na mindegy, a dízel szar a targoncás köcsög és a bmw kocsis meg buzi
ez a mai nap mottója
ja és minden nő kurva, de ez a bizonyosság nem tartozik szervesen a mai na témáihoz
De mondom, háborogni is kár ellene, kínában is tudnak minőséget gyártani, de az alig valamivel olcsóbb csak, mintha az öreg kontinensen csinálnák. Ez a piac rendje, ha akarod megtalálod a nem kínai termékeket.
erre való a részecskeszűrő. egy átlagos részecskeszűrő kb a 85%-t megszűri és elégeti a koromrészecskéknek, de vannak ennél lényegesen nagyobb hatásfokúak is. persze biztosítani kell a regenerálást is megfelelő időközönként. kb 1 év és a benzines autókra is kötelező lesz, mert az abból kiáramló nagy mennyiségű nagyfelületű részecskékre meg ráülnek az aromás szénhidrogének, melyek nem kevésbé egészségkárosítóak, mint a dízelekből jövő részecskék, ráadásul közvetlenül kerülnek be a véráramba. ezeknél is be kellett volna már régóta vezetni a részecskeszűrőt.
Amúgy szorgalmazom a hazai termékek, vagy ha az nincs, akkor az európai termékek életben tartását, még ha drágább is. A horgászbotjaim és orsóim egy része is magyar, a boltban sem fogok mliéko-t, mleko-t meg ilyen retkeket venni, megveszem a fehérváron dobozolt, minden valószínűség szerint hazai tejet 20-40 forintért drágábban. Ennyi belefér igazán, sőt mindenkinek beleférhetne, hogy ne 20 forinton basszon fillért, ha hazai vagy külföldi cuccon kell dönteni.
ez igaz is de akkor te sem 200 ezret keresnél hanem lehet 600 ezret
és ez nem csak a piac hanem a kereskedői hozzáállás
pl
egy 300 forintos kínai pólón keres 100forintot ami 6 hónap alatt szétmegy vagy egy magyar 1200forintos pólón 300 forintot ami 5 évig jó
persze hogy a kínait tolja inkább több a haszon
ugyanez van a szerszámoknál vagy egyéb cuccoknál is
persze a nép is azt nézi mi az olcsóbb ez is igaz, akinek nincs pénze(mondjuk a varrónő) 1200ért venni pólót az 300ért fog, egész addig amíg nem rúgják ki munkahelyről mert nem veszi a nép az általa varrt pólót
utána már a 300 forintos pólót se tudja megvenni....
amúgy a magyar suzuki sem drágább mint mindjuk a kia, szóval ez az elmélet nem az igazi
Azt ugye tudod, hogy akkor egy kocsi mondjuk nem 5 hanem 8 millió lenne? Sokszor olcsóbb kitelepíteni a gyártósorokat, üzemet építeni, munkásokat kiképezni és visszaszállítani a készterméket, mint Európában gyártani.
Ilyen a piac, nem tehetsz ellene.
Viszont igen, az usanka meg a kína is tehetne valamit a kevesebb ipari káros anyag kibocsátásért.
igazándiból nem kellene távolkeleten gyártani és egyből kisebb lenne a környezetszennyezés
volna európában is egy csomó munkahely csomó pénz a kisebb településeken is lenne munkalehetőség nem kellene annyit utazni stbstbstb
csak ez senkinek sem érdeke
a dízel párti menjen egy dízel kocsi után letekert ablakban vagy egy benzines után és egy gázos után
feltételezve hogy mindegyik egyformán jó állapotú
a dízel mindig is fog kormot kiadni ha fejre állnak akkor is hiszen a csepp közepe sosem ég el tökéletesen akkor sem ha egymillió bar nyomással tolják befelé és 0,0000000001mm lesz a csepp
kint a pusztán vagy a tengereken kb tökmindegy mi és hogy füstöl de bent a városban azért nem mindegy
én pl mindig is gázzal jártam, egyrészt gazdasági szempontból(ami mára már szinte minimális) másrészt meg ez a leg környezetkímélőbb mód(egyes tanulmányok szerint a villanyostól is kevesebb a szennyezés mértéke)
nekem volt 2 évig dízel kocsim, undorító foshalom szar volt, már a tankolást utáltam a retek büdös hányingerkeltő gázolaj miatt
hozzátenném ha az opel benzinnel megy(hidegben avval indítom 1-2 percig avval meg, az is folytogató büdös a gázhoz képest, bár ha bemelegszik annyira nem okádék a benzines kipufogófüst, de a gáz akkor is 100% jobb szagú, már ha a kipufogófüstöt lehet így jellemezni
ez a mai nap mottója
ja és minden nő kurva, de ez a bizonyosság nem tartozik szervesen a mai na témáihoz
biztos a sok teszkós párizsi miatt van amit nem eszek meg
megbaszhatod te a magyar tejet
kifelé bort visz majd vissza tejet, évek óta
és ez nem csak a piac hanem a kereskedői hozzáállás
pl
egy 300 forintos kínai pólón keres 100forintot ami 6 hónap alatt szétmegy vagy egy magyar 1200forintos pólón 300 forintot ami 5 évig jó
persze hogy a kínait tolja inkább több a haszon
ugyanez van a szerszámoknál vagy egyéb cuccoknál is
persze a nép is azt nézi mi az olcsóbb ez is igaz, akinek nincs pénze(mondjuk a varrónő) 1200ért venni pólót az 300ért fog, egész addig amíg nem rúgják ki munkahelyről mert nem veszi a nép az általa varrt pólót
utána már a 300 forintos pólót se tudja megvenni....
amúgy a magyar suzuki sem drágább mint mindjuk a kia, szóval ez az elmélet nem az igazi
Ilyen a piac, nem tehetsz ellene.
Viszont igen, az usanka meg a kína is tehetne valamit a kevesebb ipari káros anyag kibocsátásért.
volna európában is egy csomó munkahely csomó pénz a kisebb településeken is lenne munkalehetőség nem kellene annyit utazni stbstbstb
csak ez senkinek sem érdeke
feltételezve hogy mindegyik egyformán jó állapotú
a dízel mindig is fog kormot kiadni ha fejre állnak akkor is hiszen a csepp közepe sosem ég el tökéletesen akkor sem ha egymillió bar nyomással tolják befelé és 0,0000000001mm lesz a csepp
kint a pusztán vagy a tengereken kb tökmindegy mi és hogy füstöl de bent a városban azért nem mindegy
én pl mindig is gázzal jártam, egyrészt gazdasági szempontból(ami mára már szinte minimális) másrészt meg ez a leg környezetkímélőbb mód(egyes tanulmányok szerint a villanyostól is kevesebb a szennyezés mértéke)
nekem volt 2 évig dízel kocsim, undorító foshalom szar volt, már a tankolást utáltam a retek büdös hányingerkeltő gázolaj miatt
hozzátenném ha az opel benzinnel megy(hidegben avval indítom 1-2 percig avval meg, az is folytogató büdös a gázhoz képest, bár ha bemelegszik annyira nem okádék a benzines kipufogófüst, de a gáz akkor is 100% jobb szagú, már ha a kipufogófüstöt lehet így jellemezni