Kipufogó kell, de komolyan, a gyári ocsmány, a hangja semmi. Viszont ha pályázni is akar, jobbnak látnék egy 2. motort venni papírok nélkül, csak pálya használatra. A másik meg jó a fagyizó elé. GP Pilot így csinálja!
Van egy olyan dolog hogy lakk. Én szoktam rá fújni, benzinálló lakk, ez nem sérülékeny. Ilyen paraszt módszerrel van lefestve a felnim és bírja, pedig az ezerszer többet kap terepen mint a lengőkarod. Itt most milyen egyszerűen leírod hogy miből áll. De tényleg nem akarok bunkó lenni és kifényképezgetni hogy 10-15 helyre beírtad hogy mekkora problémát okoz és mennyi ideje csinálsz egy olyan dolgot amit én legjobb esetben 2 délután alatt megcsinálok, de legyen 3 délután. Nem 2 hónap...
Semmi irigység nincs bennem és tényleg jóindulatból mondom ( egy hungaroringes pályaoktatás olcsóbb,nagyobb a haszna,pont a rövid rutin miatt mert kevesebb rossz berögződést kell feloldani) a pénzt jobban is el lehet költeni mint csinos kipufogóra.
Ezt mondtam én is, le is lettem irigyezve. Nekem csak az fura, hogy 1 év 600 után ezer, közbe tudjuk hogy voltak bakik a kicsivel is. A locsoljuk rá a pénzt megtudom érteni, bár felesleges és nagyobb a bukta miatta.
Most komolyan ,vicc nélkül.Egy évad 600-as rutin után K5 1000-re váltás megkezdésekor pont méregdrága kipufogórendszereknek van ideje.
Nem gond csak utána bepácolja a sóderágyba és lesz mérgelődés hogy ennyit birt.
És ne legyen igazam.
Ezt a lóvét inkább renoválásra kéne félretenni.
Ha zavarna mondanám.
Csak megjegyeztem.
A legfontosabb motoros dolog a kipufogó hossza.
A honda project egy egyszerű általános folyadékcsere és tisztítás kiegészítve lengőkar festéssel.
Szerencsétlenségemre hallgattam levire és lefestettem,nem kellett volna,sérülékeny a bevonat de nagyon.
Majd következő télen megoldom.
1. Ez teged miert zavar? Raadasul annyira, hogy szova kell tenni.
2. Amikor a honda projectedet ecseteled, az ugyan ez.
3. Egy motoros oldalon engedd mar meg, hogy megvitassuk kinek melyik dob tetszik. Te mi alapjan szoktal vmit venni? Nem azert, mert tetszik (vagy kulsore vagy tartalomra)?
Ez kb az csak motoros változat,ugyan nem a lakks vagy sima,prada vagy nem,rózsaszaín retikül vagy nem esete.Jah és nem bevásárlóközpont hanem net meg képek összehasonlítása.
De amúgy ugyanaz.
Szepek az akrak (az aruk is), de ezek a hosszu dobok nekem nem jonnek be, gondolom masnak is egyre kevesbe, ezert koptak ki teljesen mostanaban, de persze kinek mi. Az enyemre ebbol az akrabol csak ilyen hosszut lattam, persze lehet h volt aki farigcsalt belole. A sajatom hangjara kivancsi leszek, majd rakok fel rola anyagot ha meg van (es fent is van).
Nem csípem ezt a képmutatós dolgot amit csinálsz.
Nem gond csak utána bepácolja a sóderágyba és lesz mérgelődés hogy ennyit birt.
És ne legyen igazam.
Ezt a lóvét inkább renoválásra kéne félretenni.
Csak megjegyeztem.
A legfontosabb motoros dolog a kipufogó hossza.
A honda project egy egyszerű általános folyadékcsere és tisztítás kiegészítve lengőkar festéssel.
Szerencsétlenségemre hallgattam levire és lefestettem,nem kellett volna,sérülékeny a bevonat de nagyon.
Majd következő télen megoldom.
2. Amikor a honda projectedet ecseteled, az ugyan ez.
3. Egy motoros oldalon engedd mar meg, hogy megvitassuk kinek melyik dob tetszik. Te mi alapjan szoktal vmit venni? Nem azert, mert tetszik (vagy kulsore vagy tartalomra)?
De amúgy ugyanaz.