pont akkor kellene......kell az máskor is.....
de spórolsz 8-9 de ha nagy a cucc akár 10x 210kw áramot aztán a maradék pár hónapban el lehet fűteni, nem bassza el a légkondi, a hűtők villanybojler stbstb
ha lett volna zseton egy 10 kw rendszerre meg egy 15+kwh akkura szerintem a tél felét simán bírta volna a napos cucc, persze egy 5 millás bankjegy ezt nem takarta volna be
amúgymeg nyáron elláttam volna 2 szomszédot is árammal ennyi napelemmel
igazándiból kocsi akkut lehetne egész olcsón venni, csak ennek építeni kellene egy külön tűzálló épületet jó messze a háztól
pl 300 körül lett volna kigyulladós kona akku új állapotban 54v120ah 80% töltve kb sosem égett volna el 3 ilyen pakkal elég sokáig ki lehetett volna bírni télen is
Ja,és hogy árnyaltabb legyen a helyzet, a bekötést végzö cég is alvállakozoja a szolgáltatonak.
Tehát van a szolgáltato, jelen esetben az MVM. A megadott feltételek szerint a méröhelyet elöirások szerint ki kell alakittatni egy mindenkitöl független regisztrált szerelövel. Ezt készrejelenteni és az igényt beadni majd szerzödni a szolgáltatoval (MVM) aki kiküldi a szerzödött de töle független alvállalkozoját a villanyorával bekötni az áramot ha mindent rendben talál. Szoval a megrendelö legalább három külön bandával fut össze egy kivitelezés során. De kábeles bekötés esetén ez a szám mindjárt minimum négyre de inkább ötre fog emelkedni, mert külön szintén szerzödött alvállakozo fekteti a kábelt és akár még tervezöt is kellhet keresni.
Sanyi nevében is kösz. Gondolom ha van további kérdése, megkeres.
Én csak épp láttam a posztot (asszem ma kora reggel) és szabad fogalmazással idéztem.
napelem nagy akku és nyáron habzsidőzsi, télen meg mint a medvék becuccolni 12 takaró alá és túlélni 😂
amúgy egy nagyobbacska rendszerrel simán elvan az ember 9 hónapig, utána a maradk 3 hónapra csak elég a 12x200kw rezsi villany meg a 12x140m3 gáz
jó most bele kell tenni 3-4 millát, el kell adni a hipiszupi új kocsit venni egy régi suzukit és gondtalan az élet
aztán 3 év alatt meg van spórolva az új kocsi ára
Nincs ráhatás. Nem vagyunk szerzödve, csak ajánlanak minket illetve átveszik a munkánkat ha minden megfelelö, bár ezzel próbálnak mindig akadékoskodni a kijövö nyocosztálsos mindenhato szerelök, de elöbb utobb azé összejön.
Nah, tehát nincs hol reklamálni ha senki nem akarja elvállani, sőt nekünk is azt okitják hogy nem kell minden minkát elvállalni, célozva. a problémás helyekre, amit azé csak meg kell valahogy valakinek valamennyiért csinálni. És itt általában a valamennyi szokott problémát jelenteni, illetve ritkábban a kivitelezhetö müszaki megoldás.
Szóval nehéz dio, én se forszirozom ezeket a munkákat, pedig jol el lehet kérni már a lovét, de sok nyüggel jár és a két tüz között helyezkedünk el. Nem igazán vagyunk partnerek a szolgáltatonál pedig husz éve ezt hangoztatják de másként cselekszenek.
Ha mégeccer lehetne a konkrét problémát, akár privátban is amit tudok segitek. De erre a kérdésre hogy bármilyrn ráhatással lehet e odarángatni kivitelezöt az a válasz hogy nem. És erre a szolgáltato sem fog semmilyen megoldást adni.
A másik jelen probléma hogy nincs méröhely, pláne két tarifás. Nekem is kéne egy de féléve nincs. Erre mit lehet mondani a megrendelönek? Pláne ugy hogy sürgös lenne mert nincs áram csak ideiglenesen.
Összefoglalom röviden, jó?
MVM-nél akar H-tarifát intézni. Szerződött/regisztrált szerelőkkel beszélt, többel is. Egyik se jelent meg a megbeszélt időben, még úgy se, hogy plusz pénzt ajánlott fel. Mit lehet ilyenkor tenni? Az MVM-nek nincs-e "ráhatása" ezekre a szakikra? Érdemes lenne-e az MVM-nél verni az asztalt?
Kb. ennyi a sztori.
ha belülre húzol egy szálat az már szinte gomba tartósság, annyi a különbség hogy gombázni nem tudsz bárhol, azt el kell vinni műhelybe, kukac meg a plusz szállal is szinte bárhol végrehajtható minimális eszközigénnyel
persze ha nekem az az életcélom hogy autópályán 250es tempóval szaladgáljak alapból kidobom az 500km futott lyukas gumit, vagy eladom a bogyó féle hobbistáknak, nekik nem számít van e dugó a gumiban vagy nincs
Te legalább értelmes vagy és megérted. Ha ezzel a gumival beszopódok valahol pénteken délután, nincs aki megcsinálja. Vettem biciklis javítószettet, az frankó vékony tehát ha kicsi a lyuk, nem kell feleslegesen tágítani.
De ugye ezt a fost nem tudom megragasztani, sem tartósan, sem sehogy. Ha ez leereszt, ott rohadok meg vele és várhatom hogy valaki vigye el a motort gumishoz. Ha ez csak 2nap múlva lesz akkor 2napig. Szerencsére a kényszer nagy úr.
Én határozottan nem vagyok vele megelégedve. 110-120körül volt amikor vettem, 8000km-t futott és most középen 1,2mm a minta. Egyetlen egyszer voltam a 8-ason, sehol máshol ami enné a gumit. Nagyon alulteljesít a 15ezres futásokhoz képest. Ha nem ilyen elbaszott az évem, ez a gumi 6000-et tudott volna max.
Erre most konkrét példát tudnék miért nem szabad a motorgumit kukacozni, illetve valoban nem is szabad tartosra. A gomba viszont jo,nem kell egy jo gumit emiatt eldobni.
Én amúgy most is azt mondom, sokkal jobb üzlet venni egy s20-at bt016-ot vagy conti sportattackot 60-ért(szettet) mondjuk már inkább 70 mint egy ilyen 130-140ezres szettet.
Istenem… lassan elérünk oda hogy te leszel az első akit tiltok. Mindig azt mondom nincs olyan hülye akitől ne lehetne tanulni de ekkora tudatlansággal mint ami neked van, már reménytelen. Egyszerűen téged már nem lehet kiemelni a gödörből. Te nem vagy demens egy kicsit ?
Te kérdezted miért tilos.Ezért említettem az autógumit,mert ott alkalmazható.így talán a magadfajta kisgyerekeknek akik ugyan azt hiszik magukról hogy már mindent láttak és tudnak,sikerülni fog az ügy felgöngyölítése.
Hát igen,ez már csak ilyen,ha nincs szerencséd akkor az első gumisig sem tudsz elmenni.Egy lényeg,ha így jársz ne kezdj el pityeregni az útszélén.
Ki kérte hogy hasonlítsd egy autógumihoz ?
Megint egy olyan dologba okoskodsz bele ami túl magas szint neked. Persze ezt Te mint a helyi mekiig motorozó, ha egyáltalán motorozol annyit ember, nem is értheted mi ezzel a probléma.
De figyelj, lassan írom, lassan olvasd. Ezzel a gumival ha valahol a saját udvaromon kívül kapok defektet, rábasztam mert ha nincs szerencsém hogy bennemaradjon a kukac, az első gumisig sem tudok elmenni.
Most tényleg el kell magyarázni mi a különbség az autó és a motorgumi viselkedése,felhasználása között?Több mint az egyhavi fizetésem?Miért,az mennyi?De az a helyzet hogy nem én vagyok az aki egy lekopott gumit akar ragasztgatni,szóval lehet hogy nem az én anyagi helyzetembe kéne turkálnod.
de spórolsz 8-9 de ha nagy a cucc akár 10x 210kw áramot aztán a maradék pár hónapban el lehet fűteni, nem bassza el a légkondi, a hűtők villanybojler stbstb
ha lett volna zseton egy 10 kw rendszerre meg egy 15+kwh akkura szerintem a tél felét simán bírta volna a napos cucc, persze egy 5 millás bankjegy ezt nem takarta volna be
amúgymeg nyáron elláttam volna 2 szomszédot is árammal ennyi napelemmel
igazándiból kocsi akkut lehetne egész olcsón venni, csak ennek építeni kellene egy külön tűzálló épületet jó messze a háztól
pl 300 körül lett volna kigyulladós kona akku új állapotban 54v120ah 80% töltve kb sosem égett volna el 3 ilyen pakkal elég sokáig ki lehetett volna bírni télen is