Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

O legalabb vicces volt... asszem
aztán szegény palik mennyi oltást kapott anno az f1 közvetítéseknél és a végén kiderül hogy nem is volt olyan rossz
De sok időd van ilyenekre.
Az semmi az eurosportos Varhegzi Ferenchez kepest. Kb oda-vissza elozik es gyilkoljak egymast a versenyzok es csond van... mintha elment volna kiverni, vagy nem tudom. Aztan lezajlik az akcio, 2 perc mulva beolvassa az aktualis (rossz) sorrendet... total agyhalott az a faszi, probalok nem nagyon figyelni ra, amikor az SBK-t nezem
a szpiker gyakran nincs képbe
Mér', mi baj volt vele?
a digispóron, bár élvezhetetlen
Megszűnt a video.racing.hu! Ez nem lehet igaz! Hol fogom most nézni a MotoGP-t magyarul?
És a legjobb, hogy nem zavarok senkit! Bár a múltkor egy "T" betűs autós is gyakorolt, de meg sem közelítettük egymást!
Én is csak azért megyek az oktatóhoz mert szinte minden nap kirakodják a bójákat egész kint van szabad a platz, meg amúgy is sokszor megyünk együtt túrázni szóval könnyen leegyeztetem hogy mennék.
Mostanában , hogy a tacsko és a különféle parkolók vasárnap üresek, nagyon jó hely motorral gyakorolni a téli elfelejtett és berögzült rutin felidézésére .
Írtam én csak tudomásul venni nem szeretném.

Amúgy nem lesz rossz dolog.Most szalámizom le a nem kellő elemeket.

Bár abból sokminden nincs,kellemesen egyszerű a cucc.

Még dilemmázom egy szélesebb keréken hátra.De csak gondolkodom.
Én a GSX-R-nél is írtam a költségeket, mert érdekel, hogy amit korábban sosem írtam az eddig kb. mibe került. A K1-el megtett 25e km, eddig 2,5M-be van vételárral benzinnel együtt. 100Ft / km. Pl. a személyautóval összevetve ezt nem érzem túlzónak, főleg ha azt is nézem milyen élményekkel gazdagodtam ez idő alatt. Dodgem, gokart, pályanap, autósport többe kerülne.
Akárhányszor mentem ki terepre, utána utcán mindig sokkal könnyebbnek éreztem a motorozást Nem hiába edzenek enduro-cross motorral a nagy aszfaltbetyárok...
Endurózni kell, meg pályamotorozni.
-2 már lehet sok...
Egen,bár még szinte semmi sincs meg de a végeredményt nem akarom tudni.
Nem 2 kiló.
Sok embert hallottam én már mondani dolgokat. De gondolom összeadni Te is tudsz.
Annno 2-3 éve volt egy ilyen felvetés valamelyik topikban.
Én mondta egy ilyesmi F3 tulaj meg állítótta,sőt lenyomta a 600RR-eseket is vele.
Mért, ki mondott ilyen hülyeséget? Szerinted mért nem pályázok én sem?
Ez ma már csak technikai kérdés lenne, a tartalom ennek felel meg. Tehát az évek alatt az történt amit leírtam. Ezt úgy lehetett volna megakadályozni, ha ragaszkodnak a színvonalhoz. Évekig javasoltam ezt. Nem tették, sőt mindent elkövettek, hogy gyorsítsák a folyamatot. Megint csak értem, emberileg semmi kifogásom ellene. Olvasóként, korábbi rajongóként, nem tetszik. Csalódás.
Nya akkor veszi le a fene.

Már csak hogy motor is legyen.

Amúgy a kezdeti alaptézis hogy lehet pályagépet 200e körüli összegből lábratenni merő bullshit.
Most lehet fújolni de nekem nem mindig sikerül megfordulnom egy keskenyebb úton lábletétel nélkül. Persze a rutin vizsgán a kis Bandittal el 8-asoztam fél órát is a bóják között de a malaccal ki kell majd mennem az oktató cimbihez aztán kell mennem pár kört mire újra ráérzek. Mert nem árt meg.
Úgy értve, hogy rövidítsd. Nyilván tudod, hogy azt sosem fogod elérni, hisz épeszű ezres tulaj azt is hülyére rövidíti. Úgy meg a 600-as kevéske lesz. De szerintem "kezdő pályásként" ezen semmi nem fog múlni. 600-al vitorlázni kell, az áttételt a pályához kell idomítani, nem az egyéb kívánalmakhoz.
A majrécsík a kiülés miatt van ezért nem tudok megfordulni, csak ha leszállok.