Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elbújnak ezek a g.cik(kezeit széttáró) Nálunk cegléden baszakodtak mindig a stoptáblánál a május 1 ruhagyár kereszteződésben.
Mondjuk nem most volt már. Azóta a ruhagyárat is elbontották 😅 De nem lehetett látni őket, csak a második bünti után tudni, hogy ott meg kell állni 😅
tegyél valamit a szájába akkor nem tud beszélni 😅
hát nem mindig(fetrengős)
A múltkor megállít a rendőr épen igyekeztem valahová(kezeit széttáró)
- Uram nem látta a stoptáblát?
- Azt láttam(kezeit széttáró) Magukat nem láttam(fülét bedugó) 😅
Hany orat vett osszesen?
A KRESZ ara fix, a vizsgadijak rogzitettek, egyedul az elsosegely tanfolyam es a gyakorlati vezetes egysegara ami jellemzoen fluktual.

En januarban vizsgaztam, ket autosiskolanal voltam, egyik helyen 7200, a masiknal 8500 volt 45 perc vezetes, de ez "nagyon videk" , csomo helyen 10-12 ezer ugyanez, de Pesten van olyan suli, ahol villanyauton tanulhatsz 15 ezerert.
Elektromos autókkal könnyen le lehet vinni 100-ra is.
Nálunk 370.Érdekes,én a C-t pesten csináltam,akkor feleannyi volt mint itthon,most meg megfordult az arány.
Igen tudom. Ezért mondom hogy csak úgy lenne értelme ennek a két fokozatnak ha az alap jogsi gyakorlatilag ingyen járna alanyi jogon, és csak ha többet akarsz akkor végzel valami komolyabb képzést, ami a mostaninak felelne meg....de tudom hogy ez esélytelen.
Az első 300ezer a második 700ezer lesz, csak hogy többet lehessen lehúzni a népről.

Amúgy sejtem mire találták ki ezek a buzik ezt. CO2 csökkentés ez is, hogy kisebb, könnyebb autók legyenek a népszerűek, és hogy az autópályán 110-es tempót bevezethessék. Ezt már régóta pedzegetik, csak ugye direktben nem működött a közfelháborodoás miatt, de ha a lakosság fele 110-el poroszkál a belső sávban, akkor hiába van űrhajó jogsid, akkor sem tudsz 110-el menni te sem. Aztán idővel meg fixen 110 lesz mindenkinek a megengedett mert majd balesetek lesznek ebből és lehet igazolni hogy miért kell betiltani a veszélyes 130-at úgy hogy manapság 200-nál biztonságosabb egy autó mint annak idején a trabant 90-nél.
Köszönöm az érdekes információkat!
Inkább észt adtak volna.
Normális autóba nem is kell.
20ezerért ?! Fiam most végezte a sima B-t ! 550 000Ft volt neki , mindenből átment elsőre , tehát pótdíj mentesen ! 🤨
A Honda ezt másképp oldja meg 🙂
Mert neked még nincs nyomásjeladó a kerékben? 😁
Én csak azt nem értem, hogy mire is kéne átképzés? Ha meg extra tudás kell a 110 feletti tempóhoz azt miért nem lehet egyből megtanítani?
Vagy a sima B az valami könnyített lesz? 20 ezerért kiadják egy teszt kitöltése után az érretségihez? Mert úgy lenne értelme, ha az alanyi jogon járna és a suliban oktatnák.
Majd ha,megállitanak vagy,gyorsanhajtasz kiderül. Ma se tudják.kinek.mire van jogsija, pedig nem kevesen vezetnek jogsi nélkül vagy nem megfelelő kategóriával.
Ez a pénzbeszedésről szól megint. Az öntudatos többség ugyis becsületesen jár el.
Az hát. Miért te nem?
😄 Ja igaz, de az oltatlanok sincsenek biztonságban! 🤫
Az azonosító és nyomkövető chipet már beadták a COVID oltással 😆
Ellenőrzéssel. Nyilván nem mindenkit, de ha már tv. lesz rá akkor ellenőrzés is.
Az arcfelismerő rendszer majd szintén a semmittevő műszaki szakbizottság feladata lesz.
A "szakbizottságban" sok a semmittevő, ezeknek ki kellett találni valamit, még mielőtt kiderül hogy semmi hasznuk nincs. Ezzel a tervezettel viszont kiderült az is, hogy ráadásul kártékonyak is.
Én azt nem értem hogy honnan tudnák hogy ki vezet,vagyis honnan fogják tudni hogy adott autóban olyan ül aki csak 110el mehet?
Ezek betegek Sanyi ! 🤔
Azért ez egy beteg agymenés, miért nem 100kg-ként és 10km/h-ként kell levizsgázni?: https://index.hu/kulfold/2023/...
Akkor valami mas problema volt veled.