A két felet mindenképp szét kell szednem,a kislánckerék tengely 180-as kerékhez van méretezve,azt mindenképp cserélni kell az enyémre.
Még olyan érdekesség van hogy a amnual nem írja a lehúzási sorrendet csak az hogy crisscross pattern.De ez csak annyit hogy átlósan kell lehúzni a 10 db csavart,az nem derül ki hogy jobbról balra középről kiindulva balról jobbra sorban.
Szerintem más halálát kívánni gyerekes, sőt, de nem akarlak megbántani. Biztos nagy csalódást ért, hogy ilyet írsz, mindennek megvan az oka. Szomorú mikor egy ember ilyen feketén látja a világot. Csak másokra ne vetítsd ki, de azt hittem ezt már megbeszéltük.
nyugaton van pénz napsütésre......
nálunk meg állítólag valami jeges eső vagy mi a szar esett
szerencsére nem vagyok otthon aztán nem zavar hogy egy csomó kocsi ismét az árokban van
Azok évek gyűjtései, régen meg ma is a veterán lapok mellett az interneten keresem a múlt és jelen remekeit, gondoltam megosztom itt másokkal, lehet érdekes a számukra is. A fórum pedig azért van, hogy tájékozódj, beszélgess, vagy értelmesen vitázz most pedig van rá egy kis időm.
Régi motoros vagyok, de nem itt. Évekig nem voltam aktív, mert család, gyerekek, dolgozni is kellett valakinek. Most új munkahely lett és ez kötetlenebb. Nem vagyok minden itteni történésben tájékozott.
Ez ez.Elvileg hornetben volt.
Deklik az enyémek,így volt olcsóbb.Ezért kérdem.Minden hornet képen ugyanolyan világosszürke mint az F3 meg a deklik.
De tökmindegy.Csak érdekesség képp kérdem.
Meg megyek szemészetre.
Még olyan érdekesség van hogy a amnual nem írja a lehúzási sorrendet csak az hogy crisscross pattern.De ez csak annyit hogy átlósan kell lehúzni a 10 db csavart,az nem derül ki hogy jobbról balra középről kiindulva balról jobbra sorban.