Majd ha egyszer nem leszel szarrágó és felteszel egy új szettet, megérzed a különbséget.
Azért nem kopik az eleje mert nem fékezel kanyarbéjáraton csak a gázt húzod. Soha egyik gumimnál sem bírt többet az első, max 2000km lett volna bennük, rendszerint kb 1/4-3/4 es sávnál kopik el először, a hátsó ugyanígy.
5000.nél pl olyan világos szokott még lenni az olaj hogy alíg látom a nívópálcán az olaj szintet mert alig lehet észrevenni rajta meddig olajos és honnantól nem.
Én most vettem le a régit. Nem mondom hogy szép világos barna volt de nem is korom fekete. Nem csillogott olyan volt ahogy annak ki kell hogy nézzen. Aztán 13-13,5 E lehetett benne meg egy év.
Pocsi. Írd és mond az én manuálom ennyit ír a motorolajról. 12.000 km a csere periódus. a kívánt olajnál pedíg az szerepel hogy az állapotának megfelelő motorkerékpár olaj. Ez a nagy specifikáció. Így szépen megkapja a 10W40 -es Eneos olajat aztán Augusztusig kuss. De ha minden úgy lesz ahogy tervezem lehet már Júliusban kell az olaj csere.
A papírkutyák nem tudják meginni az igazi feketét
Buzi akinel nincs és ennyi
Persze kormolódik, de nem olyan gyorsan azért, mint a gázolajosnál.
hegyen kell fékezni lefelé, felfelé ott sem
Azért ezen a hozzászólásodon nem lehet mást tenni, csak hangosan nevetni.
Azért nem kopik az eleje mert nem fékezel kanyarbéjáraton csak a gázt húzod. Soha egyik gumimnál sem bírt többet az első, max 2000km lett volna bennük, rendszerint kb 1/4-3/4 es sávnál kopik el először, a hátsó ugyanígy.