Mégiscsak elég nagy gondban vannak az európai autó gyártók
https://hvg.hu/cegauto/20241205_nemet-autoipar-igazi-problemaja-Mercedes-villanyautojabol-egyet-sem-adtak-el-Kinaban
kinek mi.(kezeit széttáró) Akkor lenne egyhavi ha valaki ennyit keresne oszt nem kőtene semmire(kezeit széttáró)
De hát ilyen meg nincs.(kezeit széttáró) Szóval lehet simán elérhetetlen vágyálom egy 8 ezer ft-os autó 800 ezer ft-os fizetés mellett 😅
ehhez nem értek, de nekem az oxigén szenzor szar legalább 10 éve, benzinen mindig világít a sárga lámpa, gázzal nem
úgy be van pusztulva hogy nem tudtam kiszedni hiába melegítettem
Nekem ilyen van, 1,8-as 140lovas i-Vtec motorral, az akkori legfelszereltebb üvegtetős Executive kivitel. Hihetetlenül takarékos, le se merem írni a fogyasztását mert azt hiszed hazudok. A futurisztikus külső ellenére nem bonyolt technika, apróbb nyügjei vannak, de azok se állítanak falhoz anyagilag. Ebből viszont a szart is el lehet adni jó áron, mert megveszik, ezt ki is használják a nepperek. A hátsó futómű az egyik gyengesége, szög egyszerű hidas, ami új korában nem volt rossz, de az utolsó gyártás is már tizenéves, nyilván elöregszik. Ezt én új minőségi szilentekkel és új gyári gátlókkal orvosoltam, nincs is vele azóta bajom. A kintről behozott, visszatekert, sóban fürdetett darabok keltik már ezeknek is a rossz hírét, de ha egy megvigyázott karbantartott darabot sikerül találni az még sokáig autó lesz. Nekem nagyon bevált, jól szedi a lábát, nagyon szeretem vezetni. A forma megosztó, de nekem már akkor tetszett amikor 2006-ban megláttam az első fotót róla. Két éve van meg, de előtte majdnem egy évig vadásztam mire megtaláltam az igazit, többször megjártam vele Svájcot (a kép is ott készült, a Rajna partján), a több mint 1200km alatt sem fáradtam el benne. Egy kuplung alsó munkahengert cseréltem eddig, mert elnehezedett a pedál (a Brembo volt hozzá 37ezer) fél óra alatt kicseréltem otthon, szóval egy kis műszaki érzékkel gazdaságosan fenntertható autó, a fogyasztása meg tényleg példás, főleg a 140 lóhoz képest.
Viszont az 1,4-esből két féle motor van, a Jazz motoros gyenge ehhez a kasznihoz, a 99 lovas már jobb, de az 1,8benzin, vagy a 2,2dízel a jobb választás, ez a felhasználási körülményektől függ, ha csak hosszabb utakon használod akkor a dízel jobb, de az is csak akkor ha ismert az előélete, mert ha megkotlik benne valami (turbó, kettőstömegű, porlasztók) akkor duplán visszakéri azt amit addig megtakarított.
Az a baj, hogy az 1.6 benzinesek is nagyon problémásak és pénznyelők tudnak lenni ezért beszélném le róla és azután még ez jön be neki viszont erről még annyi sincs mint a bmw-ről, igaz arról meg annyi írás, vidi van, hogy nem győzöm nézni. 😁
nagyon tud menni az a honda
régebben a rallyn is népszerű volt, kategóriájában az első 5 között volt mindig 2-3 ilyen honda
egy vezérmű tengely cserével meg egy írható ecuval simán megvolt a 200 ló szinte fillérekből, szervize se volt sok pénz
szerintem azért nem hátsókerék hajtás hogy a sok hülyegyerek ne dobálja el a kanyarokba
akkoriban nem volt ez a sok 3 betűs segítő, szóval aki balfasz volt gyorsan meghalt egy jobb autóval
1-esből csak benzinest, mert az akkori dízelek szét vannak már rúgva, azt a street racerek vették. Egyébként kisautók között egy nagyon masszív, ahhoz képest a civic papír autónak érződik
https://hvg.hu/cegauto/20241205_nemet-autoipar-igazi-problemaja-Mercedes-villanyautojabol-egyet-sem-adtak-el-Kinaban