Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te terelsz..nem árulod el milyen gumiról van szó.
Annak pedig nem kell motor, ennyi. Vagy ha kell maradjon a realitások talaján és vegyen CBF250-t.
Mindenki másra vágyik... Nem gondolkodtam el soha azon, hogy amit vettem a motorra abból mi mást lehetett volna... Ilyen alapon akkor 80-100 ezer egy jó új szett gumi, de ugye van Nankang is 60-ért, vagy vágott slick 20-ért. Akkor több marad a svájci alpokra.
Ez is hülyeség, nem mindenki új mániás. Nekem perpillanat egyik új motor sem adja és nem is fogja a sok buzi elektronika miatt. Ha csere lesz valószínűleg maradok 2010 alatt, de az is lehet, hogy 1980 alatti évjáratokból szemezgetek.
Ez olyan, hogyha elém raknak egy régi és egy új NSX-et akkor a régit viszem, ha van pénz, ha nincs.
Ez rossz példa volt ! Pont ezeket a fesz -szabályozókat hívta vissza a suzi mert kigyujtotta a busákat a riderek alatt ! A suzi mérnökei amúgy is hadilábon állnak az elektronikával ugyan úgy ahogy a futóművekkel !
Te vagy a másik beteg,abból a pénzből amit a kotlóra költöttél már motort lehet venni.
Aztat leszarom,akkor két szett supercorsa.
De vágott sliccből amit tudjuk hogy alapból felmegy a plafonra vele mindenki be lehetne teríteni a garázst ennyiért.
Én a GSX-R-nél a harmadik kipufogó variációnál tartok. Az első a tuning előtti volt, a második amit én gányoltam rá, a harmadik egy csendesebb de nyitott lowsound dob, amit direkt abból a célból tettem fel (és állíttattam be vele), hogy ne legyen annyira hangos a motor, mint az általam rittyentett lom-dobbal. A beruházás / beruházások (plusz) költségéből elég sokszor fordulhattam volna a kotlóval a Tátrában. De én mégis invesztáltam, hogy legyen halkabb. Ez sikerült is. Namármost a halkabb dobbal annyival gyengébb a motor, hogy bőgni tudnék menet közben és a fejemet verném a falba, hogy lettem volna inkább bunkó paraszt, aki minden vasárnap hajnalban felébreszti a városlakókakat a herélt dobjával. Olyan buta, lusta, gyenge fos lett a motor, hogy hánynom kell tőle. Idén szerintem megy is vissza a herélt.
Jó akkor legyen 2 szett.Most tereltek.
Ha hiszed ha nem van olyan akinek nincs elég.De tökmindegy mennyi van.Spec magamról beszélek.Ha van 150-em hirtelen feölösben nem az első gondolatom hogy szaladok dobért hanem hogy hmmm,a svájci alpokban még nem voltam.
Ha ujra van akkor meg mondjuk mittudomén a franciákok is szép helyen laknak,esetleg kijön belőle egyévnyi pályanap,vagy mittudomén.
Persze ha annyira rogyásig van lé akkor meg nem gsxr hanem S1000rr,ha mégis suzuki mert szerelmes vagyok bele akkor megy L5-os L6-os suzuki.
Ha ezt nem vágod akkor
Nektek is sok hirdetésnél bizonyos Simon Richárd van megjelölve eladóként, vagy csak nálam van hiba?
Milyen gumit? 180 a Yoshi volt Olivérnek... Annyiból az enyémre megvolt a rendszer. A 150-et egy átlag árnak írtam, ettől nem nehéz olcsóban szerezni.
Gumit mondott nem hordóabroncsot.
180,és már a második szettet veszem 60-ért.
150 egy sportdob, ennyiből nem veszel 3 szett új gumit. Használt nem érdekel...
Ez is hülye példa, aki motort vesz van pénze, akinek nincs az pedig ne sírjon, hogy drága hozzá minden. A sportdobra volt pénz, ennyi, miért ne vettem volna meg? Gyári kipufogó = zokniban lábat mosni....
Mondok mást,azon a pénzen KB 3 szett jófajta gumit lehet venni,amitől több élvezeti értéket kap az ember mint egy hangos dobtól.
Tudom van rá lé lehet szórni,de akkormeg több helyre eljut az ember,több pályanapot láthat,egyszóval motorozik nem nyígat egy hangos cuccot.
Vágod?
Ha valaki nem tud érthetően fogalmazni...
Túl van lihegve az akksi téma... Olyan, mint az olaj, láncspray etc.
Hülye példa... A gyári ratyi, mindegy ki mit mond. A sportdob hangos, már amelyik... viszont ott a killer beleteszed és aki azt mondja hogy úgy is hangos kibírhatatlan stb. az egyszerűen hazudik.
Namost akkor zokniban mosunk lábat vagy miaszösz?
Na ez is a nagy gond kérem.
Most nem a herélt dobokról van szó! Db killerrel egy sportdob sem fárasztó...
Pont a lényeget nem írtad. A csepptöltő arra "figyel", hogy a teljesen töltött állapot közelében redukált feszültséggel töltse az akkumulátort, meggátolva ezzel a gázfejlődést a lamellákon - ami a szulfátot ledobálja és alul összegyűlik.

Egyébként nem igaz, hogy a fesszabályzó a névleges felszültséggel tölt, illetve nem minden járműnél igaz. Az újabbakban van "cseppszabályzás". A GSX-R fesszabályzó legalább két vagy három lépcsős.

Attól, hogy tudjuk a működést még nem értelmes 3 éves élettartammal érvelni, ami rövidebb mint egy akkumulátoré gondozás nélkül.
Nem érteni mit beszélni...