Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs félreérthető: az "amíg nem törlesztesz be" az nem az előtörlesztés, hanem a lakás célú élőtakarékosság betörlesztése....
ezt nagyon jól látod
nekem semmi... vonják a szlámról minden hónapban, korrektül elszámolnak évente, kapom az állami 72-t hozzá. annyival nehezebb, hogy "blokkonként" lehet felvenni,. egy blokk 4,2M és ha pl. 10M.-t veszel fel, akkor 3 blokkod lesz, 2 db 4,2M és 1db 1,6M. Nincs rész előtörlesztés, tehát, ha van 1M-d, akkor nem tudod befizetni. egy blokkot tudsz kiváltani és kész. tehát vagy 1.6M-t vagy 4,2M-t kell befizetned. és amíg nem törlesztesz be, ún áthidaló kölcsönöd van, vagyis a töke nem csökken...
Az a baj, hogy szeptemberre (addigra lesz meg a léje egyben) talán már csak turbósok maradnak újonnan. A kis turbósokkal az a bajom, hogy ha méár csak azok lesznek akkor tényleg semmi előny nem marad a dieselekkel szemben mert éppen azért él meg a haverod mert senki nem tartja be a turbóval közlekedés szabályait hiába van benne a szervizkönyvben.
attól ne ijedjen meg, a belső műanyagok nagyon karcolódnak, de hát vhol spórolni kell, hogy ilyen áron legyen. amúgy nagyon megbízható az új vitara 1.6 szívóval...
nagyon jó autó nagyon olcsón lehet érdekelne
kolléga 1.6 szívó benzint vett, kifogástalan az autó
ez most mindegy, kurva hosszú sort lehet írni, de ehhez képest még szégyenletesebb...
A kis turbósoktól én is tratok, tavaly ilyenkor vettünk egyik vőjelöltnek ( na jó, Ő vette én csak ott voltam és tamáskodtam) egy féléves stiftet 20000-rel 2,7-ért fullosan (oldal légzsák és minden ami csak belefért) az 1.2-es szívó motorral, annak remélem nem lesz baja soha.....bár agyal rajta, hogy szeptemberben becseréli egy új vitarára mert abba van belebuzulva (amúgy civicet akart, de eredetileg, de ennyiből egy 6-8 éves jött volna ki és azóta mióta a stift megvan belegárgyult a suzukiba) így majd akkor szerintem olcsón eladja illetve annyiért biztos amennyiért beszámolnák 2 évesen az új vitarába.
szerintem nem a dollár meg ilyenekhez kell nézni a pénzünket
pl a román lej 6-8 év alatt 60pár forintról felment 70pár forintra
na itt látszik igazán hogy baj van nálunk.......
a többi környékbeli pénzt nem tudom hogy változott
ezek nem turbók, csak vmio kóláskupak pörög bennük 120-140e-nél a legtöbb motorgenerálos.... peti barátom jól él belőlük
te nem itt éltél, amikor világválság volt, vagy az idő megszépíti az emlékeket? mint oly sok jó, ez is amerikából indult és olyan erős gazdaságunk volt akkor is, hogy rögtön betérdeltünk... de azóta hogy erősödtünk mi? meg is látszik a ft eur árfolyamon... ja nem... akkor a ft svájci frankon.. ja azon sem... akkor a ft dolláron.... ja ott sem. kerekítési hiba sem vagyunk a világgazdaságban, ennyi.... ráadásul emlékszem amikor vezérünk azt mondta, hogy aki alatt 300 ft felett van az euro, az nem érdemli meg, hogy kormányon legyen.... tényleg, hogy megerősödtünk
Jelenleg is a fundamenta a legolcsóbb....kíváncsi vagyok lesz-e valami hátulütője....aki megvette a volt házunkat azt vettek fel és mivel jóban vagyunk velük így majd megtudjuk, hogy volt-e valami gond, de eddig semmi, sokkal olcsóbb volt mint bármi más.
megy a fenét, kis turbós szúnyogok, esetleg akkor bírja ki a 200 ezret ha 5 ezerenként cseréled az olajat meg blokkmelegítővel indítod télen
én az utolsó szériás f astrát sajnálom 2003 körül még akcióban az is 2 milla felé volt szórták ki a végét, majdnem vettünk is de ami kőrösön volt abban nem volt szervo, utána meg addig agyaltunk amíg vettünk inkább egy használtat.
ebben tökéletesen igazad van.... de Ft hitelből is lehetett jót felvenni, én Fundamentásat vettem fel és akkor minimális különbség volt, viszont fix díj 10 évig, majd betörleszt és egyre csökken a törlesztő még 6 évig... a normál banki ajánlatok valóban szarok voltak....
Dehogy nincs, minden motor és váltó elmegy legalább 200000-et (na jó, a lada grantáról semmit nem tudok) hozzányúlás nélkül. Persze mindent meg lehet nyúvasztani akár 1000km alatt is olaj és víz nélkül egyesben tiltáson (bár talán azt is sok kibírná) .
kb mint a vallás ott is leveszik a gondot az ember válláról
Az akkor forint hitelek annyira szarok voltak, hogy alapból másfélszer annyiba kerültek a svájciaknál és aki akkor azt vett fel semmivel nem fizetett a végére kevesebbet mint a devizás, de ahogy írtam nem is ez volt a fő gond hanem, hogy a fizetések estek le 2009-re a béka segge alá. persze voltak szerencsések akiknek megmaradt a melóhelyük és talán egy kis megszorítás volt, de a tömegeknek nem így történt különben nem lett volna ekkora hiszti az egészből mert hát 30-40% emelkedést is ki lehetett volna fizetni ha megmarad a fizu mindenkinek (biztos lettek volna páran akiknek nem jött volna össze, de az ismeretségi körben nem így volt), de hát az elúszott...
most ilyen nincs
pl se a dacia se a fabia meg ezek nem tudják a 200 ezret
pedig a régi "hoki" mpi motorok 400 felé végeltek le gondos szervizeléssel
nem egy erdélyi magyarral beszééltem akinek 300 fölött van a daciában
nem kényelmes, hanem az volt.... mindegy, hogy ki kire mit akar fogni... lehet gyurcsányozni, orbánozni bármit...
akkor is és most is gyenge gazdasági lábon álltunk és állunk. ha vki elfingja magát indiában, nálunk rögtön 5%-al gyengül a Ft bármilyen más devizához képest
Tényleg? Aszittem nem volt ennyiért, akkor bocs Lali... Pedig mára lejárt volna rég a hitel és még mindig egy szinte új autód lenne ha úgy használod ahogy én gondolom Rólad. Mi 3160000-ért vettük a stiftet 2006 végén.
nem megy tönkre a turbó 150e km-enként, ha csak tönkre nem teszik....

én is röhögtem, amikor jöttek az ismerősök, hogy milyen autót és lakást vesznek.... mondom te nem veszell se lakást, se autót. te egy deviza hitel csomagot veszel. majd akkor lesz lakás vagy autó, ha kifizetted... lehülyéztek, hogy Ft hitelt vettem fel házra, mert majd ők felveszik az olcsó deviza hitelt , most meg sír mindenki... ráadásul úgy segítettek rajtuk, hogy bebetonozták őket 250 Ft-s árfolyamon, amikor 156-157 Ft-n vették fel.... juppppiiiiiii nem hagyták öket az út szélén, beledózerolták az árokba....
Kényelmes gondolatmenet a világválságot előhozni minden relációban.
De volt: 2005-ben a full-fapad, szervó nélküli változatát akciózták 2.005.000,- forintért. Majdnem beleugrottunk mi is a hitelbe.... (Azóta meg előtte sem volt új autónk - pedig vágytam rá. Már nem...)