munkatársamnak 350 van a corollában és eddig szinte hibátlan
az alapjárat kicsit ingadozik, a toyota szerviz se jött rá miért de nem vészes, és nemrég kivillant a légzsák lámpa, azt se tudják miért
kb ennyi a hibalista 350 ezer alatt
most örököltünk tesómmal egy 2006-s corollát, full sol plus csomag, 1,4 d4d, láncos 70e km... makulátlan, újszerű állapot... tesómé lesz, hogy legyen végre egy jó autója...
faterom is azt mondta anno, neki ez lesz az utolsó autója
após tesójáék vettem anno egy corollát újonnan, és votl a zsiguli a szőlőbejárósnak
most kb 11-12 éves a corolla, teljesen újszerű szerintem még 50 ezer sincs benne
azt mondja nekik megérte mert bármikor kell beleülnek és mennek, most már erősen 60+ évesek azt mondják nem is vesznek több kocsit
A "fő" autónkkal kb 15000-et megyünk évente, a másoddal 50-60000-et és így azt mondom, hogy jobban jártam volna anno ha veszünk még egy újat mint, hogy 2 évente valami fosra cseréljük a meglévő fost, de az elsődleges járműnél sem érzem úgy, hogy rosszul jártunk volna.
Ha munkaeszköz akkor megéri hitelre is az új mint egy pusztulat.
De ha csak havi pár száz km-re kell akkor csak hogy új autónk legyen valóban nem éri meg a hitel.
Csak ugye nyomatták orba szájba mindenhol, a nép meg csak bólogatott rá amikor az üzletkötő ezt tukmálta.
az alapjárat kicsit ingadozik, a toyota szerviz se jött rá miért de nem vészes, és nemrég kivillant a légzsák lámpa, azt se tudják miért
kb ennyi a hibalista 350 ezer alatt
faterom is azt mondta anno, neki ez lesz az utolsó autója
most kb 11-12 éves a corolla, teljesen újszerű szerintem még 50 ezer sincs benne
azt mondja nekik megérte mert bármikor kell beleülnek és mennek, most már erősen 60+ évesek azt mondják nem is vesznek több kocsit
De ha csak havi pár száz km-re kell akkor csak hogy új autónk legyen valóban nem éri meg a hitel.
Csak ugye nyomatták orba szájba mindenhol, a nép meg csak bólogatott rá amikor az üzletkötő ezt tukmálta.