B+, ennyire nem lehet egyszerűűűű! Köszi, és sikerült...
Egyébként a 955-ös sokkal jobban fogyaszt, mint a 1050-es, kb. 1 liter diffi van a kettő között. Mondjuk a 955Tiger nekem nem a szívem csücske. Inkább a Daytona . Egy jó Anniversary féllengőkaros zöldre azért elcserélném a kéket.
Angoloknal lett volna azert 955-os tigris, de ugye nem vittek el az enyemet. A 1050 Tiger nekem is tetszik, komoly gep az, es a futomuve is nagyon rendben van.
kmh-ra atallitas select gomb 5 masodpercig nyomva
Az én saram volt, hogy nem intéztem el a motornak eme hibáit akkor, amikor megvettem. Belekalkuláltam az árba, de nem szántam rá az időt. Most már minden frankó, csak a fesszabályzót kell fixálni. A futómű állat jó lett, most igazán élvezetes vele a motorozás.
Elárulhatnád, hogy tudom visszaállítani MPH-ről KM/H-ra... Elfelejtettem, hogy kell. A manualt meg mindig elfelejtem megnézni...
TDM-ről csak annyit, hogy a tökéletes "semmilyen" motorkerékpár tipikus esete - természetesen valakinek pont ez kell, a teljes neutralizmus. Vezettem, kb pont ugyanannyi élményt adott, mint egy GS500. 955 Tiger az bevált cucc, de nekem a 1050-es tetszik, a 800-as meg nem (biztos megszoknám, ha hozzámvágnák, de nem hoz lázba). A 1050-es nekem való méret!
Nekem mukodik mint a svajci ora, amiota csak nalam van, kicsit kenyelmesebbe kell tenni, hibatlan lesz, blokk szenzacios, futomu, fekek szinten. 955-so Tigerre szerettem volna cserelni a kenyelem miatt, de jot nem talaltam, TDM900-on gondolkodtam meg, de nem az igazi nekem. Majd ahogy kiadja anyagilag esetleg egy 800-as XC-re lesz cserelve, mert azt tobb mindenre tudnam hasznalni
Én is használom, ha már megvan! Jól be lett állítva a futómű, megy is most már és a hidegindításom is rendben. Minden nap használom, ha kihagyok vele egy hetet, akkor is jól indul. Úgy látszik a benzinpumpa nyomásszabályzója volt a szar. Viszont a fesszabályzóm még nem perfekt, mert eldobja a töltést amikor full világítás megy és nagyon melege van. Egyszerűen túl melegszik, pedig szellős helyre át lett téve. Asszem applikálok rá egy ventillátort, vagy kicseréltetem később. Egyébként állat jól megy.
Csak így meg ott áll a kis Yamaha a semmire (vagyis 2db), el kellene nagyon adni, csak áll benne a lovettám.
Igen, pont aznap amikor bevittem servicébe (meg tél folyamán 2x, de azok meg se nézték). Egy 999-es Ducati után ráült és tetszett neki a próbakör után, de nem nagyon akartam engedni az árból (798e), mert tuti állapotban van egyébként. Ja és a fia 1200RS bmw-jével jött, szóval értett a motorokhoz. Mondta van benne power rendesen. Aztán abban maradtunk a héten még átgondoljuk (én is) és beszélünk.
jut eszembe a tiedre volt valami kapas?
Ahogy en erzem nem egyszeru eladni ma egy sportmotort.
Mondjuk nem esunk ketsegbe, inkabb legyen ez mint egy szar allapotu akarmi
Szasz Janav. Úgy néz ki megvan, hogy miért nem ment a Daytonám és miért volt a hidegindítási problémám, Zolika a Triumph Budapestnél kiderítette.
Úgy néz ki, hogy a benzinpumpának a nyomásérzékelője szart be és 3 bar helyett időnként 0 barral tolta a benzint. 4. napja van bent a gép, de péntek óta már pöccre indul a bringa.
Egy másik problémára is fény derült, miszerint időnként észrevettem, hogy olyan a motor, mintha nem töltene, holott maikor rámértem 14 volttal tolta. Szóval kiderült, hogy akkor esik le a töltés, ha túlmelegszik a fesszabályzó. Áthelyeztük az ülés alól hátrébbra, remélem orvosolni fogja a problémát, bár lehet inkább ráapplikálok egy kis ventillátort, az a biztos.
Ez tény! És abszolut nem panaszkodom, az én választásom volt! Majd ha "komolyodom" és el is fogadom az érveket, akkor lehet gazdaságosabbat fogok választani. Addig meg van az a szerelem, ami megéri azt a pár liter pluszt...
Sokan mondjak, hogy minek az 1000-es motor meg ilyenek. Az igazsag viszont, hogy ugyugy mesz ahogy a 600-as es kevesebbet fogyaszt, nem kell a halalba porgetni. A 955i 5,6-ot eszik eros halados 180ig nem kimelve
Szereztem egy LSL kormyanymagasitot. Van valakinek tapasztalata ilyesmivel? Lattam egyszer hirdetni egy ilyen Daytonat magas kormannyal. Nem tudsz valamit rola Ratesz?
lehet jobban jarsz ha meg turelmes vagy, nagyon nehez eladni akarmit is. MAx csereberel egy ket ember, de kp nincs senkinel sem. En is ugy gondolom, ha szerencsem lesz el birom cserelni egy Tigerre. Bar onnan sportmocira kevesen ulnek at
Egyébként a 955-ös sokkal jobban fogyaszt, mint a 1050-es, kb. 1 liter diffi van a kettő között. Mondjuk a 955Tiger nekem nem a szívem csücske. Inkább a Daytona . Egy jó Anniversary féllengőkaros zöldre azért elcserélném a kéket.
kmh-ra atallitas select gomb 5 masodpercig nyomva
Elárulhatnád, hogy tudom visszaállítani MPH-ről KM/H-ra... Elfelejtettem, hogy kell. A manualt meg mindig elfelejtem megnézni...
TDM-ről csak annyit, hogy a tökéletes "semmilyen" motorkerékpár tipikus esete - természetesen valakinek pont ez kell, a teljes neutralizmus. Vezettem, kb pont ugyanannyi élményt adott, mint egy GS500. 955 Tiger az bevált cucc, de nekem a 1050-es tetszik, a 800-as meg nem (biztos megszoknám, ha hozzámvágnák, de nem hoz lázba). A 1050-es nekem való méret!
Külföldön sincs 955-ös Tigris?
Csak így meg ott áll a kis Yamaha a semmire (vagyis 2db), el kellene nagyon adni, csak áll benne a lovettám.
Ahogy en erzem nem egyszeru eladni ma egy sportmotort.
Mondjuk nem esunk ketsegbe, inkabb legyen ez mint egy szar allapotu akarmi
Csak vicceltem, nem voltam abban a teremben.
Ha voltal bent, lattad az enyem is
Úgy néz ki, hogy a benzinpumpának a nyomásérzékelője szart be és 3 bar helyett időnként 0 barral tolta a benzint. 4. napja van bent a gép, de péntek óta már pöccre indul a bringa.
Egy másik problémára is fény derült, miszerint időnként észrevettem, hogy olyan a motor, mintha nem töltene, holott maikor rámértem 14 volttal tolta. Szóval kiderült, hogy akkor esik le a töltés, ha túlmelegszik a fesszabályzó. Áthelyeztük az ülés alól hátrébbra, remélem orvosolni fogja a problémát, bár lehet inkább ráapplikálok egy kis ventillátort, az a biztos.