A baj az egésszel csak az hogy ha jól megnézel bármit amit csak veszel mindegy hogy WC ülőke fékkar vagy generátor. Minden kínából jön. Mivel munkaidőban a kínai minsőgéet gyárt a megrendelő kívánalmai szerint. Azokkal a szabályokkal amit ő talál ki. Azt veszed meg drágán a boltban. Meg is van a minősége. De mikor vége a munkaidőnak indul a gyártás Kínai módon. rendszereket kikapcsolják és ontják magukból a minőségileg erősen kifogásolható cuccot. Ezt vesszük meg az E-bayről meg az Aliról meg innen onne. Néha jó néha szar. De ez mindig is így volt.
Német rendszert felületesen ismerem. Mondjuk azért az sem normális hogy egy fékkar csere is TÜV engedélyes. Meg már a levegő vétel is. Ez sem egészen normális azért.
és mondom én az E-bay-ről rendeletem a fékkar pár póstával együtt valami 8000-ért a kettőt. Kínából jött láttam a csomagon. Felraktam és rendben működik. Hossza állítható eltartása i s. Pikk pakk a helyén volt. 2 év alatt semmi baja nem volt pedig kapja az ívet rendesen. Sőt csúsztam is el vele de semmi kár nem volt vele. Ez pl jó volt lehet hogyha egy hirdetéssel lentebbit választom az meg szer lenne. Ez lutri.
A fékkar nem a biztonságodat szolgálja? Küldjek képet privátba, hogy néz az ki ha kezedben marad majd a kínai "CNC" fékkar ami előző hónapban még WC ülőke volt? Németek már keményen büntetik szerencsére... A motorra semmilyen kínai cuccot nem szabad venni, mindennel gond lesz.
El vagy tévedve. Európában alig van gyártás.
A legtöbb nagy cég is ázsiában gyártat majd otthol címkéz.
Valami nem attól szat,hogy az alliexpressröl jön.
Szerintem azért megoszló a kinai termékkel kapcsolatban a minöségi tapasztalat, mert véleményem szerint pont azon lehet sokat sporolni. Még egy európai gyárban a folyamat és anyag minden lépéséröl és annak visszakövethetöségéröl, drága szenzorok, és számítástechnikai rendszerek adatbázisok gondoskodnak, tervezett gépkarbantartásokkal szigoru, sokszor valóságban teljesíthetetlen toleranciákkal, és persze ehhez tartozó, drága minöségbiztosítás szakemberekkel, dokumentációhalmazzal..., addig kinában lehet sok esetben a megy/nem megy alapon kerül ki a cucc a gyárkapun...
Persze ha kell jó pénzért, de egy picit olcsobban ök is be tudják kapcsolni a "rendszereket", hogyha "nyugatra" megy, de akkor mélyebben is kell a zsebbe nyúlni.
én fék-kuplungkart tervezek majd vmikor venni , tetszik benne, hogy állítható a hossza, de még nem vettem semmit ezen kategóriájú kellékekből... ja de szelepsapka...
Azon lovagolhastz, hogy egy 20 éves motort állandó teligázas használat után széthullott. De ez sem teljesen igaz, mert csak a hajtókarcsapágynál lett elégtelen a kenés.
A kuplung, váltó, hengerfej, henger tökéletes a mai napig .
Inkább azt modanám, hogy vegyes. Vannak jó és rossz tapasztalataim is a kínaiakkal.
Jelenleg viszont nem tudok olyan autó és motorkerékpár márkáról ami kínai, és szívesen venném.
jó a kínai is, ő is tud minőséget csinálni ha arra van igény
egy csomó elektronikai cuccom van onnét pl 70 centes autóstöltő, hibakód olvasó, led meghajtó stbstb
ezek teljesen jól működnek, az hogy a tervezés kínai-e vagy sem ezt nem tudom, de az anyagok és a gyártás az kínai
szerintem a telefonok pc cuccok meg a többi kacat jelentős többsége kiínában készül, legyen az apple vagy sony termék
motorok terén csak egy pitbike volt a háznál ami kínai, avvval sem volt bajom, szerintem a simson minőséget simán hozta gombokért
"...Fékkarból kínai szar van a malacon...".
.."fékpofákból vagy tárcsákból abból kell a rendes. Azok a biztonságomat szolgálják és azok komolyabb gyártástechnikát igényelnek"
A fékkar az nem része a fékrendszernek?
A gyengén ötvözött vagy tiszta aluminium és ötvözött és esetnként hökezelt társai között tizszeres is lehet a szilárdsági jellemzö...
Kínai motorra mas akkor ülnék fel ha fegyverrel kényszerítenek. Mondjuk itt a cégnél járnak páran ilyen motowel meg más hasonló Tescos robogóval. Végülis működnek. De rendes méretű váltóst nem mernék venni. Volt egy haverom ős Hyosunggal járt állandóan de mindig volt vele valami. Volt hogy eltűnt a 3-as meg a 4-es belőle menet közben és 2-ből 5-öt kellett rúgni.
Jah Hyosung és társai? Mondjuk azok tényleg szarok. Hyosungnál is ugye asszem megvették a SV 650 blokkjának a terveit aztán legyártották ilyen bili anyagból majd idővel a hátsó henger meg mindig elforr.
http://youtu.be/MYUXWSHHpv4