azt kiderítettem hogy nem szereti ha vízbe dugom a hosszabbítót, akkor leold
ezen kívül nem volt gond vele
de tervezem a cserét hogy minél közelebb legyek a tökéleteshez
mindent is értek, amikor 70 ezerért vettem a B karakterisztikájút a napelemes részhez majdnem elvitt a szívinfarktus, de addig dumáltak hogy ez az egyenáramot is érzi és ez kurva jó hogy megvettem
csak ugye ha nincs létjogosultjága akkor a boltok kínálatának fele miért AC még mindig?
a mosógép ágán van AC, épp most néztem aztán elcsodálkoztam mert nem erre emlékeztem
Az 1918-ban alapított leányvállalat repülőgépeket, űrhajós rendszereket, szimulátorokat, sugárhajtóműveket, rakétákat és elektronikai berendezéseket gyárt, egyszóval mindent ami közvetlen vagy közvetett módon repül. A Kawasaki gyárt ezen felül erőműveket, mozdonyokat, hajókat és tengeralattjárókat is. A fókusz, ahogy az már a cikk nevéből is kiderült a szárnyasokon lesz. Japánban az első repülőgépgyártók közt voltak és az 1930 és 40-es évek közt ők gyártották a gépeket a Császári Japán Haderőnek. A korai évek során számos saját és licenszelt repülőgépet gyártottak. Ez idő alatt Dr. Richard Vogt elismert német repülőgépmérnök segített a japán mérnökök keze alá. Takeo Doi is köztük volt aki később a vezetőmérnök lett. Eleinte repülő csónakokat is gyártottak, de ezt később elhagyták. 😉
a 6-7 ezres AC-hoz képest ördögi összeg volt ez is