Hát te tök hülye vagy.
Ha ez a gumi, az első 500km-benndefektet kap, te kidobod ? Meg ugye ha ilyen szent vagy, csak párban cserélheted. Ez most 140ezer forint, több mint egy havi fizetésed.
Ugyan miért ennyire tilos megjavítani egy gumit? Több ezer van ami javítva elkopott, és van ami javítás nélkül is szétszakadt 🤷🏼♂️
Valamiért minden más márkát könnyedén meg lehet ragasztani, ezt a fosleint meg nem. Pedig talán ez a legvékonyabb falu köpeny… lehet nem véletlen.
akkor rossz a kukac vagy nagy a lyuk
a jó kukac úgy tapad önmagához hogy alig lehet szétválasztani, nekem a 4-5 éve kukac is ilyen
amikor húzod vissza akkor lesz egy fordíott w alak belül és amiatt nem jön ki, aki gyorsan megy annak érdemes a belső hurokba bedugni egy szálat, egy másik motor oldaltámaszával le lehet ugrasztani a peremról a külsőt, de akkor co2 patronnal kell visszadurrantani mert kézi pumpa esélytelen
Ez nem szentség kérdése,csupán csak arról van szó hogy ki az a hülye aki egy ilyen vékony falú adottesetben több komponensből álló gumit megragaszt?A lelkiismeretes gumis úgy elhajt vele mint a szar.De mindegy próbálkozz csak a lekopott gumid ragasztásával!
Nem véletlen nem fogja a ragasztó,vannak országok ahol egyenesen tiltott a javítása.Ahol nem tiltott ott csak a gyári ajánlás van érvényben,miszerint javítani csak útszéli defektjavítás az első javítóműhelyig mérsékelt sebességgel.
Egy kis apró kavics szúrta ki. Vicc… egyszer már megfogadtam hogy nem veszek michelint, tettem egy próbát de most megint sokáig nem fogok pénzt adni ilyen szarért, plàne ennyit. Mióta fent van nem tudtam egy jót motorozni mert amikor ráteszem a gázt, olyan mintha lapos lenne. Szerintem a Szotyinak azért jó mert a versysben nem sok az erő 😂 ha nem akarok rendesen kigyorsítani akkor nincs baj vele.
Ha ketten motorozunk, akkor brutálisan érződik ez, megborítom, húzom a gázt és mintha hirtelen tök lapos lenne.
Ragasztó nélkül benne sem marad. A baj pont az hogy ezt a vacak michelint nem fogja a ragasztó. Helyi gumis mindenkire a michelint próbálja rábeszélni, havernap felrakta, kb 5-6km-re lakik a gumistól, hazáig összeszedett egy szöget, ment a levesbe mert nem tudták megragasztani, sehogy. A következőre vett az r17-nél ilyen defekt garit. Pár százat ment vele és megint deffekt, azt kicserélte az r17 de egy szinte új gumi volt, az enyémet nem cserélné senki, majdnem kopásjelzős.
Hogy mik vannak kerrmszepen. 😆
Az ultrahang es a hit radio podcastjai sem rosszak politika fronton.
A slager fm autos visszapillanto musora foleg a varkonyi-kroneraff az autoipar jovojerol is erdemes hallgatni.
Nekem spec becsipodesem a haborus taktikai-hadaszati resz kovetese igy vadaszom a resperger elemzeseit is,de a moszkvater olvashato formaban is ad rengeteg infot a nyugati hurraoptimizmus arnyalasara.
A "keménymag" óta be vannak fogva a keresöbe...3D tervezés közben a virtuális agyi kapacitást a magyar beszéd hallgatása nem korlátozza a munkában, így a fülesben szinte mindig szól valami "tudatmódosító" (politika, tudomány, hangoskönyv...) Az iden nyelv használata közben már nem müködik...
Amúgy az egész úgy kezdödött, hogy a Huth Geri évfolyamtársam volt a müszaki szakközépben (Már ott is az iskola újságot írták...)
Hja, de mit tudom, én hogy kik nézek öket?
A "németezésnél" teljesen át tudom érezni amit mondanak...és ha hiszik otthon , ha nem ...tényleg nem tudnak számolni! Egyetlen komoly kritikám srácokkal szemben, hogy nem kell eröltetni a mindenbe belemélyedést. Ilyen mélyebb ipari, meg mezögazdasági példák mindig izzadság szagura sikerednek, de talán még mindig nem szédülnek annyira a borozdában, mint a többi "belpesti balos". :)
Németek (is) kifosztották az országot mikor visszavonultak. Jobbos arcok szoktak szórakozni, hogy mennyivel lógnak nekünk, plusz a kamatok 77 éve alatt. Aztán kaptak marsal segélyt amerikától...innen a nagy elöny. Èn mindig azzal szeretem alátámasztani azt hogy semmivel nem különbek, hogy a keleti blokk 30 év után sem érte utól a nyugati blokkot, bármennyire is próbálták (papirn) az adonkból támogatni. ( 1-2 éve töröték csak el így kb 30 év után a nyugat német fizetésekböl vont szolidaritási adót.)
Az oszrákok kb ugyan ez. Èvszádokon keresztül szívták az ország vérét, a nemesség vagyonát, az ország kincseit. ( Muzeumba járó müvelt emberekfök beszámolói alapján, az oszrák muzeumok tárlatain ott vannak a magyar nemesség mükincsei. meg ki tudja mi van a raktárak mélyén amihez nincs pofájuk kiállítani.) Meg ugye mint vesztes oldalán "harcoló" hogy a bünbe nyertek területeket tölünk???
Ez nem a sors hozta így, hanem szabadkömüves jegyzökönyvek szerit (Rafai Ernö kutatása a 50-es években betiltott páholyoktól begyüjtött és levéltárba elfekvö dokuk alapján), tudatosan szervezték így a világháborút, mert a nyugati hatalmaknak nem volt érdeke egy a mai anglia területi méretivel vetekedö gazdságilag erös középeurópai hatalom megléte. Már 1916-ban el voltak döntve az új határok, csak jó pénzt hozott a háború a befektetöknek, így elhúzták még 2 évet 1918-ig.
Èrdemes tanulmányuzni az akkori századforduló viszonyait, hogy a monarhia milyen ipari és mezögazdasági erövel bírt itt. Ami egyszerüen útban volt a bankár dinasztiáknak, föleg a függetlenségünk miatt. (önellátás). Nyilván ez nem ilyen egyszerü téma, de ezeket nem egészen így tanultuk.
Pár hete találtam az felmenök kutatása közben: https://library.hungaricana.hu...
Ez egy 1924-es (!!!) ipari és mezögazdasági címjegyzék (6 évvel a feldarabolás után). Mennyi vállalkozás volt az országban?! Milyen gazdasági életröl tanuskodik ez?
Ezek irigylik a retusáltakat tőlünk.
De a fizetésünkkel nincsenek tisztában.
De a média ezt nyomja, hogy nálunk még így is milyen olcsó a gáz, villany....
Mihez viszonyítva?
Ha ez a gumi, az első 500km-benndefektet kap, te kidobod ? Meg ugye ha ilyen szent vagy, csak párban cserélheted. Ez most 140ezer forint, több mint egy havi fizetésed.
Ugyan miért ennyire tilos megjavítani egy gumit? Több ezer van ami javítva elkopott, és van ami javítás nélkül is szétszakadt 🤷🏼♂️
Valamiért minden más márkát könnyedén meg lehet ragasztani, ezt a fosleint meg nem. Pedig talán ez a legvékonyabb falu köpeny… lehet nem véletlen.