Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem megcsinálni akarom, csak nem átvágatni magam.

Úgy számoltam (közelítés), högy 10 m hosszú alakás, 30 csatlakozási pont van, akkor az kb 30*3*10 méter vezeték cca 900m, jó legyen 1.000 m.
az anyag ktg kb 50.000 ft. Jó legyen 100.000.

A munkadij kb 3 nap +a feljárás. Keressen óránként 8.000-et az kb 192.000 ft, + 45.000 ft felutazás 3*200 km.

Igy total 337.000.

Vagy 30 csatlakozási pont *12.000 ft, azaz 360.000 Ft.
Több fajta technologia létezik panel esetében. Nem mondegy cső, vagy csatorna. A legfaszább amikor függőlegesen csövezve van, vizszintesen fent csatorna fut körbe.
ha benne a régi vezeték és a csatornák jók akkor a régivel be lehet húzni az újat
havernál így csináltuk, csak pár helyen kellett vésni
Ha csak tisztán vezetékelni kell (nincs vésés meg ilyesmi) plusz a gipszkartonos apróságok akkor háromszáz alatt kéne maradnia, de pesten horror árak vannak. Szoktam ott is dolgozni, bár átvezetékeléssel nem foglalkoztam arra mert azért felmenni nem éri meg.
igen. csúsztatott zsalus vagy mi a neve. Oldala, mennyezet tiszta beton (csövek benne abban a vezeték) a válaszfalak meg gipsz falak.
Panel?
Korábban irogatott ide néhány villanyszereléshez értő (művelő ember).

Adott egy pesti lakás. Felújítás előtt, alapterület 57 nm. Átkellene vezetékelni. Minden marad ott ahol van, két új szerelvény kerülne beépítésre egy gipszkarton falba.

A szererelvények száma 30 db (konektor, kapcsoló, lámpa együtt).

Szerintetek mi lehet a reális ár az átvezetékelésére (az eredeti csatortnákban menne minden) szerelvények nélkül.
7,3ra jött ki a gázos fogyasztás az astrának
Némelyik 50es robogó drágábban üzemel
Az nagyon baráti.
Nekem a kis Gilera Fxr-180 nem jött ki 4 alatt.
Mondjuk nem is sajnáltam húzni neki
A Suzuki 4 literes fogyasztást ad meg a DL-re. A legutóbbi tankolásnál a fogyasztás 3.7-re jött ki. 428 Km-16.06 liter. Totál vegyes használattal, 0-150, város-közút.
Akkor megnyugodtam.
az x11 még túra tempóban is 6,2-6,5 -t evett.... ha meg haladósra vettem...
Az osdzes nagyobb kobcenti aminel az ero nem a fordulatszambol jon kevesebbet fogyaszt relative.
Bar en azert varnek meg mert a 2500 km nem teljesen bejaratott,meg ha vileg igen akkor se.
Remelem azert 6-6,5 nel meg fog allni.
A hatotav miatt.
gondolom a 4.8 vmi nagyon ideális esetben jön ki...
én meglepődtem anno az enyémen, hogy ez a nem kicsi motor 5,2-5,4-el elmegy átlagosan... eddig ez a legtakarékosabb motorom, pedig volt egy pár
Pedig nem porog sokat,max 8000.
Amugy orszaguton azert job a helyzet.
kapcsold azokat is és lejjebb megy a fogyasztás
Őőőőő..................
Ja.
akkor mefg van a hiba, hát tudtad, hogy ezen a motoron van még a 2. után 4 sebesség?
Most igen, a markolatok viszont be fognak sargulni.
Ah,max 150,min140.
Bar az elozonel letenye elott a semmi kozepen a korforgoban teljesen kifogyott.
Ez remeltem beeri kevesebbel,de nem.Talan ha mar nem ennyire friss,ropogos es ude,4-5000 km kell mig rendesen bejarodik,legalabbis gondolom.A hulye visszajelzo paraztatott,0 km megteheto tavot kiirt,de meg maradt benne 2 liter.
gondolom mindig csak hidegen tiltáson a fagyizóig.... . addig meg minek az esőruha
akkor jó ugrálást mert húzod neki mint az állat....
Ez fent csapkod,mas a nyaka mint a motoros,mindegy rakivantam az egyreszesre,menonek tunok benne.
Amugy remelem idovel lemegy a fogyasztasom.Mer most kicseszettul nem 4,8-as gyari.
azért jó a motoros, mert a deréknál és nyakánál össze lehet tépőzárazni és nem lobog, mint a munkavédelmis
Tudom,de hozza tartozik a full HD elmenyhez az autout hid alatt egylabon bakjecskekent ugrandozo motoros.
Amugy van egy ketreszes munkavedelmim,nem rossz de idegesit ahogy lobog,plane a sisaknal lobog es csapkodja.