Attól még hogy rátettek arra a 650-es hornetra egy kazal fröccsöntött plasztikot nem lett sportmotor.
Valszeg az ABS-e sem a csőúcs ahogy a kétdugós uszó fékje sem.
Pont emiatt dobok rá több pízt ha már veszekTudom túl sok.De legalább brembo.
Azért mert közelében sem vagy a motorod határainak még nincs igazad
ABS amikor leszabályoz még bőven nem az életemért dolgozik az elektronika, csak simán felbosszant.
Pont letojom ha kicsit megcsúszik a kerék, majd visszaengedem a féket és megtapad, erre való a tudás, aminek a közelébe sem kerülsz ha az ABS nem engedi.
Nekem egy 2017-es CBR-em van. Hátsó keréken maradhat az ABS, mert nem sok vizet zavar, motorfékkel csúsztatás ellen úgy sem tud mit tenni de az elsőt rühellem.
Egyrészt bosszantó amikor fékezel, és hirtelen teljesen megszűnik a fékhatás majd darabosan rugdal. Gyűlülölöm! Ezen felül már nem is óvatoskodok a fékezésnél, hogy a csúszáshatár közelében maradjak, mert az ABS úgy is megoldja, kiöli belőlem az óvatosságot, és még a féktávomat is növeli.
Száraz úton persze nem működik. Előbb emeli a hátulját mint hogy megcsússzon, de amikor kis por, meg víz van akkor undorító, pedig a Hondá állítólag az ABS-ek királya.
Van a kanyar ABS, olyannal nem volt dolgom, arra azt gondoltam értelmes dolog, de havernak olyan van, azt mondja ő is rühelli. ABS nélkül sokkal jobban lehet fékezni, és szintén kiöli a tudást az emberből. Én azért motorozok, mert erre nem képes akárki. Kihívás, tudás kell a kezeléséhez, ez pedig durván csökken ezekkel a KÖTELEZŐ marhaságokkal.
És nem mentem, hanem folyamatosan ilyennel megyek, szóval tudom miről beszélek. Van ABS nélküli motorom is, soha nem hiányzott azokról sem.
Persz voltak olyan kezdő motoros haverok akik elcseszték a fékezést és ettől úgy gondolták nem megtanulni kell a motor kezelését, hanem ABS-es motorra van szükségük, de engem hagyjanak már békén.
Ja és menj ki pályára. Minden pályázós aki kicsit is komolyabb utálja az ABS-t volt aki le is köti, mert csak korlátoz.
nem vagyok nagy verekedős, de ha egy vascsővel jönnek felém akkor vagy otthagyom a picsába, vagy én is szerzek valami vasat gyorsan
puszta kézzel nem nagyon érdemes ilyennel leállni, hacsak nincs begyakorolva a védekezés
ha csak valami rézkábel akkor bele kell menni, az nem töri a csontot
második ütésre már úgyse lesz ideje, simán önvédelem ha puszta kézzel vered szét a torkát
Hát mán csak elmesélem
A haver is olyan 140-160 kg,inkább kövér mint Hulk,de azért nem nagyon vegzálják.
Adódott egy forgalmi szitu s abból hirig.
A másik fél egy 60+-os házaspár,ahol apu nagyon mutogatott.
Haver félreállt ,hogy akkor what a fuck?
Papi (egy átlag nyugger) kiszáll de valamiért vitt magával egy kábelt vagy mi a faszt s úgy legyútotta a hegyomlás havert,hogy az csak nézett mint hal a szatyorban
Mami már rutinosan átült a volánhoz,papi be oszt go
Kiderült,hogy a papikának van egy felfüggesztetje hasonló miatt .
Végül a haver nem jelentgetett,egyrészt nem olyan meg a közröhejt is kerülni akarta
Es kozben lehet egy 10 km-es dugot kerulsz ki
Amugy igen, van az az eset, amikor erdemes felulbiralni, mert 500 m es 1 perc miatt mashol visz a megszokott utvonal helyett, de ez ritka Ilyen esetben eloretekintek a tervben, hogy miert is ott akar vinni es ha nem piros, nincs nemtetszo piktogram, akkor megyek az altalam ismert uton.
Valszeg az ABS-e sem a csőúcs ahogy a kétdugós uszó fékje sem.
Pont emiatt dobok rá több pízt ha már veszekTudom túl sok.De legalább brembo.