De ugye nem tudjuk hogy mekkora eredetileg ott a hezag ha csak nem fellapozunk egy gepkonyvet.
Amugy meg az 5os olajjal hidegen hamarabb eler minden kenesi pontra, es ugye ennek csak hidegen van jelentosege. Es most feltetelezem hogy jo allapotu motorrol beszelunk
Milyen illesztesi hezagok vannak a tdinel es a pdtdinel ? Mindig mondjak hogy az oregmotor szereti a 10es olajat de miert ? Senki nem tudott meg egy epkezlab magyarazatot adni hogy miert. A masik hogy kopott motor es kell a 10es olaj, mi szamit kopottnak? Honnan latom hogy kopott ?
Ebben is van legalább ennyi, nem tetszik hogy hidegindításkor kb 20másodpercig csattognak a hidrotőkék, a 5w-set sem eszi ezért nem rakom bele a 10-est
505.01 ami tudja ezt a specifikációt az jó neked,
ha olcsó olajat keresel ami még elfogadható minőség akkor pl Q8 5W40 Excell,
vagy Gulf Formula ULE, Valvoline Durablend Diesel, Total Quartz Ineo MC3 stb....
Na majd mindjart korulnezek mik vannak. Nem feltetel a castrol, nincs feltetel csak normalis marka legyen, de altalaban a castrol szokott a legkedvezobb lenni 42vagy hany %van ra
Sziasztok! Vasárnap lesz az Eurosport1-en (magyar) a WSBK 1. fordulója, sajnos hajnalban (rühellem a korán kelést). Honnan tudnám majd letölteni a két futamot?
A sima 5w40 magnatecet 15 fokig lehet használni, mert csak az 505.00-t tudja, a DPF-es tudja az 505.01-et. Szóval ha maradsz a castrolnál, akkor 5w40 DPF.
Bármelyik 5w40 ami tudja a VW505.01-et. Olcsóbb kategóriás olajból szoktam nagy ritkán AZ Meisterteile-t rendelni ha csak épp öblítésre kell, abból pl a 4literes kiszerelés ami tudja ezt, az 10.490 ft teli áron (MT 8 PD 5w40). Lehet, hogy más márkából találsz olcsóbban is.
Amugy meg az 5os olajjal hidegen hamarabb eler minden kenesi pontra, es ugye ennek csak hidegen van jelentosege. Es most feltetelezem hogy jo allapotu motorrol beszelunk
részletekre nem emlékszem, utána kell nézni
ha olcsó olajat keresel ami még elfogadható minőség akkor pl Q8 5W40 Excell,
vagy Gulf Formula ULE, Valvoline Durablend Diesel, Total Quartz Ineo MC3 stb....