket a hatóság munkatársai a közlekedés biztonsága érdekében fokozott körültekintéssel végzik.
Fontos hangsúlyozni, hogy - amint az a felvételen és a közlekedők számára is látható volt - a sebesség csökkentésekor már használták az ellenőrzésre utaló megkülönböztető jelzést, így a cikkben megfogalmazottakkal szemben egyértelműen nem történt provokatív előzésre kényszerítés. Tájékoztatásul jelezzük továbbá, hogy ugyan azonos parkolóba hajtott ki, a felvételen előző járműszerelvényre a kivezetés és az ellenőrzés nem terjedt ki.
megkülönböztető jelzést használó járművet nem előzhetsz meg, ha megállít, megállsz...és magánszemélyként nem is vehetsz ilyet, pláne nem teheted fel még úgysem, ha nem használod... parttalan ez a dolog, mert szándékosan nem akarod megérteni, hogy nem attól lesz hatóság, hogy van-e matrica az autón. Civil autó is lehet rendőr stb. Nem is áll jogodban mérlegelni, hogy ő rendőr-e vagy nem, ilyen a jogrendszer. Tehát megteheted, hogy nem állsz meg, de amikor jogosan előállítanak, akkor magad viseled a felelősséget...
http://www.origo.hu/auto/20180...
Ezeket kergessék inkább.
Amúgy elég egyszerű megtalálni őket, csak dolgozni kéne. Van összesen 2 paintball pálya a környéken.
Plusz még mellé a személy autók
Ja és még a buzi motorosok....
Vagy akár egy Kiskőrös Izsák Szakasz meló után... Mert vagy a 47 kanyar egyike jön szembe vagy egy másik kocsi
Engem tegnap megelőzött egy Zsiguli lakott területen (300 méterre a táblától) aztán avval a lendülettel maradt 70 és tempóval előttem
Ha az ilyeneket borítanám be az árokba....
Vagy vegyél motort, de ne indulatból vezess, mert akkor előbb-utóbb baj fog érni.
Nem a kocsi erején múlik, hanem sokan nem fogják fel, hogy aki nem 10-20 km-re jár, annak igenis fontos a tempó és idő, mert 100-150-200 km-en 40-50-60 percek úsznak el a semmire a tötymörgéssel.
Éves szinten napokat spórolok azzal, hogy minimum a megengedett maximummal járok, de inkább picivel felette.
Ezért vagyok ideges, ha valaki a megengedett sebesség 60-70%-ával krúzol előttem, mert feltart, húzza az időmet, nő a kocsi fogyasztása, stb.
És ne legyek ideges?
Nekem rádió sincs a kocsiban, ha vezetek, akkor arra figyelek, főleg mivel rendszerint sietek valahova, nincs időm szarakodni.
Mióta kocsival járok, agyvérzést kapok a tötymörgő barmoktól.
Legalábbis nekem a közlekedés minden formája stresszes, nem vagyok ember szerető, de legalább a zsarukkal jól kijövök.
az élet egyszerű
Egyébként meg teljesen életszerű hogy nem állok meg.
Jön a gázos villogóval, eleve ha motorral vagyok nem fog utolérni, és mivel le van maradva észre sem fogom venni.
Ha utol ér nyilván elengedem, de az hogy ő kimegy egy parkolóba hol érdekel engem? Index azt megyek tovább.
Ahogy az eredeti eset is példázta eléggé félre érthető és veszélyes szitut generáltak.
Ilyen intézkedést csak láthatóan rendőr eszközöljön, amit már a festéséből is messziről kiszúr az ember, mert akkor nincs ilyen gond.
A kivezetéses ellenőrzések
célja, hogy a hatóság a jellemzően szabálytalanság gyanúja miatt kiválasztott járműveket biztonságos körülmények között, a forgalom akadályozása, zavarása nélkül arra alkalmas helyszínen - gyorsforgalmi utak esetében lehetőleg parkolóban - ellenőrizhesse. Ennek érdekében a hatóság munkatársai az autópályás kiterelések során követett gyakorlat szerint az ellenőrzés alá vonandó járművet az útszakaszra megengedett legnagyobb sebesség betartása mellett megközelítik, majd megelőzik. Ezután a kivezető jármű vagy a beleszerelt „közúti ellenőrzés” és „kövessen” szövegű fényjelző felirattal, vagy megkülönböztető jelzéssel, vagy ezek együttes használatával fokozatos sebességcsökkentés mellett az ellenőrzés helyére vezeti ki a kiválasztott járművet. A kivezető jármű a sebességet minden esetben csak a szükséges mértékben - a jelenlegi esetben is mindössze 10 km/órával - csökkenti úgy, hogy a kivezetés biztonságosan kivitelezhető legyen. E szempontok a nagy tömegű haszonjárművek, járműszerelvények kitereléssel történő ellenőrzése, alkalmas helyszínre való kivezetése során hangsúlyosabban érvényesülnek, megvalósításuk több feltétel egyidejű fennállását igényli, így az ilyen ellenőrzéseket a hatóság munkatársai a közlekedés biztonsága érdekében fokozott körültekintéssel végzik.
Fontos hangsúlyozni, hogy - amint az a felvételen és a közlekedők számára is látható volt - a sebesség csökkentésekor már használták az ellenőrzésre utaló megkülönböztető jelzést, így a cikkben megfogalmazottakkal szemben egyértelműen nem történt provokatív előzésre kényszerítés. Tájékoztatásul jelezzük továbbá, hogy ugyan azonos parkolóba hajtott ki, a felvételen előző járműszerelvényre a kivezetés és az ellenőrzés nem terjedt ki.
Ezeket kergessék inkább.
Amúgy elég egyszerű megtalálni őket, csak dolgozni kéne. Van összesen 2 paintball pálya a környéken.
Dafke a fingot fűrészeled hülyeségből?