Még mindig hótt fogalmatlan vagy a befekttés/megtérülésről.
Megpróbálom lebutítani a te szintedre.
A furgonnál nem a gyári állapotra restaurálás volt a cél mert az sosem térül meg,hanem az hogy 2-3 vizsgán átmenjen,és ne essen ki alólam,az már csak bónusz hogy azóta ha megyek vízbe a felreccsenő víz ne jöjjön be a tolóajtón,mindezt a lehető legolcsóbban.Azóta is megy és teszi a dolgát.Ezek a feltételek teljesültek.Nem tudom mennyire érthető neked.
A motoron pont ugyanez a cél.Semmivel sem kapok érte több pénzt vagy használati értéket ha ferakok rá egy 170e forint értékű EBC félktárcsát.A cél az hogy a legkevesebb pénzből ne rázzon a fék.Ez is teljesült.Ezt a motort sem akarom OT gyáriként restaurálni.
Viszont a streetnél a törött indexet besétáltam a márkakereskedésbe,vettem egy indexet 28e.ért pedig 10e ért volt bontott az ebayen,mert ezt gyári állapotban tartom.
Ami motort nem használtan 3-4. tulajtól vettem mint te az összes járművedet,hanem újként.
Felfogod te igénytelen gyökér egosta marhaagyként?
Mégsem én használok parkside cuccokat,mégsem én csináltam meg olyan igénytelenűl azt a rozsdaboglyát,mégsem én veszek használt féktárcsát a motorra és még sorolhatnám.A helyzet az hogy a leg nagyobb igénytelen a fórumon pont te vagy.Elég megnézni a képeket amit ide felraksz,az összesen látszik a csumpedli kupleráj.
Tehát akkor a te nézeted szerint aki 3-5évesnél idősebb autóval jár,az igénytelen.Nálam ez továbbra is állapot függő.Azért egy 50éves gondosan restaurált autónál sok minden eszembe jut,csak az igénytelenség nem.
Mert igényes.Te nem vagy az,és ebben a tekintetben irrleváns hogy én mint teszek vagy nem.
Amúgy szerintem én kétszer annyi új járművet vettem mint te valaha.
Mert te igénytelen vagy.
Ez a srác is így járt, csinálta egyedül. Aztán nagyobb nagyobb lett a csapat és elérte a pontot amikor bedőlt, amikor azt mondta hogy elég, nem adja a nevét ehhez, most megint összesen hárman dolgoznak, kisebb munkák,pontosabban, szebben.
Sokkal jobb kicsinek maradni, stresszmentesen, 5-6embernek is nehéz már munkát adni, elvállalni a felelőséget.
Az én szememben egy beképzelt bunkó. Túl nagy az arc. Jakubács, progresszívburkolo meg a fene tudja még hány csatorna van ahol szakmát mutatnak be, nagy arc nélkül. A példaképeden meg egyértelműen látszik hogy terepen megakad, amivel nincs is baj, a legügyesebbek is megakadnak, gondolkodnak, nem lesz 100%os de mellé kellene társuljon alázat is.
Haver tulajdonképp festő vállalkozó, majd generál kivitelezett is, a kartonra volt és van igény. Sok lepusztult putriba csak így lehet sima falat varázsolni viszonylag ócón.
Azt mondta, nem gondolta 20 éve, hogy 56 évesen létrára fog állni (úgy 150 kg a csávó 😅) de nincs ember, akire rábízná... az meg fontos neki, hogy amihez a nevét adja, az jó legyen.
Megpróbálom lebutítani a te szintedre.
A furgonnál nem a gyári állapotra restaurálás volt a cél mert az sosem térül meg,hanem az hogy 2-3 vizsgán átmenjen,és ne essen ki alólam,az már csak bónusz hogy azóta ha megyek vízbe a felreccsenő víz ne jöjjön be a tolóajtón,mindezt a lehető legolcsóbban.Azóta is megy és teszi a dolgát.Ezek a feltételek teljesültek.Nem tudom mennyire érthető neked.
A motoron pont ugyanez a cél.Semmivel sem kapok érte több pénzt vagy használati értéket ha ferakok rá egy 170e forint értékű EBC félktárcsát.A cél az hogy a legkevesebb pénzből ne rázzon a fék.Ez is teljesült.Ezt a motort sem akarom OT gyáriként restaurálni.
Viszont a streetnél a törött indexet besétáltam a márkakereskedésbe,vettem egy indexet 28e.ért pedig 10e ért volt bontott az ebayen,mert ezt gyári állapotban tartom.
Ami motort nem használtan 3-4. tulajtól vettem mint te az összes járművedet,hanem újként.
Felfogod te igénytelen gyökér egosta marhaagyként?