tényleg.... "Többet szennyezünk 16 hajóval, mint egymilliárd kocsival" lsd a linkelt cikket is.... úgyhogy kezdjük a hajókkal, 1.0 turbós benzines suzuki motort mindbe, de azonnal
Az ugye megvban nektek hogy ha meg feszültök akkoris 1 egységnyi kőolajból x beznin x gázolaj nyerhető ergo lesz mindkettő?
Bárhogy feszültök ide vagy oda?
És amúgy az MTZ-50-es nagyon fajin volt.A kisfülkés szotyvadék.
Egyszer be kellett vontatni mert az egyik hajtókar kiütötte az oldalát.
Na konkrétan a két agyhalott sebességbe hagyta,beültek mindketten a 82-esbe,vontatni kezdték és a hülye 50-es megelőzte őket pöfögó motorral.
Én is ezt mondom, megvan a felhasználási területe.
Mozdony, földmunkagép, traktor, kamion, hajóba kiváló. Személyautóba nem való.
Addig voltak jók ezek is amíg mechanikus adagoló volt rajtuk. Ezek a környezetvédő szarságok elvették minden előnyét.
Te amúgy meteorológus vagy? Mindig csak az időjárást nyomod
Nem tök mindegy mivan? Akkor szólj ha 10+ fok van, aztán ha nincs monsun akkor megyünk motorozni, addig meg 22fok van folyamatosan a szobában
javasoltam már, hogy az összes autót tiltsuk ki mondjuk 12-es környezetvédelmi besorolásig.. na jó, kezdetnek 10-esisg és meglátjuk mennyi marad... benzinesből is... na akkor máris érvényesül a fennen hangoztatott környezetvédelem
Nem is veszek olyat.
Elég volt látni hogy mit szopnak az ismerősök.
Nem is a géppel van baj, mert műszakilag még jó is lehet, de a franciák hozzáállása a dolgokhoz, amivel kibasznak a vásárlóikkal, hogy utólag is jól le tudják húzni őket.
Sajnos már a németek is átvették....ezért vettem Japánt :D
Korábban is írtam, hogy egy dízel nem zombiknak való, tudni kell használni. én rendszeresen használok több dízelt városban-városon kívül és érdekes, semmi baj velük, pedig a most már van km is gazdagon . Oda kell figyelni rájuk, vannak üzemeltetési "szabályok" , nem igénytelenek, mint az ezres swift, ennyi.. Tibi barátomnak adtam el a legkisebb dízelemet, 2005-ben vettem újonnan, 6-7 éve van nála, 307 1.6HDI 110LE, a mai napig makulátlanul üzemel nála is, uúgy figyel rá, mint én. Soha semmit nem kellet azon sem cserélni a rendszeres szervizen kívül... egyszer nyúltam mellé dízel autóval, de ott is a váltó volt a gyenge pont, nem a motor, meg is szabadultam tőle gyorsan.... a benzines autókat nem szeretem, de lehet veszek egy 740e plug-in hybridet, mert az a gazdaságos és ingyen lehet parkolni és majd bejönni a belvárosba
Magyarul itt is az user error érvényesül, nem a dízel a szar maga. Megvan a felhasználási területe, a fizikai tényezők metszete, ami értelmet ad az üzemeltetésének. Az ember a hülye, nem a gép...
ez az igazság, a dízeltől szennyezőbb dolog nincs a világon, ahogy írják pályán még elmegy de bent a városban egy halál
meg azért a forgalomba lévő dízelek legalább 80% egy lelakott foshalom szar ami okádja a füstöt
Ugye megveszi az 1.4-1.6 dízelt városba, hogy az majd keveset fogyaszt...igen, egészen addig, amíg a motorblokkon és váltón kívül el nem fossa magát kb minden motort kiszolgáló egység az ilyen 3-8 km közötti hidegindításos távoktól. Ez ilyen használat mellett bőven 150 ezer km előtt várható is.
Igazából...meg is érdemlik.
Höhhh...1400-1500 kg feletti utazó autókba, ahol sok a nagy táv, pálya tempó, egy jó dízel az igazi, ott jönnek ki az előnyei, meg igazából arra is való.
"Az Opel vitathatatlan előnye egy Priusszal szemben, hogy autónak néz ki, míg a Toyota hibridje ronda mint a fene."