Azóta már valami őskövület 1000-es FZR-je is volt, talán valami 600-asa is, most meg egy 9-es ős ninja, nagyon megunta a szarakodást a szoci szutykokkal. Egy ETZ 250-est is összecsukott előtte.
Hallod Pocsi. Itt gebedjek meg ha nem így volt, De semmi. Semmi zörgés semmi izé. Nem mentem bele kátyúba vagy hasonló semmi. Még nagy robaj sem volt. Halk kattanás aztán mindegy milyen sebességet tettem a kocsiba a gép meg sem mozdult.
BB kapitánynak volt egy vidije, ahol maxon rúgatta nyáron a 40 fokban az amúgy is kopott gyűrűs Jawa Mustangot, majd mikor hallotta, hogy percről percre hangosabb a csilingelés menet közben, elkezdte venni kézből, oldalról a motort és el is kapta, ahogy összetört az egyik gyűrű, pár pillanat alatt kifosta a henger magából, majd újra megindult a gép, azon annyit röhögtem.
hamarosan megy műszakira azon még át fog menni ennyi hibával
amúgy már volt aki vitte volna, így ahogy van(friss műszakival) 300at adott volna érte
szőlőbe járós kocsinak
de mivel még mindig nem találtam meg azt a kocsit ami olyan gazdaságosan vezethető mint az astra így megmarad
bár amilyen sóher geci vagyok lehet még a 2020as műszakira is én viszem
Kár hogy nem korábban költöztél. Akkor eladtam volna neked jó pénzért a régi Fasztrát. Na az rohadt. Nem kicsit ellenben nagyon. Olyan vicces kis nyalánkságokkal örvendeztetett meg mint pl Újév napján eltört benne a belső féltengely csukló. Azt pl különösen élveztem hajnali 5-kor melóba menet.
akkor vársz még egy kicsit és viheted az astrát
igaz nincs még szarrá rohadva de megjelent rajta a 3. rozsdafolt, igaz egyenlőre akkora a 3. folt mint egy gyufafej, de tuti át van a lemez rohadva
Az a baj a Thalia-val nagyon messze vagyok még tőle...km se elég sok még és hangtalan a motorja, 12 ezrenként kapja az olajcserét is, most a tavasszal a váltó olajat is cserélem. Messze még az 500 ezer meg a hajtókar kifigyelés a blokk oldalán.
Jó , hát ez teljesen más világnézet, mint az enyém, amivel nincs baj, csak nem minden mindig úgy van azért, ahogy csak te vagy én, vagy x érzi. Mindenki mást tapasztal, meg másképp nézi, ezért nem nagyon lehet általánosítani.
ha kicsit bever a szelep, hagyd a f@szba, jó lesz az még... majd amikor komplett gépmunkával kell helyrehozni, akkor lesz az igazi... így mulat egy magyar úr. én nem vagyok elég gazdag ehhez....
Ez felfogás kérdése. Ha motor lennék szívesebben lennék motor nálad. DE az is igaz hogy mechanikailag a Malac is mindig rendben van tartva. Olaj lecserélve lánc lecserélve hűtővíz lecserélve. Ami kell az kell de ami nem az úgy van hagyva. Minek bántani olyat aminek nincs baja. Jó az is igaz hogy két merőben m ás konstrukcióról és merőben más korú motorról beszélünk. NEM fikázni akarok. De Zümmögőt mer korosabb masina. Előjön azon ez az. Az enyém sem fiatal de egy jóval robosztusabb szerkezet. Mások is a kívánalmai. Hiszen egy olyan blokkról beszélünk amiről tudható hogy itt az országban nem olyan messze van olyan XX ami már vígan elkerülte a 350E Km-t és még nem volt szétszedve a blokkja. Működik ahogy kell.
Volt egyszer egy Opel Combo-m, Pur-habbal fújtam ki a kasznit és a haslemezeket, hogy ne jöjjön be a kipufogógáz az utastérbe, de úfy összességében döbbenetesen rozsdás, karfiollá rohadt egy dög volt.
De a motorja rendben volt, a belét is kitapostam, 80 felett nyekergett, tekeredett a szétrohadt kaszni, eskü élveztem.
Kéne is valami Opel vagy Ford, szigorúan 25 év felett, friss műszakival, de kellően rohadt állapotban, imádom nyüstölni a lógó belő gépeket, amit kiszól.
Na ez nem teljesen igaz, kell vele foglalkozni, ellenőrizni l, vagy ha télen motorozol szétszedni az egészet a picsába és rendbe tenni, csak egy példa, nem bántás!! A motorról mindig gondoskodni illik. Mindig találsz vmit...
amúgy már volt aki vitte volna, így ahogy van(friss műszakival) 300at adott volna érte
szőlőbe járós kocsinak
de mivel még mindig nem találtam meg azt a kocsit ami olyan gazdaságosan vezethető mint az astra így megmarad
bár amilyen sóher geci vagyok lehet még a 2020as műszakira is én viszem
igaz nincs még szarrá rohadva de megjelent rajta a 3. rozsdafolt, igaz egyenlőre akkora a 3. folt mint egy gyufafej, de tuti át van a lemez rohadva
De a motorja rendben volt, a belét is kitapostam, 80 felett nyekergett, tekeredett a szétrohadt kaszni, eskü élveztem.
Kéne is valami Opel vagy Ford, szigorúan 25 év felett, friss műszakival, de kellően rohadt állapotban, imádom nyüstölni a lógó belő gépeket, amit kiszól.
"Ami nem romlott el, azt ne javítsd meg."
Közelebb állok a Mad Max vonalhoz, mint a Pimp my Ride-hoz.