Elmész a stelviora, ahova a motorosok túlnyomó többsége azért megy hogy kiránduljon nézelődjön, te ott elhiszed hogy milyen gyors vagy 😂 vakok között lehet…
Van arról film, ahogy épült. A harmadik Birodalom építményei vagy valami ilyen címe van. Hát elég érdekes volt azt ott majd 100 éve létrehozni, a hozzá úttal együtt. ne hasonlítsd egy mai kilátóhoz...
WW1-ből csak az Isonzó völgyben láttam emléműveket, ott lájtos hegyek vannak. Biztos van még az Alpokban bentebb is pár - előbb-utóbb nézelődök arra is.
Meg mernokinek se mondanam,a hegy tetejen egy hüttének atalakitott nyaralo,némi szégyenlosen kirakott tortenelmi dokumentum,jo kilatas,puccos aranyfestekes lift.
Semmi olyan ami mas kilatoponton nincs.
Viszont a dolomitokban mar reg gondolkodtam hogy van egy vagon vw1 erod es katonai muzeum kiallitva,azokat vegignezelodnem.
Foleg a monarhia viszonylatban.
Mondjuk ki, vakok közt félszemű a király. Lehet hogy elmennél mellettem a stelvion miközben csajommal megyünk felfelé és bámészkodunk, de amint leérünk egy lendületes szakaszra ahol nincs 100méterenként 50motoros, na ott menj el ha tudsz :D mint pl a mecsekben, emlékszel ? 😜🤓
Ha már ott voltál a Sasfészeknél, elmehettél volna a vezér házához... én elmentem, el van ugyan takarítva (meg eléggé el is van dugva), de az alapja megmaradt... ott állva a nappalijában megérinti az embert a történelem kissé...
A fészek csak érdekes volt, mint mérnöki mestermű.
Nem kell hatarfeszegetes,ha befordulsz rarantod,80-90 re felgyorsulsz pikpakk,fek,befordulsz es megin.
Persze ha borondot meg bazinagy sportzsakot hosszaban pokozol fel az tuti feltol a tankra ugy hogy lapos lesz a gojszli.
Igy nem olyan buli a dolog es atvaltasz nezelodosbe. 😆
Ahogy korábban linkeltem (lehet még nem jutottál odáig) az a különbség hogy az AC típusú vasmagja felmágneseződik és telítésbe mehet ha DC komponens van a hálózaton (amit az egyenirányítók tudnak okozni), így könnyen lehetséges, hogy nem fog leoldani a megfelelő hibaáram esetén sem. Ez sima lágyvasból lehet.
Az A típusú vasmagja meg olyan anyagból van ami nem érzékeny erre. Nem tudom pontosan, de magas szilicium és mangán tartalmú vasak ilyenek, amit pl. a trafóknál is használnak. Tehát lehet olyan 20forint különbség az előállításban.
A B típusnál már van komolyabb okosítás. Tehát akár 1000forinttal is többe kerülhet legyártani 😆
Huhh,az egyik glocneres utamon egyszeru volt a keplet.Obertauernbol indulva celkent a hitler sasfeszke volt meg,a latvany szep,de nem erte meg a varakozast a buszra,liftre,heringezve.Leleptem,asszem du 3 kor elobb minthogy a jegyem szolt volna.
Irany a glocner 17h korul volt,hofalak kozt,en lepodtem meg legjobban hogy az elottem levo caferaceresnek oltozott menok mennyire lassan mentek,es hogy utanuk senjki sem volt,csak egy regi kawat tettek fel egy dogszallitora.A josef franz fele resz zarva,tankolas heiligenblutban es tuz vissza obertauernbe.
A nagy nehéz BMW lehet, könnyebb, mint a Trijumf 😃egyébként igaz, én sose ott feszegetem a határokat - nem akarok egy 2000 km-es túra közepén elesni, ezzel tönkre téve a saját meg esetleg a társaim útját is... Túramotor, túrázunk 😅
Láttam már olyan helyi menőket, amit moncc, a közös bennük, hogy gyakorlottak, otthon vannak, és nincsennek felmálházva.
Szeptemberben a Transon voltunk, ott sok ilyen "igazi túrázó" volt, ütött-kopott GS-el, Hollandiából... ott kevesebb az újgazdag májer motoros, akik az osztrák-olasz hágókat ellepik.
Azt látom itt tényleg minden máslehet a téma a kertépitéstől vizszerelésig de abba is tuti akad egy jutyubbol okosodott aki szerint ugyis hülye mindenki😃 mégiscsak a kovid volt itt a legjobb időszak, mindenki azért kurvaanyázta a másikat, ez való nektek😃
Ehhhh.....a fotlemotorosok ugatnak mert gyökketövel tudnak csak fordulni, meg kétszáz km.után fáj a segge......mindenmás hencegés, asszem érthető mér huzott innen már el mindenki.
Önfenntartásra képtelen motorozni nem képes gyökerek osztják az észt 😃
Nyáron voltunk a Glokkeren, de van képem, hogy a hófalba tolva áll a motorom 😃
Mi nem csillagtúráztunk, átmegyünk a szakaszon, érünk amikor érünk, kb. mint a többi birka. Elhiszem, hogy este-reggel jobb lehet.
Mindig van akkora res ahol elfersz.Ha forditoban parazol az egyenes szakasz eleg egy kocsira turamotorosra.
Mondjuk nagy nehez bmw kozepes motoros aki meg utalja is a szuk forditokat lehet para.
En pont a nagysebessegu nagyivueket nem szeretem.
Erdemes ratapadni valami profibb motorosra.Konnyu kiszurni oket,kopottas szzedetvedett cucc,koszos turaenduro,es mennek mint a meszes,altalaban ketten-harman.Legtobbjuk sajna nagykobcentis ktm adv-kkel.
Elegge kirínak a hasznalatlan csillogo bmw gs tomegbol.
Nézek felfelé, és általában jön lefelé 😃 soxor autós, vagy nálam is balfaxabb, szóval még arra is figyelni kell. Bejártam már jópárat közülük, csak hogy lássam, meg mondhassam, ott is voltam, de motorozás élvezete szempontjából nincs top3-ban se... a fel és levezető lazább ívű szakaszokat szeretem inkább.
Csak azért szóltam közbe, mert már uncsi volt az okos villanyszerelő hencegése, hogy ő 450-et hamarabb ment, mint a többi szegény amatőr 250-et 🤣
Mondjuk nekem szerencsem volt,csak az utobbi idoben volt hideg,amugy szinte mindig verofenyes napsutes es dogmeleg volt a hagokon.
Lehet ot bunteti az idojaras isten.
A glocneres hetvegen kurvajo volt csapatni 7 fokban. 😆
Es reggel egy szal ember sem volt,delutan 4 utan meg eltakaradik a turista banda a felkapott felfutokrol is.
Nem tudom, én is csak olvasgattam.
Ha ez tényleg így lesz és nyiltan felvállalják hogy a turikat akarják büntetni, szarabb bép mint amit eddig gondoltam róluk, pedig elég nagy tetves népnek tartom őket.
Ugy tervezi meg az ember az utvonalat hogy a felkapottak kozt atvezetoben ott van a nem felkapott.
Ilyen volt nekem a würz hágo utvonala,de az sp619 se rossz.
Nem 15-tel, mer az ritkán és csak.egy pilanatig lehet, de hát ez a vén hülye csak fikázni tud.
Magam semmiképp nem tartom menőnek, de a többséggel elmernék.indulni ha csak a motorozáson van a hangsuly és este nem kell.szóba állni vele bármelyik hágón egy felfutásra
Ott sehogy. Lefelébe ha csak gurulsz akkor is ráesel a kanyar előtt a többiekre.
Karlobag, na ott lehet racsingolni míg nem jönnek az új kamerák.
Vagy Zabljaknál. Vagy az összes olyan helyen az alpokban ami nem felkapott… de hát valakinek csak az jut hogy a felkapott helyekre menjen.
WW1-ből csak az Isonzó völgyben láttam emléműveket, ott lájtos hegyek vannak. Biztos van még az Alpokban bentebb is pár - előbb-utóbb nézelődök arra is.
Semmi olyan ami mas kilatoponton nincs.
Viszont a dolomitokban mar reg gondolkodtam hogy van egy vagon vw1 erod es katonai muzeum kiallitva,azokat vegignezelodnem.
Foleg a monarhia viszonylatban.
De azert a sok motoros kozt eleg gyatra vagy na. 🤣
A fészek csak érdekes volt, mint mérnöki mestermű.
Persze ha borondot meg bazinagy sportzsakot hosszaban pokozol fel az tuti feltol a tankra ugy hogy lapos lesz a gojszli.
Igy nem olyan buli a dolog es atvaltasz nezelodosbe. 😆
Az A típusú vasmagja meg olyan anyagból van ami nem érzékeny erre. Nem tudom pontosan, de magas szilicium és mangán tartalmú vasak ilyenek, amit pl. a trafóknál is használnak. Tehát lehet olyan 20forint különbség az előállításban.
A B típusnál már van komolyabb okosítás. Tehát akár 1000forinttal is többe kerülhet legyártani 😆
Irany a glocner 17h korul volt,hofalak kozt,en lepodtem meg legjobban hogy az elottem levo caferaceresnek oltozott menok mennyire lassan mentek,es hogy utanuk senjki sem volt,csak egy regi kawat tettek fel egy dogszallitora.A josef franz fele resz zarva,tankolas heiligenblutban es tuz vissza obertauernbe.
Láttam már olyan helyi menőket, amit moncc, a közös bennük, hogy gyakorlottak, otthon vannak, és nincsennek felmálházva.
Szeptemberben a Transon voltunk, ott sok ilyen "igazi túrázó" volt, ütött-kopott GS-el, Hollandiából... ott kevesebb az újgazdag májer motoros, akik az osztrák-olasz hágókat ellepik.
Önfenntartásra képtelen motorozni nem képes gyökerek osztják az észt 😃
Mi nem csillagtúráztunk, átmegyünk a szakaszon, érünk amikor érünk, kb. mint a többi birka. Elhiszem, hogy este-reggel jobb lehet.
Mondjuk nagy nehez bmw kozepes motoros aki meg utalja is a szuk forditokat lehet para.
En pont a nagysebessegu nagyivueket nem szeretem.
Erdemes ratapadni valami profibb motorosra.Konnyu kiszurni oket,kopottas szzedetvedett cucc,koszos turaenduro,es mennek mint a meszes,altalaban ketten-harman.Legtobbjuk sajna nagykobcentis ktm adv-kkel.
Elegge kirínak a hasznalatlan csillogo bmw gs tomegbol.
Csak azért szóltam közbe, mert már uncsi volt az okos villanyszerelő hencegése, hogy ő 450-et hamarabb ment, mint a többi szegény amatőr 250-et 🤣
Lehet ot bunteti az idojaras isten.
A glocneres hetvegen kurvajo volt csapatni 7 fokban. 😆
Es reggel egy szal ember sem volt,delutan 4 utan meg eltakaradik a turista banda a felkapott felfutokrol is.
Ha ez tényleg így lesz és nyiltan felvállalják hogy a turikat akarják büntetni, szarabb bép mint amit eddig gondoltam róluk, pedig elég nagy tetves népnek tartom őket.
Ilyen volt nekem a würz hágo utvonala,de az sp619 se rossz.
Mondjuk én szeretem a csikicsukikat is van abba is jó, és ha ügyesen fűzöd lehet jót menni😃
Magam semmiképp nem tartom menőnek, de a többséggel elmernék.indulni ha csak a motorozáson van a hangsuly és este nem kell.szóba állni vele bármelyik hágón egy felfutásra
Karlobag, na ott lehet racsingolni míg nem jönnek az új kamerák.
Vagy Zabljaknál. Vagy az összes olyan helyen az alpokban ami nem felkapott… de hát valakinek csak az jut hogy a felkapott helyekre menjen.