Gyakorlatilag ketfele dolgot csinalok motorral.
Hosszu kulfoldi tura es ingazas.
Igy kell a pakknak hely.
Nem lesz rajta mindig.
De a bekatalp es a halozsak rafer.
Es nem a vagyaim kozepe retsag oda-vissza val lillafured.
Örülök,hogy újra megindult az élet itt és motor fronton.Ez a Bükk engem is érdekel szerintem idén fel lesz derítve . A motorhoz gratula Vitka tényleg szép és tuti jó is. dízelhez képest Zoli ezek a csomagtartók annyira eltudják rontani az összképet bár praktikusak...Joe neked dettó. Krisztiánék rárakták az enyémre a legújabb szofvert majd nézek egy véget mit mutat...( mondtam már?)
Ahogy mondod. Egy srác GS500-zal csak azért nem került ki a felfelében, mert nem akart Nem vagyok én Rossi, sokat kell még tanulnom. Az viszont tényleg igaz, hogy kellemes a nyomatéka.
Hát az. Ugye én a 0 nyomatékhoz voltam szokva, lásd sornégy 400, aztán furcsa. Volt fent egy K6 gixer600, szívesen megnéztem volna, hogy erőből mit megyünk.
Azért nem állandóan :) Múlt hét szombaton mentünk egy Bükköt, hát gyerekek... nem tudom élveztem-e már így a motorozást. Ez a gép kanyarba termett Mintha zsinóron húztak volna az íven végig, imádtam, isteni egy gép. Ahhoz képest, hogy azt mondtam még sokáig magázódunk, elment az eszem Na meg megettem nyomatékból egy Z750-et. Azt hittem, hogy egy nagyobb köbcentis sornégy lenyom nyomatékból, de úgy néz ki nem Azt mondta a srác, hogy ahol nem mentünk eszementen ott ő 2-3ban ment, hogy ne essen a fordulat 6 ezer alá, mert akkor nem bír kigyorsítani. Én meg felpöccintettem 4be és ott is hagytam Nagyon szépen kihúzott még 3-4 ezres fordulatról is
Az a csomagtartó komoly lesz . Én is csináltatok egyet haverommal de nekem annyival egyszerűbb hogy az ülés alól a kapaszkodó előkészítéséhez tudom megcsinálni, nem kell a fűtéscsövet pazarolnom .
Ja kicsit sűrű napjaim voltak mostanában és nem volt időm leülni a gép elé. De most visszatérek! Ja nincs semmi tünet megy mint a meszes! Annyi hogy fékbetéteket kell cserélnem hamarosan. Leteszteltem az új papucsokat a szakadó esőben Michelin Power Pure.
Nem normális aki kitalálta ezt a gumit mert olyat lehet vele menni esőben hogy beszarás! Kényszerít arra hogy halálfélelemig tekerd a gázt!
Kappa tanclock.10 lityós de elég.
Esetleg motec quick-lock de az kibaxott jó kibaxott drágán.
Ezeknél fokozottan oda kell figyelni mi kerül rá mert nem biztos hogy elférsz vele a motoron.
Hosszu kulfoldi tura es ingazas.
Igy kell a pakknak hely.
Nem lesz rajta mindig.
De a bekatalp es a halozsak rafer.
Es nem a vagyaim kozepe retsag oda-vissza val lillafured.
Örülök,hogy újra megindult az élet itt és motor fronton.Ez a Bükk engem is érdekel szerintem idén fel lesz derítve . A motorhoz gratula Vitka tényleg szép és tuti jó is. dízelhez képest Zoli ezek a csomagtartók annyira eltudják rontani az összképet bár praktikusak...Joe neked dettó. Krisztiánék rárakták az enyémre a legújabb szofvert majd nézek egy véget mit mutat...( mondtam már?)
Amúgy csak 3/8-os feketecső.
Lassan én is kész leszek.
Komplett nagyszervízzé terebélyesedett a felkészülés.
És állandóan esik.
Nem normális aki kitalálta ezt a gumit mert olyat lehet vele menni esőben hogy beszarás! Kényszerít arra hogy halálfélelemig tekerd a gázt!
Esetleg motec quick-lock de az kibaxott jó kibaxott drágán.
Ezeknél fokozottan oda kell figyelni mi kerül rá mert nem biztos hogy elférsz vele a motoron.
Na az már randa.