hasonló mert a vizen megy......
itt konkrétan egy rőzse halmon kellett felmenni a muki meg húzta a kompot egy kötéllel a parton 😂
itt jobban látszik a rőzse
Neked elgémberedik én meg fitt fiatal vagyok 🤷🏼♂️
Nekünk is sanszos lesz a furgonozás mert a lányok még Karlobagig sem bírnák ki, nekem meg nincs kedvem 8óran keresztül hallgatni hogy fáj a seggem, pisilnem kell, szét ráz ez a szar, nem fért be a hajvasaló
Legelső napon Vajdahunyadig én is a pályán toltam itthon is, Romániában is, a határtól egy magyar Multistradás házaspár után kapaszkodva (nekem) nyélgázon végig. Addig soha nem hittem volna, hogy 5,5 liter / 100 km fogyasztást is lehet a kis GS-sel csinálni (jellemzően 4,0-4,5 körül kér), valamint hogy 300 km autópálya alatt elfogyott 3 deci motorolajam is. 😯 Ez a mennyiség (mármint az olaj) 1500 km alatt szokott belőle elfogyni. 😂
Csak az a kérdés hogy mi a cél, ha menni kell akkor menni kell. Én inkább felugratok a pályára ahol ez nem nagy kerülő. Ha pirítok a pályán 150-nel 3-4órát az annyi mintha főutaznék 6-8órát. Nekem megéri. Mocskos unalmas, de elindítom a zenét és 200km-enként tankolok🤷🏼♂️
Én egy nap alatt Vajdahunyadig mentem el (450km), másnap Transzalpina, ott alvás Argyasudvarhely mellett egy erdei kempingben (280km), harmadnap kora reggel már a Transtfogarast nyomtam, estére Kovásznán volt a szállásom (kb. 270 km).
Ezek túl egyformák, hogy igaz legeyen a felvetés... viszont elég sokat jártam már arra, és bizony soxor láttam utánfutón motort - ami nem is akkora baromság. Tőlem a legelső kanyargósabb Alpok is 400+ km, az igazi magas-hágós rész meg a duplája. Ha lábon megyek, akkor ez a túrából min. 4-6 nap összesen, és akkor csak odaértem.
Persze az oda út is élvezetes, de azért többx gondolkoztam már azon, milyen jó lenne pl. Villach-ban vagy Bolzano-ban teremni, és onnan motorozgatni a környéken...
De azért poénból én is a szokott 4-es főútvonal helyett lementem kompozni a fos (de aszfalt) utakra.