Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ne égess ki :D elég zavaróak azok ott, tényleg, mindne kattintásnál belebotlasz
ha nincs rá szükség akkor minek az?
miért akarod törölni, zavar hogy ott van ?
Az NSAnál ott figyel :)
ennyi erővel a világ összes emailja is ott figyelhetne a szervereken
szóval jó az ha törölhető, na de akkor majd egyszer
Hacsak nem olvasatlan, mert akkor elvileg ki lehet törölni
Kissé macerás megoldani, de rajta vagyunk ezen is. Mert ugye attól, hogy te törlöd, a másiknál még ott lesz az üzenet :)
nem kell azokat törölni,szerintem Neked a monitor piszkos....
a privát üzeneteket hogy kell törölni?
nem jöttem még rá
Danke sehr!
A felső menüsorban a fórum értesítést és a privát üzenetet ezentúl kijelezzük. Emailben egyelőre a fórum válaszról küld értesítést.
Ha ennyire tudod , akkor te küldd el a tiedet! Ha meg nincs hozzá sütnivalód, akkor érvelj és ne személyeskedj! Nekem volt Pannóniám , havonta egy napot kellett rajta dolgozni , hogy menjen baj nélkül. Pedig a Pannóniák tervezői sem akkor kezdték! Akik 50 éve motor tervezéssel foglalkoznak azok sem tudnak mindig sikeres motort vagy blokkot tervezni! Ha azt hiszi valaki , hogy majd ő aztán megmutatja, az vegyen egy kínai gyártású motort és járjon vele! Majd lesz meglepetés a "riga" színvonaltól!
Tegnapi cikk volt... http://www.sportmotor.hu/magaz...
Küld el nekik az elérhetőségedet, így tudják kérni a segítségedet ha elakadnának valamiben!
Ez egy ktm blokk amit tovább fejlesztettek. Sportmotor kicsit úgy adta be mintha ez egy hatalmas saját fejlesztés lenne, de nem saját a blokk csak finomították arra a célra amire kell, ugyanis ez nem egy motorkerékpárba szánt blokk.
szerintem nagyon kevesen vennék meg még 400 ért is
No, akkor megvan ez, egy vadiúj P10-et mondjuk lehetne 400-ért adni és arra lenne elég vevő.
csak ne felejtsük el hogy a középosztály hihetetlen mértékben zsugorodik, és leginkább ők a vevők ezekre a jobb minőségű de nem annyira ismert márkákra
a csóreszeknek marad a kínai fos, akinek meg van pénze nem égeti magát a nevesincs cuccokkal
Új márkaként egy új tervezés tényleg bukta, a mai nagyok is úgy kezdték, hogy elkezdtek gyártani megvett vagy ellopott már meglévőket (persze nem 120 éve hanem mondjuk az 50-es évek óta) amiket elkezdett gyártani és a bejövő léből tudtak folyamatosan fejleszteni. itthon talán egy retro gépnek lehetne esélye, pannónia, danuvia vagy hasonló amit egy kicsit korszerűsítenének (mondjuk az eu normák miatt ennek sem sok az esélye) mint a Royal Enfieldet és ha elkezd lét termelni talán fejlődik is.....már ha lenne a retróra vevő.
eléggé realista vagyok
ócóó kinai fos van elég sok, jó minőség drágán is akad nem kevés, a középmezőny meg sosem fog nyereségesen célba érni
és nulláról elkezdeni valamit.....hár irigylésre méltó a kitartásuk és az önbizalmuk
de
szerintem aki tervezte egy rés e 5 éven belül a ktm-nél tologatja az egeret
ej, olyan lelombozó vagy mint az agent orange vietnámban....
ez mind tök jó dolog.
de mit csinálnak vele?
mert egyetlen ismert motorgyártó nem veszi meg, egy új márkát beindítani meg nem tudnak mert mire meg lenne egy működő és sorozatgyártásban legyártható kész motor addigra az ismert márkák legalább 3 új típust adnának ki
kb olyan halott ötlet mint bármelyik régi márka "felélesztése"
és akkor még a gazdasági dolgokról nem is beszéltünk
http://youtu.be/879kq6PTqxQ

De szerintem a motortervezést meg kellene hagyni a hozzáértőknek!