Pedig pont az a bugi amit mondasz a 3. pontban.
Es siman elozgetek,sokszor meg forduloban is lehet.
A trukk hogy nem magad ele bambulj hanem a fejed folott nezd jon e lefele valami.Lehet latni.
Egy turistacsoporton keresztulfuzni magad a cseresznye a hab tetejen.Bar ok altalaban nem elvezik annyira. 😆
Nem csinálod hülyén. Igazából irigylem is. Egy dolog van ami nekem nincs erre, korlátlan időm. Ezt nem lehet hevenyészetten összerakni, neked meg a boltban van net és idő. A többi gyerekjáték.
Mondjuk a kollegat neha eleri az idegzsába. 🤣
En mashogy latom.Nem spilazom tul a szervezest.
Ha vegre sikerul legyurni a lutasagot be kene fajezni a furgon kasznimunkat es berendeznem a furgont akkor szallasfoglalas sem kell.
A butorzat meglenne,de a kaszni nelkul nem lehet leszigetelni.
Nyilvánvaloan többe kerül, azt is tudjuk nagyjából mennyivel, és hát a szállásokon is van aki sporolna.....de nálam ez ugy kezdödött hogy motorozni sincs időm, mert ugyis odébb halasztom ha a munka kivánja. És régebben mindig kivánta. Nem hogy még másik néhány emberrel szervezkedni aztán mindenki máskor másfele akar menni más napbeosztással és máshol megállni, lassabban gyorsabban többet kevesebbet menni.
Aztán rájöttem hogyha bejelentkezek egy többnaposra akkor oda muszáj.elmenni, nem fogom. a munkára.
És kell az a pár nap mással nem foglalkozás.
Működni látszott aztán igy alakult.
Hát olvasgatom itt egy oldal óta, ahogy szopkodjátok egymás farkát az okos villanyszerelővel, mint két Stelvio menő 😁 csak azt nem értem, hogy lehet ott gyorsan menni...OK, én nem vagyok olyan motogp driver magasságokban, mint ti 😅, de akkor is:
1) ott mindig forgalom van, legalábbis én akármelyiken voltam, az volt.
2) legtöbbx az út se száraz, magasan van, pára, hideg, eső
3) tegyük fel, van egy szűk visszafordító felfelé, milyen "tempót" mentek ott? kb. 3 méter az ívsugár, mehettek vagy 15-el? Vagy az a menő, aki a 120 LE-s motorral befordul, utána kigyorsít 100 métert, hogy utána be tudjon fordulni megint 15-el?
Nem mondtam, hogy te hülyén csinálod, mert magad szervezed, csak gondolom létrán állva, egy elosztódobozban turkálva kicsit kunsztosabb booking.com-on bogarászni, mint neked két vásárló közt :D
En ilyen hulyen csinalom,meloval megtervezem az utvonalat,mar reg nem megyek 500 akat hegyvideken,szoval ugy helyezem el a szalladt bookingon kivalasztom,es annyi.
A tervezett utvonal tuti mashogy lesz terepen. 🤣
Telefonalgat az akinek het annya van,nem ertenek magyarul. 🤣
Elkaptad a lényeget. Nem kell semmivel foglalkozni, nem ér meglepetés hogy valami nem ugy van jó a társaság az esti sörözéshez és a gyenge nyelvismeretem miatt nem szerencsétlenkedek, nem megyek olyan helyre ahová nincs értelme de a térképen jól néz ki, meg egy csomó apróság. De a lényeg az hogy nem kell szervezni semmit. Kérdezd meg yosst......ugyanezt mondja.......szólnak mikor fényképezzek, mikor induljak, merre menjek és nem kell gondolkodni😃
Gondolom Kawa esetében az a túraszervező főképp azt spórolja meg, igen. Szállás, itiner, egyeztetés, telefonozgatás. Gondolom nem kevés idő, ha magadnak intézed.
Tavaly volt olyan tura ahol négyen voltunk összeválogatva. Dolomitok négy nap. A másik csoport általában 250-300 km etap volt, a mienk 450-500 és este hamarabb értünk mint ők. Na az mondjuk best of volt.
A promo a látványról szól. Voktam már én is olyan turán a cimbivel akivel jót szoktunk csapatni hogy rajtunk kivül lehett látni sok az amatörebb. A turavezető is tanácstalanul bambult, aztán azt mondta tudjátok mit, menjetek hátul aztán ha jobb helyekre érünk azt csináltok amit akartok, taliponton várjunk. Utvonal nem megvan, el nem tévedünk.
De általában nem ilyen a csapat mindig vagxunk 3-4-en aztán megyünk ha olyan a hely.
A supermoto egyfajta kultusz. Előzött már meg valami.csopperes hükyegyerek is a stelvion de mondjuk az már inkább veszélyes és bátor volt mint ügyes.
A legtöbb 100 Le körüli nyomatékos motorral jót lehet menni.
Te csak azt hiszed😃😃😃 kurva nagyokat megyünk páran (általában ez 3-4 motor), az összekötő egyhangú szakaszokon meg elbóklászik.az ember és nem husz fő, hanem 8-10 motor nagyjából.azonos képességekkel. Ha mégsem akkor megvárjuk a következő elágazásnál a többieket.
Hidd el nem az.
Pont oda talaltak ki.
Supermoto a legendak kozt.
A helyiek sem azzal mennek.
Tobb sportmotort latsz,supermoto ritka latvany,egy kezemen megszamolom mennyi megy fel arra.
Azért látunk érdekes motorosokat az ilyen nevesebb felkapottabb helyeken, de gondolom neked se kell bemutatni ki mindenki előfordul ott. A helyi hülyegyerekeket ne vegyük most számba, akik bekötött szemmel és zsebretett félkézzel beelőz az életed legjobbjának vélt kanyarvételedben😃
Es siman elozgetek,sokszor meg forduloban is lehet.
A trukk hogy nem magad ele bambulj hanem a fejed folott nezd jon e lefele valami.Lehet latni.
Egy turistacsoporton keresztulfuzni magad a cseresznye a hab tetejen.Bar ok altalaban nem elvezik annyira. 😆
En mashogy latom.Nem spilazom tul a szervezest.
Ha vegre sikerul legyurni a lutasagot be kene fajezni a furgon kasznimunkat es berendeznem a furgont akkor szallasfoglalas sem kell.
A butorzat meglenne,de a kaszni nelkul nem lehet leszigetelni.
Aztán rájöttem hogyha bejelentkezek egy többnaposra akkor oda muszáj.elmenni, nem fogom. a munkára.
És kell az a pár nap mással nem foglalkozás.
Működni látszott aztán igy alakult.
1) ott mindig forgalom van, legalábbis én akármelyiken voltam, az volt.
2) legtöbbx az út se száraz, magasan van, pára, hideg, eső
3) tegyük fel, van egy szűk visszafordító felfelé, milyen "tempót" mentek ott? kb. 3 méter az ívsugár, mehettek vagy 15-el? Vagy az a menő, aki a 120 LE-s motorral befordul, utána kigyorsít 100 métert, hogy utána be tudjon fordulni megint 15-el?
A tervezett utvonal tuti mashogy lesz terepen. 🤣
Telefonalgat az akinek het annya van,nem ertenek magyarul. 🤣
https://www.facebook.com/watch?v=725974286109251
De általában nem ilyen a csapat mindig vagxunk 3-4-en aztán megyünk ha olyan a hely.
A legtöbb 100 Le körüli nyomatékos motorral jót lehet menni.
Pont oda talaltak ki.
Supermoto a legendak kozt.
A helyiek sem azzal mennek.
Tobb sportmotort latsz,supermoto ritka latvany,egy kezemen megszamolom mennyi megy fel arra.
En meg haza akarok menni.
Meg az rengeteg mamuttal setamotorozo.