Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy gondoltam rá, ha egyszerűbb lenne levenni simán kifúrnám egy 6os fúróval és hts-el beforrasztom
Mégegyet,csak a papa kedvéért. 😂
Aztán visszahegeszted.
2 okból kivitelezhetetlen
-nem veszek 1 menetért egy szettet mert kb 4-5 ezer, plusz ki kellene tekerni megmérni várni napokat mire megjön
-el is lehetne vinni gépműhelybe de ahhoz is le kellene venni, robogóval elcsattogni, várakozni stbstb
kibaszott problémás a dolog
helicoil
van rajta 😂
csak a csavar menet letétdelt
Fúrj rá egy lukat.
opelba nem cseréltem kb 80 ezer km óta
néha tettem rá másik szűrőt
szimeringeknél folyatta rendesen aztán gondtalan volt az élet
most vagyok bajban amióta nem folyatja és nincs friss feltöltés
mert most valahogy le kell engedni, de a leeresztő csavar nem használható
Nálam is annyi lesz (vagy még mannyi sem) a csereperiódus. Szeretnék vigyázni a járgányra.
30 ezret semmiképp nem várnám meg.
12-15 ezrenként mindegyik autómban csere szigorúan.
2 év vagy 30 ezer km az olajcsere periódusa. Mivel én kb. 5-6 ezret megyek évente, így a 2 évi csere fog játszani (max. 12 ezrenként). Azért "csúszott el", mert tavaly, a bejáratás után kértem soronkívüli cserét.
Ha olajat is cserélnek 78000.
Amugy mé nem cseréltek? Évente amugy is kellene.ha mész annyit ha nem.
ezt műszakin megnézik ingyen
pollenszűrő meg 3500 ft
A pollenszűrő kb 2-3e,a többi egy droid munkadíja óránként 20e ért.
Tényleg nem drága. 🤔
Srácok, nem is drága az új autó: ma vittem 2 éves szervizre a fidesz-színű rettenetet, és cuzammen 25.800,- forintot fizettem az egészért. Pollenszűrő csere, teljes átvizsgálás, fékhatásmérés és lengéscsillapító-vizsgálat is. Olajat most nem kellett cserélni, mert tavaly - soron kívül 5300 km-nél) - ez már megtörtént. Egy óra alatt végeztem, reggel 8-ra kellett menjek Szekszárdra.
De engem mikor foglalkoztat te hova és hogy mész?
Fordítva téged igen? 😆
De,pont a sajátomat nézem,a tiédet miért nézném? 😅
Namost,nézd meg egy kicsit pest megyét,ahol van a legnagyobb tömeg.
A kecskeméti lófasz.
Az áthaladó is nagy,de az igazi tömeg a nulláson helyi ingázó.
Ezeknek naná hogy megéri,de az átutazók is inkább megveszik a hetit és végig pályán mennek keresztben az országon.Vagy szerinted inkább nem veszik meg záhonynál vagy más határnál és mennek közúton?
Vagy megveszik és direkt kihaggyák az elkerülőt?
Az a pár marha meg aki nem a fő gyorsforgalmi irányban meg hanem lejjebb hát istenem,vannak ilyenek,de kevesen.
Mindig is a többség igénye fontosabb.A többségnek aki a legtöbbet használja a legtöbb pályát és elkerülőt annak a 4 napos szopás a megyei jó.
Van 2 megye, de ha Győrbe, Miskolcra, Pécsre, Balatonra megyek, nem ér sokat. Akkor csengetem a 10 napost, vagy megyek úton.
Az éves nem térül meg, ki van számolva (mióta 2 megyéssel megúszom a pálya használatom 80%-át)
Egyébként tényleg nem vágna földhöz, mivel céges is, leírnám, de akkor is rablás úgy összességében.

ui: pont itt kérdezgették Svájcot: ott egy éves a svájcinak 12 eFt, nálunk egy éves egy magyarnak 47 eFt - no comment.
Csak a lényeget nem fogtad fel. Nem az elkerülők minőségével van baj.
Ott van pl. Kecskemét. Sokáig a várost elkerülő rész ingyenes volt, aztán fizetőssé tették. Következmény: az évi néhányszor arra járó biztosan nem vett matricát arra a 20 km-re... inkább átbumlizott a belvároson. Amikor elvették a 4 napost, akkor főleg. A megyés javított valamit a helyzeten, de az évi 2x arra bóklászókon az se segít.
Ne a saját példád nézd, hogy egy megyésért minden bajod megszűnik. Az elkerülőknek pont az lenne az értelme, hogy az átmenő forgalmat kivigye a városból - akkor is, ha csak országúton megy az ember, mert abból is sok van ám...
De pl a tesó móvárról dolgozott.Akkor 3 megyeivel teljes évben 15 rugó volt a díj 43e helyett.Az több mit fele.
És minden hétvégén járt haza.
Neked venned kell egy éves teljeset oszt csá.
BMW-s vagy,egy kis plusz nem vág földhöz. 😂
Úgy alapvetően kurvajó a kerülők rendszere.Már mondtam.Neked a világ faszáról lehet nem,de spec nekem nagy áldás ez a rendszer.
Veszek egy megyeit (pest megyeit) és ha be kell menni nem a 3-ason szúrom tökön magam a dugóban hanem fel a pályára egy évben bármennyiszer,5500 ért vagy mi,nem kell 4 napost fizetni minden útért,és a full elkerülő,nullástól m1-5-6-7 tudom használni hatvantól cegléden át bicskéig.
Mindenhol.Ez kb 5 bármilyen út után ingyen van a teljes évben.
Szóval nem,nem a pénzike és nem nem a kurva annyát. 😂
Hogy neked szarabb.............. 😆.............bocsika. 😆
B+, anno a miénken én még kézben fogva szemüvegben is alig láttam, melyik szám van kilyukasztva 😅 Azt a setét szélvédőn át 150-nél tuti nem olvasták le 😂
Ezért kellett a renccámos system, azt nem lehet kijáccani. Egyébként meg a tetves haszonleső qrva annyukat, mikor elvették a 4 napost, meg fizetőssé tették a nagyvárosi elkerülőket is. Ebből kiderült, a baleset mentesség meg a ződség nem érdekelt senkit, csak a pézike... ☹️
Hasznald ki rendesen. 😄
Utánanéztem és a neten csak a személyes ellenőrzést említik, de régi cikkekben. A határ előtt feltévedtünk a pályára és ugyan 1 kúton megvettem a matricát viszont addig mentünk pár km-t anélkül, de legalább most egész évben használhatom a pályát. 😁
Műhódró nezik mit olvasol,szal mindent IS lehet ellenorizni.
A felragasztott matricát nem lehet kamerával ellenőrizni az bullshit de szerintem meg se fordul a fejükbe hogy valaki nem veszi meg 😁