Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Zoli !
Nézted a Banditon a képeim ?
Gratulálok.
Tényleg jól néz ki.
Üdv uraim !
Tegnap óta én bitorlom Janav Daytonáját .
Tarzan
Van valakinek kedve gurulni egy rövid 2-3 órás kört Pest megye környékén szombaton vagy vasárnap kora reggel? (végre nagyjából rendbe lett téve a motorom)
Nem teged lattalak utassal a szmiklosi lejaronal a korforgalomban vasarnap keso este?
persze csak okosan .Nem mentem ma gurulni de vasárnap mindenféleképp lóra ülök. (ha már a gyereknek megígértem...)
Áh..........igyekszem teszkó gazdaságosra megtervezni.
teljesen igazad van.élni tudni kell...
Hát...........tuti hogy majd megyek valahova.
Csak most kicsit besűrűsödtek az otthoni programok és a meló is 9-6-ig van nekem minden nap.
Talán augusztusra össze tudok hozni egy-két vasárnapot és akkor elugrom mondjuk csesznek felé vagy le pécsre.

Addig tuti csak az unalmas ingázás marad egyenlőre.

Meg most néztem egy hosszú hétvégét Splitbe.

Családdal be a kocsiba futóra feldobom a mortort.

Míg a család pancsikol én valszeg elkavirnyászom a kotori öbölig.

Ha jól jön ki a lépés.
nem mondom,hogy a neten kell egész nap lógni, de kicsit furcsa nekem,hogy mindenki imádja a motorját és pont. csak én szoktam gurulni rendszeresen( többé-kevésbé) van 2-3 barátom és velük gurulunk erre-arra. itt pedig áll a történet- nekem legalábbis úgy tűnik- én holnap is megyek egy laza parassapusztát ha van időd kedved gyere
Ahogy néztem nemigen.
megnéztem jónak tűnik. közös gurulást nem szoktak szervezni?
köszi
indexen konkrétan hol?
index-en vannak fenn de ha havonta egy bejegyzés van az is én vagyok.
majd jól megmotorozzuk.tudsz triumph-os közösségről a neten?
Mecsek jó nagyon.
van valamerre itthon kedvenc utatok ,kanyarok stb,vagy maradsz a már felsorolt külföldi utaknál.gyűjtök minden információt.csesznek már megvolt oda vissza is gurulunk majd a jövőben, ill.a mecseket tervezzük de az még nagyon a tervezőasztalon van.
Köszi.
hát ez a zöld nem!nyomatékban annyit tud mint az enyém de a futóműve idegesebb sokkal. ha elengeded a kormányt egykézzel rögtön bemozog.tudom nem kell elengedni a kormányt...vagy gátlót bele. ez a motor tényleg jó volt. de hát jött Űrdongó és látott,győzött.az igazsághoz az is hozzátartozik,hogy emberes kanyarban nem tudtam kipróbálni. megnéztem a géped szép darab! gratula még egyszer!
A kábelek ötletszerű össze-vissza salátaként elvezetése a blokk felső részén a gond akkor az gyári dolog.
Ilyen oszt annyi.Kiismertem már rajta magam.
Rá kell koncentrálni az előnyös tulajdonságokra.
Az ezrest még nem vezettem de a kicsiből kiindulva rendesen lép.
Tök lapos nyomatékgörbe miatt nincs alacsony fordulaton haldoklás,lánccsapkodás.
Kawákkal mostanában az a legnagyobb kritika hogy ólomnehezek.
ja tesztvezetés: én is voltam de kawa z1000sx vagy ez. szerelem lett első látásra,de az fontos volt nekem,hogy valami szélvédelem legyen és ezen van a gyári frizbi spoiler felett egy másik plexi is ami azért véd ha ez nem jött volna be akkor ma kawás vagyok. érdekes még soha nem volt zöldem pedig nem ma kezdtem
üdv! visszajöttem csak segítettem főzni az asszonynak....szóval akkor gratula a moci összeszereléséhez. bennem az fordult meg,hogy vajon szét volt szedve az egész motor,hogy ilyen trehányak voltak,vagy no, mindegy költői kérdés. a gép olasz és no szervizkönyv+kereskedőtől vettem. egyébként a gülüszemű új.vissza a szétszedéshez: megnéztem a csavarokat zsír újak és nincsenek nyírva úgyhogy sztem maradunk a trehány forgatókönyvnél.6700 km volt benne mi mehet tönkre egy ilyen motorban. az látszik rajta,hogy az előzö tulaj szerette.
Öhhh.
Ja.Mindig is tetszettek.Vesztemre elmentem egy ingyen tesztvezetésre.
Összeszerelési minőség nekem példás volt.Nem buherált hanem gyári.
Eddig csak az volt gond amit okoztam neki.
Minden rozsdamentes csavarral,fém fékcsövekkel, satöbbi.
Apropó 2011-es ez még kerek lámpás vagy már az új fura?

És az a barkaszhang.