amúgy ez az lc4 blokk kb olyan mintha én csináltam volna
időről-időre változott a terv és csak "rá van téve" egy csomó dolog
többségében nem gáz csak a japó egyszerűség után fura
leszámítva a vizes xt vízpumpáját, arra tuti kiírtak egy pályázatot hogy ki tudja a legidiótább helyre felszerelni
bementem a gorillasportba, rámutattam, azt kérem, hozzátok ki.... a garázs egyik sarkában van, előtte egy média center, 27" monitor és egy xb-7 aktív hangrendszer.. és kész...
Pár mázsa meg pár mázsa , csak aztán nehogy három lábon legyen az a pár mázsa a nappali közepén , mert a kondigéppel együtt a lebaszódsz a tévé elé födémmel együtt !
Rátok bízom a helyet. Szedán minimum 5-ig meló majd indulok Győrbe. Csütörtökön meg onnan Sopron gyorsan tárgyalok 6-öt majd vissza győrbe helyet nem tudok ezt rátok bízom.
Úgy gondoltam végre összeállt a motor (vákumcsapra még várok) de löttintettem bele egy kis benzint és hajrá.
A tervek szerint 100 km-es kört mentem volna estefelé..Hatvan felé a sík úton kigyulladt az üzemanyag szintjelző, ami ilyenkor 80-100 km-re legendő tartalékot jelez.
Na ja csak felkeveredtem a Mátrába és élveztem, hogy úgy megy a motor mint régen. A szintjelző meg a kanyarokban és az emelkedőkön hol kivillant, hol elaludt.
Egy dolgot felejtettem el. Hogy igy nem 5 litert fogyaszt, hanem többet.
Na mindegy a fiam úgy is gyakorolni akarta a vezetést igy hozott benzint....
Le sem merem írni , és legközelebb nem teszem mert féltem! De az előzés egyet visszakapcs., és pillanatok alatt otthagytam a járgányt ! Kb: 5 sec alatt! De qrva jó érzés !
időről-időre változott a terv és csak "rá van téve" egy csomó dolog
többségében nem gáz csak a japó egyszerűség után fura
leszámítva a vizes xt vízpumpáját, arra tuti kiírtak egy pályázatot hogy ki tudja a legidiótább helyre felszerelni