Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

venne a faszom s1000rr-t...
a kis vackokra igen, még én is vevő vagyok, ami ilyen szirszarok...
Mondjuk MV Agusta-t kipróbálnék pedig az olasz. Azt azért el kell ismerni hogy az olasz formatervezők annyira jók mintha nem is erről a bolygóról származnának. az RSV4 meg a Tuono is nagyon tetszik az MV is gyönyörű és én a Diavel-t is imádom. Rajzolni nagyon tudnak. Ezt azért még az Japán fetisizták egy jó része is elismeri.
Janó én a fillérbaszós ligában játszom. Tudom a dolgoknak van egy minőségi küszöbe amit meg kell ugrani. Fékkarból kínai szar van a malacon mert ez tetszett és egy darab fémet nehéz elbaszni. De Generátorból nem veszek kínait mert az finom elektronika ott a minőség lényeges. De markolatgumiból fékarból. motorburkolatból még az index is belefér, vagy ilyen piszlicsáré apró szarból jöhet a Csájna. De generátorból feszültségszabályzóból, fékpofákból vagy tárcsákból abból kell a rendes. Azok a biztonságomat szolgálják és azok komolyabb gyártástechnikát igényelnek abból nem jöhet az aliexpresszes szemét.
cicafarkamnak se kell kínai meg olasz...
Ha meg látod ezeket akkor a faszért beszélsz össze hülyeségeket, hogy a kínai is jó, meg stb...
jó egy nagy büdös picsát.
Igen ezzel én sem vitatkozom. Vannak bajok a minőség terén. Nekem pl most egész évben szabadon voltak az eddig burkolat alatt lévő csatlakozók. De egyikkel sincs semmi baj. Ezt egy 2-3 éves motoron már nem merném megcsinálni mert beszarik valami azt letilt a picsába az egész elektronika.
vannak különbségek a felhasznált anyagok terén is
pl a 88as ténérém index sarujai(gondolom a többi is csak azokat nem néztem) még 25+ évesen is fényesek voltak persz enem csillogós de szép patinás rész szín, pedig nem vízmentes csatlakozó volt
a 4 éves exc-ben meg korrodáltak voltak a réz saruk volt ami el is rohadt, szóval ez a réz nem az a réz ami a ténérében volt
ja és a fejidomnál ahol jó eséllyel nem állt 4 évig a sós hólé
plusz egyéb villanyos anomáliák ami nem az anyag gond hanem a trehányság miatt van, de ez más téma
Azért Tasit én nem nevezem szakembernek. Persze ez az én álláspontom.
Hát nem tudom. Láttam én már tip top állapotban lévő 150.000 futott suzukit is de 100E felett járó olasszal is futottam már össze. Hondából pl XX-ből tudok egy szinte bontatlan blokkos 240.000 felett járó XX-et.
Én nem is arra hegyezném ki a dolgot hogy olasz japán vagy Német vagy Angol hanem arra hogy az adott lökettérfogatból mennyi erőt préseltek ki. Mennyire hegyes a technika. Minnél hegyesebb annál érzékenyebb a kopásokra. Pl egy S1000RR soha nem fog elmenni még egy gondos gazdánál sem 200E Km-t de pl egy korábbi Busa vagy egy CB1300 vagy FJR1300 GSX1100 de a BMW-kből a K1600-asok vagy Guzzi de Angolból is tuti van ilyen csak azokat nem ismerem. Mechanikailag és egy gondos gazdával elmennek világrengető kilométereket is. Mert nincs agyonfeszítve a blokkja. Hogy az elektromos szarok elmennek az egy dolog azzal sokat nem lehet kezdeni mert nem lehet karbantartani. De az elmegy mindenen. A Hondák egy része is nagyon szereti enni a feszzabályzókat. Sajnos a modern motorokon ebből egyre több van.
Visitva gyujtanad fel az árokban a hondat ha tudnál venni egy s1000rr-t szóval ne légy álszent.
A mazdak mind rohadnak,és sérült kolléga most harcol egy 140 ezret futott skyactive blokkal ami csapagyas.
De a múltban tényleg tartosabbakat gyartottak.
De az a múlt.
Jelenleg ott tartunk hogy a versenytársak feljebb léptek a japok még lejjebb.
Meg is látszik.
Nézd meg a Tasi videóit. Viszik oda a szutykokat amikben 50-60 ezer van, aztán nem győzi az öreg mondogatni, hogy nem tud a motorrla mit kezdeni, mert kurva sokat futott.
Aztán fos a minősége a hondának, a suzukinak, meg mindennek.
De persze ha egy mz-re követ dobok itt, akkor én vagyok a világon a legnagyobb faszarcú.
Idióták gyülekezete ez a fórum
Így van. Én is azért mertem elhozni anno a malacot. Mert tudtam hogy a jó és minőségi szomszédomban volt szerelve. Bár 75.000 Km volt benne a szerelőm mondta hogy azt a motort ennyiért hozd el. Azóta kb 110.000 Van már benne de semmi hallható baja nincs. Tuti nincs gyári állapotba de nincs baja. Vez lánc feszítő patront már cseréltem ugyan de azon kívül csak a kopó fogyó cuccok jöttek és mentek. Remélem ez az állapot még egy 5-8 évig így marad. Aztán keresek egy ugyan ilyet. Őt meg beállítom a vitrinbe mert imádom.
Ne legyél elájulva, annyira magadtól, hogy tudtál új motort venni.
Én is verjem a nyálam, hogy vettem annó új autót. Ja és nem suzukit. meg nem is opelt ami sosem kop el.
Szóval elmehetsz a picsába
Ezzel nem vitatkozok, mert tudatlanok vagytok. Veszitek itt a 200ezret futott fos motorokat, és mindenki hülye csak ti nem.
sorry, a szórásról ez jutott eszembe
Hajdanán tanultam ilyet én is de ahhoz hogy erre értelmes választ adjak ahhoz még nagyon reggel van és a koffein amit magamba borogattam még kering az érrendszerben és nem ért még fel a glóbuszba szóval még vegetálok.
pedig a szórás jó dolog:

"A szórás kiszámításának lépései:

1. Kiszámítjuk az adatok számtani közepét.

2. Kiszámítjuk az adatok eltérését a számtani középtől (adat - számtani közép)

3. Vesszük ezeknek az eltéréseknek a négyzetét.

4. Kiszámítjuk ezeknek az "eltérés négyzeteknek" a számtani közepét.

5. Végül ebből négyzetgyököt vonunk."
Jah és jelenleg 4 hengeres fostalicskat használok,ami kielégítő de nem döngetem a mellkasom hogy mekkora minőség.
Hát nem is az a 13 év koruli bizgere amit a fotengelyes 15 éves helyett veszek.
Én egy ilyet meg meg még két presszót már bedobtam. Csak szórás nélkül.
Szerintem ez a fene nagy minőség is csak akkor jn elő ha a gazda gondos. Időben olajat cserél meg fékpofát meg minden kopó fogyó alkatrészt. de akkor jó tud lenni egy Olasz is egy Angol is meg egy Ázsiai is. Az talán más kérdés hogy a Honda jobban viseli a gondatlan gazdát is (egy darabig)
Mert neked mi a minőség? az a háromhengeres fostalicska amit használsz?