De, figyeljetek már miről is beszélünk.... Aki magán szaki sufnizik az jól megycsinázza me ha nem jól csinázza lehúzhatja a rolot. Ha jó árban (tehát alá megy a szakszervíznek) és jól megcsinázza , vissza viszed a motort. Ez is az elvárás,hisz éhen halna ha nem teszi oda magát. Ép ezért kevés a jó magán szaki mint tachner, mert a szakszervízbe a gazdag köcsögök, vagy akik tök tanácstalanok viszik akik azt hiszik na majd ott lesz a legjobb szakértőbb kezekben..... na ők tartják el a szakszervízeket,,, ott meg a munkást kifizeti a fönök kicsit megtörik az a bizonyítási megélhetési vágy.....
A cucc általában több fokozatban állítható. Valakinek majd azért kell, mert topa, valakinek azért hogy gyorsabb legyen. Beállítás kérdése.
Agyat és önmérsékletet nem tudnak a gyártok adni. Az igaz :D
Alapvetően hasznosnak gondolom az elektronikát.
A Zuram tobbszor hasznalja, mint en, de sokszor volt, hogy csucsidoben pikk pakk atvitt Bp-n. En biznek benne. Most nem mindegy, hogy min visz at? A lenyeg, hogy ne 2 hanem 1 ora alatt jard meg.
Na ez a Zuramra tokeletesen illik... De O smucig lenne venni szerintem uj motort. Mar a GTSnel huzta a szajat 750-ert. Igaz, az egy akkor is 20 eves motor volt mar.
pesti népnek kérdés:
el kell mennem kocsival az árkádba péntek délután-este és vissza
tud valaki olyan utat soroksár felől ami kb stresszmentes? met ha pl a hungárián lámpától-lámpáig kell mennem 5 perces megállókkal tuti megverek valakit a környékben........
mondjuk úgy hogy az "igazi" motoros többnyire nem gazdag(ezt kívánságra részletezem egyszer)
legalábbis annyira nem hogy tudjon új motort venni, ezért neki nem is gyártanak
inkább olyanoknak gyártanak akinek van pénze szeret motorozni , még ha nem is olyan ügyes (akár lehet az igénytelen* jelző is, pl babettával a fogarason) mint az igazi motoros ezért elősegítik a motorozását avval hogy kordában tartják a motort, de ugyanúgy el tud dicsekedni a 100+ lóval meg a többi egyéb fasznövelő dologgal
*-igénytelen: olyan aki bármivel tud menni és megy is
Ez addig jó míg az emberek reálisan mérik fel a saját és a motor képességeit.
De mivel a gyáraknak van komoly tapasztalat ez ügyben,igyekeznek beletomni egy halom védelmét mert tudják hogy a sajátot túl a motort meg alulmerik a vásárlók.
És a halott vásárló csak egyszer vesz motort.
Persze kell tapasztalat, de mivel van egy jóbarát a motorban, bátrabban húzgálod a karokat, és így már nem biztos hogy biztonságosabb. Az ABS-re még azt mondom hogy kimondottan a biztonságot szolgálja, de a kipörgésgátló, és a döntés érzékelő inkább a hülyeségünket. Ha miattunk agódnának nem csinálnának csak 15lovas motorokat
Persze azzal is rommá törheti magát az ember.
Nyugi ha megcsinálod azt a manővert amit belinkeltek a fasz usákos robogós az elektronika semmit nem szolna bele,lehetne susnyasos díszes a sisakod és szakadt-foldes a ruhád.
Szóval nyugi leszel ezzel is balfasz ha akarsz.
Falura meg jó az igo.