Hát.....Ha a világ legjobb motorján ülök,akkor nem úgy kezdem a véleményezést hogy "Szerencsere nekem eddig a toltes jo"Mert a világ legjobb motorjánál ez nem szerencse kérdése,persze valójában mindenki tudja hogy egy angol járműnél,ez valóban szerencse kategória.
Te tenyleg gyenge vagy nyakon felul.Ez a regebbi modell 2009-bol,csak olyan mint az osszes japo motor,suzuki kawa,yamaha,honda,majdnem a legjobb.
A vilag legjobbja a 2017-es.
De ehhez te tul bugris vagy hogy felfogd.
Szerencsere nekem eddig a toltes jo.
A regin volt gond,de azt is megoldotta egy gyari 12 es ujabb fajta generatora.
A tekercselt,ebayes generatorok a szokasos problemakat hoztak.A solvartos mosfet csoda is elverzett.
Kezdodott a gyari visszahivassal.
Kicsereltek a kokusan fesszabot egy atalakito kabellel.Ra felevre leegett a generetor,solvart be tekercselt generator,hmmm,30 km,gari,ujra,kuka,ebay valami kinai generator,melegedett,szar toltes,jo,solvart ki,bontott gyari shindengen fh20aa,mar nem melegszik de ugral a fesz,ok bontott gyari generator,ebay,mind elszinezodott egy harmada felul.
Hopp egy 12 modellev szemre mas szigetelotrutyi a tekercseken,mar ujabb futukawa csatlakozoval a vegen,nem az a hoki megolvados 3 sarus nyitott cucc.
Es lőn stabil minden.
Te megint hülye vagy,nekem a powerbankal sincs semmi bajom.Egyéb lehetőség híján egy jó lehetőség.De ahol van más lehetőség ott nem fogom használni,pl motor autó.
Kétségtelen, hogy az mindenfelé elhúzott drótokat megspórol, nap végén meg feltöltöd és viszlát.
Nálam a vízhűtő mögött volt hely egy szivargyújtó plusz 2 x 2.1A USB dobozkának voltmérővel, külön on-off kapcsolóval. Nem is főképp az USB miatt tettem fel, hanem töltés diagnosztika és téli akku karbantartás miatt: csak bedugom a szivargyújtóba a 13.5V-ra állított töltőt és béke van. Nem kell az ülés alatt turkálni meg krokodilcsipeszezni.
Porszivonak sajat akkuja van,tudom az offlimit egy akku mert te beragsz mindenre ami akkuval megy.Nalad az ilyen trigger pont.
Mint az elektromos akku.
Az megjelenik es tuzet hanysz.
Pont nem akartam atszuszakodni egy ketmeteres usb kabelt,ugy hogy a vege lengedezik a kormany korul ha nem hasznalom a navit,megfelelo vizmentes sapkat se talaltam egy regi micro usb vegre,ugy hogy az osszes telefon mar most type-c szabvany.
Ertelmetlen hasznalni az ules alattit.
Amikor van egy gyari luk a tanktatyon annak a nyuves kabelnek.
Sot,van egy szett elektromos atvezetom az sw motech tanktaskahoz,de ott meg a kabelt vegig kell futtatni 30 centin a tankgyuruig elolrol hatra.Hulyrn nez ki ha nincs ott a tanktaska.Elvetettem.Mer en ilyen igenytelen vagyok.
Vegigjartam a blodi fele vagdalos,feklampas,usb dugalljba rakott 3 fele toltoelektronikat,a szivargyujtot,stb.
A kabelek szetjonnek,a szivaros kicsuszik stb.
Ini mondta,nem szarakodni powerbank es kesz.Milxen igaza volt.
Az hogy te minek írod le,az a te dolgod,én annak hívom ami a neve.Mint ahogy általában mindent.Egy a lényeg,hogy szerinted ezt cipelni kell,de kész szerencse hogy az amúgy sokkal könnyebb powerbankot nem kell.Szóval használd csak a powerbankot.Remélem a porszívó is arról megy,bár elnézve a környezetedet nem hogy nem megy,nincs is.
Nem tudom, tiéden így van-e, de fogtam egy Reddit posztot - Street Triple R. Lehet valami opcionális izé, nem tudom.
Ott van egy USB az ülés alatt, azt egy tank alatt elvitt USB hosszabbítóval el lehet hozni előre.
Hol is hivom en kulon egysegnek?
Töltőrlektronikanaak irom le,mert egy toltoelektronika baszki.
Tudod,nyáklapra forrasztott bonyolult elektromos bizbaszok amikkel toltod az usb kabelen keresztul a navit.
Eeeees,amit ekecs belinkelt,az meg kulon is van. 🤣
Azonkivul ha tudnal ertelmezni azt mondtam EGYSZERUBB.
Tovabba idezem blackiex-et.
"Kétségtelen, hogy az mindenfelé elhúzott drótokat megspórol, nap végén meg feltöltöd és viszlát."
A vilag legjobbja a 2017-es.
De ehhez te tul bugris vagy hogy felfogd.
A regin volt gond,de azt is megoldotta egy gyari 12 es ujabb fajta generatora.
A tekercselt,ebayes generatorok a szokasos problemakat hoztak.A solvartos mosfet csoda is elverzett.
Kezdodott a gyari visszahivassal.
Kicsereltek a kokusan fesszabot egy atalakito kabellel.Ra felevre leegett a generetor,solvart be tekercselt generator,hmmm,30 km,gari,ujra,kuka,ebay valami kinai generator,melegedett,szar toltes,jo,solvart ki,bontott gyari shindengen fh20aa,mar nem melegszik de ugral a fesz,ok bontott gyari generator,ebay,mind elszinezodott egy harmada felul.
Hopp egy 12 modellev szemre mas szigetelotrutyi a tekercseken,mar ujabb futukawa csatlakozoval a vegen,nem az a hoki megolvados 3 sarus nyitott cucc.
Es lőn stabil minden.
Nálam a vízhűtő mögött volt hely egy szivargyújtó plusz 2 x 2.1A USB dobozkának voltmérővel, külön on-off kapcsolóval. Nem is főképp az USB miatt tettem fel, hanem töltés diagnosztika és téli akku karbantartás miatt: csak bedugom a szivargyújtóba a 13.5V-ra állított töltőt és béke van. Nem kell az ülés alatt turkálni meg krokodilcsipeszezni.
Mint az elektromos akku.
Az megjelenik es tuzet hanysz.
Ertelmetlen hasznalni az ules alattit.
Amikor van egy gyari luk a tanktatyon annak a nyuves kabelnek.
Sot,van egy szett elektromos atvezetom az sw motech tanktaskahoz,de ott meg a kabelt vegig kell futtatni 30 centin a tankgyuruig elolrol hatra.Hulyrn nez ki ha nincs ott a tanktaska.Elvetettem.Mer en ilyen igenytelen vagyok.
Vegigjartam a blodi fele vagdalos,feklampas,usb dugalljba rakott 3 fele toltoelektronikat,a szivargyujtot,stb.
A kabelek szetjonnek,a szivaros kicsuszik stb.
Ini mondta,nem szarakodni powerbank es kesz.Milxen igaza volt.
Ott van egy USB az ülés alatt, azt egy tank alatt elvitt USB hosszabbítóval el lehet hozni előre.
Töltőrlektronikanaak irom le,mert egy toltoelektronika baszki.
Tudod,nyáklapra forrasztott bonyolult elektromos bizbaszok amikkel toltod az usb kabelen keresztul a navit.
Eeeees,amit ekecs belinkelt,az meg kulon is van. 🤣