Tegnap viszont olyat tettem, amit sosem gondoltam volna...kitakarítottam a kocsi csomagtartóját, egyszer csak azt vettem észre, hogy tiszta az egész, pillanatra meg is lepődtem, de bizony ezt én csináltam.
Vedd meg a gumiszerelot és simán cserepes magadnak.ha esetleg sokallod az árát mutasd meg a videót egy átlag lakatosnak és osszehegeszt egyet frutti árban. http://youtu.be/T9ymwz2sMqU
Tiszta sor, de már túltolod...nincs műszaki előnye annak, hogy Geri párban cserélje, mert totálisan felesleges. Mondom, neked az azonos kopási intervallum miatt logikus, de neki nagyon nem.
Ha már egy gumi külön cserét gányolásnak hívsz, akkor komolyan eltúlzod a dolgot.
Nyilván nincs közöm hozzá, csak felesleges.
tegnap voltam majdnem pesten
nálunk már 7 kor sütött a nap ezerrel de ahogy közeledtem pest felé egyre szarabb lett ócsa után már olyan köd volt már hogy max 200 métert lehetett látni
10után jöttem visszafelé kb akkor kezdett ott olyan idő lenni mint nálunk hajnalban
a sok gonosz ember odavonzza a szar időt
Abszolút egyet értek most Gerivel, ennek a csakazértis párban cserélem dolognak semmi köze minőséghez vagy a "rendesen megcsinálom" elvhez. Neked Szandra annyi előnyöd van, hogy a 100ccm-es hengereket nem veti szét a nyomaték, hiába vannak 4-en, így neked nagyjából egyenletesen kopik.
De egy literes gép már csavarja, tekeri a hátsó gumit, megeszegeti szépen...egyetlen előnye sincs a párban cserélésnek, ez inkább csak mánia.
Ez olyan, mint mikor valaki 5000-enként mániákusan olajat cserél egy átlagos kocsiban, holott egy középkategóriás olaj is szinte minden kenési tulajdonságát megtartja 10-12 ezer km-ig.
Reggel ránézek az ágyban a telómra. 7fok napsütés.
Beültözök, tolom ki a motort a garázsból erre esik az eső.
Dehát nem papírból vagyok, szóval én is akkor motorozok amikor jól esik
Hondánál nem volt vészes, bár ott dedikáltan a vásárlás előtti tesztelésre adják bérbe, de ha utána nem veszel akkor sem vernek agyon. Csak a kaució volt sok.
Többi helyen tényleg durva a bérlés, csak azt nem értem mitől. A fullos casco a Hondánál is benne volt az árban.
nem kell így csinálni, érteni sem kell, mert nincs mit. én így szoktam, ennyi... most is így tettem, ha már kötelezőn volt a motor, bedobtam két új gumit, hogy dobják fel és egy darabig megint rendben vagyok, jöhet a szezon
Van benne igazság! De ha pl nem egyformák a gumik, az gáz. ( típus, stb) nekem egyébként eddig nem nagyon durván volt különbség a kettő között, ez nem tudom, jó-e vagy rossz. Megközelítőleg hasonló állapotban szoktak lenni. Nyilván a hátsó jobban kopik, persze. Nekem ez ilyen minőségi hülyeség, ha már megcsinálom, legyen normálisan rendben minden.
Ezt a Párban cserélős sztorit nem értem. Nálam legalább 2 hátsó elmegy még újból is mire az első nagyjából kopásjelző környékére ér. Egy alíg kopott elsőt minek lecserélni. Vesz az ember egy ugyan olyan hátsót újra és vígan megy tovább.
Frankón kérdezem. Nálam egy szezonban két új hátsó elmegy. meg akkor egy új első. Minek venni még egy elsőt? Felesleges kidobott pénz. 20-30 egy első. Abból 4-szer megtankolom a malacot :-D
én volt hogy minden túrára másik gumit tettem fel
egyrészt spórolásból másrészt meg az új bütykös kicsit inog a szerpentinen, ha félig kopott sokkal jobb
amíg 2 motorom volt mindig a kicsire ment az új a nagyra meg a használt, volt amikor 3 szett is elkopott a nagyon + a túrák közt volt rajta a majdnem új
sok 50-60% gumit ingyen kaptam szóval lehetett mit darálni......
http://youtu.be/T9ymwz2sMqU
Ha már egy gumi külön cserét gányolásnak hívsz, akkor komolyan eltúlzod a dolgot.
Nyilván nincs közöm hozzá, csak felesleges.
nálunk már 7 kor sütött a nap ezerrel de ahogy közeledtem pest felé egyre szarabb lett ócsa után már olyan köd volt már hogy max 200 métert lehetett látni
10után jöttem visszafelé kb akkor kezdett ott olyan idő lenni mint nálunk hajnalban
a sok gonosz ember odavonzza a szar időt
De egy literes gép már csavarja, tekeri a hátsó gumit, megeszegeti szépen...egyetlen előnye sincs a párban cserélésnek, ez inkább csak mánia.
Ez olyan, mint mikor valaki 5000-enként mániákusan olajat cserél egy átlagos kocsiban, holott egy középkategóriás olaj is szinte minden kenési tulajdonságát megtartja 10-12 ezer km-ig.
Ha kicsit jobban esik akkor legalább le is mossa.
Beültözök, tolom ki a motort a garázsból erre esik az eső.
Dehát nem papírból vagyok, szóval én is akkor motorozok amikor jól esik
Köszi az infót.
Többi helyen tényleg durva a bérlés, csak azt nem értem mitől. A fullos casco a Hondánál is benne volt az árban.
Frankón kérdezem. Nálam egy szezonban két új hátsó elmegy. meg akkor egy új első. Minek venni még egy elsőt? Felesleges kidobott pénz. 20-30 egy első. Abból 4-szer megtankolom a malacot :-D
egyrészt spórolásból másrészt meg az új bütykös kicsit inog a szerpentinen, ha félig kopott sokkal jobb
amíg 2 motorom volt mindig a kicsire ment az új a nagyra meg a használt, volt amikor 3 szett is elkopott a nagyon + a túrák közt volt rajta a majdnem új
sok 50-60% gumit ingyen kaptam szóval lehetett mit darálni......
Na akkor, ha rendbe jöttem, számolunk.