Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez volt a legolcsóbb B : https://elektrikstore.hu/Schne...
a 6-7 ezres AC-hoz képest ördögi összeg volt ez is
azt kiderítettem hogy nem szereti ha vízbe dugom a hosszabbítót, akkor leold
ezen kívül nem volt gond vele
de tervezem a cserét hogy minél közelebb legyek a tökéleteshez
Majd ha indokolatlanul csomószor leold az olcsó ac-s tegyél be egy A-st, nem fog.......
Amugy B-s még olcsó is volt 70-ért. Van az félmilláért is.
Na ezért mondtam.......ha ac akkor ac.....
Sose kell
mindent is értek, amikor 70 ezerért vettem a B karakterisztikájút a napelemes részhez majdnem elvitt a szívinfarktus, de addig dumáltak hogy ez az egyenáramot is érzi és ez kurva jó hogy megvettem
csak ugye ha nincs létjogosultjága akkor a boltok kínálatának fele miért AC még mindig?
a mosógép ágán van AC, épp most néztem aztán elcsodálkoztam mert nem erre emlékeztem
Pedig kelleni fog ha mar mos csereg a blokk. 😆
Tudom,hajtok a markamamuszra,fuggonyt nem talaltam. 🤣
Kirekesztö vagy😃
Nem.akarom tologatni se meg emelgetni se😃
Jol gondolod.
Jobb ha nincs suly,szetcseszi az izuleteket.
Van. De ugyse értenéd meg😃 ugyhogy inkább azt mondanám már az AC nak nincs létjogosultság
Birja a sulyt a motor, a háromhengeres sérvet kapna😃
😅 🤣
Nem számit😃
Neked? Okvetlen. 😁
Gondolom az nem érdekel hogyan hozták ki a 330LE-t az 1000ccm-ből !
😂 🤣
inkább azon gondolkozzunk van-e létjogosultsága az AC típusú fi relé helyett az A típusút beépíteni
csak hogy veszélyesebb vizekre evezzünk 😁
Akko ertem miert 264 kilo a zzr,erolkodtek.........kulonben belenyalt volna 385 kilojaba. 🤣
Az 1918-ban alapított leányvállalat repülőgépeket, űrhajós rendszereket, szimulátorokat, sugárhajtóműveket, rakétákat és elektronikai berendezéseket gyárt, egyszóval mindent ami közvetlen vagy közvetett módon repül. A Kawasaki gyárt ezen felül erőműveket, mozdonyokat, hajókat és tengeralattjárókat is. A fókusz, ahogy az már a cikk nevéből is kiderült a szárnyasokon lesz. Japánban az első repülőgépgyártók közt voltak és az 1930 és 40-es évek közt ők gyártották a gépeket a Császári Japán Haderőnek. A korai évek során számos saját és licenszelt repülőgépet gyártottak. Ez idő alatt Dr. Richard Vogt elismert német repülőgépmérnök segített a japán mérnökök keze alá. Takeo Doi is köztük volt aki később a vezetőmérnök lett. Eleinte repülő csónakokat is gyártottak, de ezt később elhagyták. 😉
Tankhajót,ne rohogtess...... 😅
Bem veletlen az a nevuk hogy Kawasaki Heavy Industries
Az utakat is meg kell erositeni amerre jarnak. 🤣