Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltak ilyen hibrid megoldások.
Vegyes tüzelésű kazánra gőzmotort, vagy stirling motort raktak és a fűtés mellett villanyt is termelt.

Meg sima vezetékes gázról hajtotta az aggregátort, ami megtermelte a szükséges villanyt, meg fűtötte a házat.
Persze vezetékes gázról villanyt termelni soha nem volt gazdaságos, de ha a villany a fűtés mellékterméke úgy már ingyen van.
a fúziós reaktor nem lenne rossz
egy jó ideje szögelik de csak nem akar működni
én a napot mint energiaforrást jobbnak látom csak még mindig kurvára nem hatékony
A bonyolultsag egyenes aranyban van a hatekonysaggal es termelekenyseggel. Ha csak 56-an elnenek a foldon es a mobiljukat kene tolteni, tenyleg eleg lenne a fatuzeleses gozos aramfejleszto.
Ez nem így működik. Az tény hogy az ITER elég jó készültségben van, de nincs olyan hogy valaki a fiókban dugdossa a tutit. Egész egyszerűen a technológiai konvergencia miatt, amire valaki rájött, más is rájönne rövid időn belül és megcsinálná. Szabadalmak sem érnek semmit, mert egyrészt kína leszarja, másrészt megkerülhető kis módosítással minden szabadalom. Harmadrészt amiről szabadalom van az nyilvános, tehát reprodukálható, csak eladni nem lehet.
Szén fa helyett atom, fúziós vagy bármi amit mi még nem ismerünk megfelelhet. 😄
amúgy sokkal egyszerűbb egy gőzzel meghajtott generátort összehozni mint minden egyéb trükkel áramot termelni
sőt egy szélkerék tengelyét meghosszabbítani és alul meg a gőzturbina lenne, így ha nincs szél akkor lesz gőzhajtás
persze ehhez nem árt ha van szinte korlátlan fa-szén hozzáférés....
bár a gőzzel lehetne a lakást is fűteni szóval ha okosan csinálja az ember nagyjából semmi energia nem veszik kárba
Enszerintem a megoldas es a tervek 99.9%-ban megvannak mar, de a gazdasagossagi elvarasok miatt a meglevo rendszereket addig hasznaljak, amig csak lehet.
Na? És megsértődött? Nem! Én mondtam 😆
Vízzel simán lehet hajtani gépeket. Tessék, ez a mozdonyt is víz hajtja, csak mellé kell egy rakás szén amivel felfűtik.
http://youtu.be/cnBG65wWIPM
"abban az alapvető dologban, hogy az energia megmaradás törvényét nem lehet megsérteni"
Nem-e!? ...........kurva anyád energia megmaradás törvénye! .........na most mi lesz? .......azt sértek meg akit/amit akarok...... 😁
Amúgy az a baj, hogy az emberek nem tapasztalták meg a dolgok működését gyerekkorukban. Én 14 éves koromig kipróbáltam az összes Öveges Prof. kísérletet, meg kipróbáltam minden ilyen hülyeséget, ami most a neten terjed. Építettem rádiót, rakétát, örökmozgót, és közvetlen saját tapasztalatból jöttem rá hogyan működnek és miért nem működnek ezek a dolgok, hiszen én sem hittem a felnőtteknek.
Emberek többsége meg csak letudta a fizika tantárgyat, nem értette, csak átesett rajta, szarul is tanították, felnőtként meg mindent elhisz amibe egy kis tudományosnak tűnő ködösítést tesznek, mert ő nem látja a különbséget, nincs tisztában a természeti axiómákkal, mert soha nem tapasztalta saját magától, kénytelen elhinni amit mondanak neki.
De még jó hogy egy 8 általános iskolát nem befejezett okostóni (nem rád gondolok, hanem azokra akik ezt a szöveget szokták előadni) rájött és leleplezte őket 😂
Pontosan.
És akár mélyebb tudományos ismeretek nélkül is biztos lehet benne mindenki abban az alapvető dologban, hogy az energia megmaradás törvényét nem lehet megsérteni. Az energia nem keletkezik, mindig jön valahonnan, mindig más energiákból alakul át.
Vízből, pontosabban hidrogénből lehet iszonyat sok energiát termelni, többet is mint ami egy ilyen motor működéséhez szükséges, de ahhoz már nukleáris reakciók kellenek, az meg nem egy ilyen sufni projektben fog működni, hanem valami bazi nagy és drága részecskegyorsító kell hozzá, amin már 60 éve dolgozik a világ vezető tudósrétege és még mindig nem csinálták meg.
pl nekem kurvára megérné a hidrogént eltenni télire mert a nyári nap harmadát se használom ki
persze csak akkor ha valahonnét leesne egy 300 báros szivattyú &tartály kombo ingyen vagy olcsóbban
ellenben ipari környezetben megawattnyi mértékegységekben már egész élhető, valahol olvastam hogy ahol ilyen gyár van az tervezik hogy a lakosságot is ellátják hidrogén "energiával" hiszen minden adott hozzá
amúgy kezd elterjedni a gyár+ mellé napelem kombináció, most hogy ugrásszerűen emelkednek árak egyből elkezdődik a fejlődés

de a mi a legjobb hír hogy úgy néz ki debrecen környékén építenek egy lifepo4 akkugyárat
remélhetőleg lesz jó sok grade b akku olcsón
Ahogy Ini írja, 12V-ról durranógázt fejleszt. Ez idáig valóságos. Viszont ha megnézed kb. 100ccm gáz van a gyűjtőtartályban. Amikor beindítja a kb. 100ccm-es motort annak az első munkaütemben el kéne tűnnie ha arról működne, de meg sem rezdül. Meg az utánpótlás is csak épp hogy buborékol. Ezzel még egy lufit sem töltesz meg (gyerek koromban próbáltam ilyeneket), nem hogy motort hajtsál.
Persze mivel ez önmagában túl könnyen reprodukálható, jött a "szupertitkos elektrolit anyaggal"
Na elmondom hogy egyetlen elektrolit anyagtól sem lesz ilyen energia tartalma a durranógáznak. Sima durranógázzal hajtott motor működik, de harmad olyan erős mint a benzin.
Na de a titkos elektrolit anyag. Közönséges konyhasó, esetleg egy csepp kénsav, sósav, citromlé, akármi, csak ne desztillált víz legyen a tartályba mert akkor nem pezseg.

Tehát bár az elektolizáló képes hidrogént fejleszteni, és a motor képes hidrogénnel működni, de ennek kicsi a kapacitása, ehhez, és amúgy is borzasztó pocsék a hatékonysága. Vagyis a motor hatásfokát és a hidrogén fejlesztő hatásfokát figyelembe véve én úgy tippelem legjobb esetben is 10* annyi elektromos energia kell a szükséges üzemanyag megtermeléséhez, mint amit megtermel.

Szerintem azért nem mutatta messziről a motort, meg nem járta körbe, mert a képen kívül ott volt egy PB palack amiről működött a motor ténylegesen. Az egyik jelentéktelennek tűnő, vékony átlátszó cső elegendő is a tápláláshoz.

Természetesen lehet javítani a hatékonyságon fejlesztésekkel, a világ vezető kutatói dolgoznak ezen és vért izzadva közelítik már az 50%-os hatékonyságot, de ők sem a perpetum mobile-t akarják feltalálni (mert hogy az természeti alaptörvényekkel ellentétes, akárhogy csűrik csavarják), hanem a napelemek túltermelését akarják hidrogénné alakítani, amit ipari nyersanyagként, meg üzemanyagként lehet jó pénzért árulni.
Meg a gazdasagos vodros kiszerelesu napolyirol.
evvel semmi hiba nincs ez kivitelezhető
de sokkal jobb ötlet a hidrogént külön gyűjteni, mert együtt az oxigénnel sokkal veszélyesebbek
ha a napelem bontaná a vizet és a hidrogént összeszeded nagy tartályokba akkor lehetne vele autózni meg fűteni stbstb
kamionnál azt kell csinálni 2 oldalt 2 kurva nagy szélkerék(mint anno a gőzös hajókon) ami rá van kötve a kerékre, aztán amikor a kamion megy a szél meghajtja a kereket az meg a kamiont
minél gyorsabban megy annál gyorsabbn hajtja, szóval 0 liter gázoajjal el tud menni bármeddig, csak ezt is titkolja az olajlobbi, mert elzárták a fiókjukba, és nem tud róla senki sem
de ini itt nem az áramfejlesztő a fő lényeg, hanem az, hogy vízzel megy az ottó motor(kezeit széttáró)
hihetetlen sok fake videó van, némelyikbe ráadásul elég sok melót is fektetnek
legjobbak a tekercses-gyújtógyertyás-stb "ingyen" energiás videók, ahol el van rejtve egy jó nagy indukciós tekercs és persze hogy van energia szarásig, persze nem ingyen.....
akku bontja a vizet és keletkezik a durranógáz
elméletileg össze lehet hozni, gyakorlatilag meg a fene se tudja
nem látom értelmét ennek,még akkor sem ha működőképesre meg van csinálva. hiszen az akkut tölteni kell, ha az akkut lehet tölteni akkor abból ki lehet szedni 230voltot is
amúgy ha alternatív energia kell és csak egy aggregát van akkor fát kell gázosítani, és avval működtetni az áramfejesztőt, ez is elég problémás, de 2 kis kazánnal meg lehet oldani az egyenletes és folyamatos gázképzést
persze csak világvége esetén, bár ekkor se sok értelme van, hiszen ekkor semmiképp nem tartható a jelenlegi életvitel szóval pont az áramról kell lemondani első körben
azt gondoltam ha ez ilyen egyszerű lenne már a kamionok is így működnének 😆
Na pont ezért nem álltam még neki bütykölni a kamrában 😆
A hiszékenységedtől 😆
http://youtu.be/QmA4g8wu8gs
senkivel sem vitatkozom
eredetileg csak azt furcsálltam hogy ebben a környezetben kilónként 1 dollár lenne a szállítási díj

amúgy csak csupán az árakat nézni hiábavalóság, egy olyan országban ahol egy napi kereset nem biztos hogy eléri a két dollárt akkor ezer dollár már kurva sok bevétel egy hónapra, még akkor is ha fél kamiont össze kell hegeszteni útközben
persze nem lőrinc szint, de akkor se kevés
inkább azt mond meg 11:20-tól ebben így mitől van áram?
http://youtu.be/0B0wPUmZB3U