Ápropó a vénségek versenyén morcik lesznek a bírák ha köbcentit növelek?
Van valami hajcihő pályán a kezdőknek rohadt régi motorokkal.
De amit tervezek ezzel a szottyadék 600f-el az illegális.
Viszont megmondom őszintén közútra tényleg feleslegesnek tartok egy 160 lóerős kézenálló szupersportgépet.
Az esetek 90%-ában csak szopás a mai forgalomban egy ilyen.
Versenypályára való.
Közútra naked ezres hatkilós ami érzésre kell,esetleg ilyen magaslábú izé mnt egy versys vagy ilyesmi.
Lehet, de aki ilyen hülye kocsit vesz, annak úgy kell
Ez valami francia autó amúgy? Azok tudnak ilyen hülyeségeket kitalálni, mert még a full szervós, elektromos Priuson is lazán lehet féket szerelni, pedig ott aztán el van komplikálva.
Nem egy fiatal gép.
A gsxs1000 re is aszondták k51000 a blokkja.
Lófaszt.A blokköntvény és a főtengely kivételével tökmás.
Még az angol narancsnál is módosított vezértengely,elektronika és lehagyták az exup-ot hogy jobb legyen alacsony fordulaton.
Hál istennek a váz,fék combo maradt daytona.
Baszhatod a joképességet ha a fékbetét cseréhez is gyári computer kell csak azért hogy vissza tudd nyomni a fékdugókat. {os3Egy fineszes magánzó sem feccol bele ennyit hogy bejöjjön a kuncsaft mikor tizezerszám hozzák nyugatról a lepukkant könnyűfogás verdákat.
Csak kb. értem mit mondasz de tényleg így van.
Szakszervizben azok dolgoznak akiknek nem volt eszük saját műhelyt összehozni. Éppen ezért szarul is vannak fizetve, hiába akasztanak le rólad sokat.
Ott jó munkát csak szerencsével kaphatsz, ha valami frissen végzett ügyes srác ugródeszkának elmegy ilyen helyre.
Gyári tanfolyamok nem tudom mennyire vannak, haveromat küldték, de ő mérnök volt nem szerelő, max mint betanított munkához küldik szerintem tanfolyamra. Doksik vannak, meg szerszámok, de azt az ügyes független szervizes is megoldja, ha dolgozni akar.
Sokan elhiszik hogy a mai gépek nem olyan mint egy Lada, "ezt már nem lehet úgy szerelni" pedig pontosan úgy kell szerelni. Attól hogy csicsás műanyagokkal teliaggatják meg az ECU vezérli az üzemanyag mennyiséget, még mindig csavarokkal van összerakva egy motor, és a működési elvük is ugyan az.
Oké, zseniális mérnöki műtárgyak, de ha utána néz valaki a szerelési sorrendnek, a nyomatékoknak, a beállítások paramétereinek és azt korrekt módon megcsinálja, akkor pont ugyan úgy lehet szerelni mint a Ladát.
Az ECU-hoz meg az injektorhoz, meg a többi marhasághoz meg a szerelő nem fog érteni, az a mérnök dolga hogy az alapján diagnosztizáljon...ezért van hogy csak cserélgetik az alkatrészeket a te kontódra, aztán ugyan olyan szar, mert nem érti ő sem....mondjuk egy értelmes mérnök szerintem ki tudja logikázni szakképesítés nélkül is, ha kezébe adnak egy diagnosztikai műszert, mert ez is csak olyan mint a Lada, csak könnyebb, mert itt olyan méréseket meg paramétereket is látsz amit a Ladán esélyed sem volt.
Mondjuk az elektronikai csomag nem csak abs-ből áll.
Ahogy írtad szárazon nem szol bele, hanem elemeli a seggét.
Ha meg ugy gondolod te gyorsabban lereaglsz egy poros utat akko legyen. A többség inkább nem is félsz kellően csúszós uton.
Az érzékelőt nézegettem, hogy azt le lehetne húzni.