hát a menőségtől én is távol állok. azért választottam az Űrdongót, mert valami exluzivabbat szerettem volna a tömegcikkektől.én nem fikázom a japánokat, mert csak olyan motorjaim voltak és szerettem őket de ez most szerelem, úgy értem SZERELEM. oda jönnek az emberek és kérdezgetnek, de hát nem kell ezt neked mondanom tudod te is. az összeszerelési minőségére vannak azért ráncaim de eddig megoldottam mindet. mondjuk a vízcső bilincset meghúzhatták volna. például.
Az egész gép zseniális úgy ahogy van.
Laza,könyed cikcakk járgány.
Gumiban én eddig elég sokfélét próbáltam egyenlőre jó a rosso2 csak az én ízlésemnek picit gyorsan fog fogyni.
Jelenleg ingázásra szerváltam egy használt PR2-t hátra Power 2ct-t előre.
Azzal elvagyok.
Inkább túrásabban szaladok.................nem vagyok én olyan nagy menő.
ok, de én nekem nincs kézügyességem.azért köszi az infot segített valamit előre jutni. remélem a kötelező szervizen kívül soha nem lesz szükségem segítségre (ezt lekopogtam) más:
az előző gépem egy gsxr 750 volt és annak is szerettem a futóművét de ennek huu túlózve nincs olyan kanyar amibe ne tudnék beférni -ezt érzem- olyan 8-9 km-al többel tudok bemenni egy-egy ismerős kanyarba.a futóműhöz persze nincs hozzápiszkálva semmi. a gumiban ( pirelli angel) először nem bíztam,de peremig lemegy. előtte dunlop gp racer volt a gixxeren ahhoz mértem és tartottam tőle.már kezdek megbarátkozni vele,bár olvastam nem a rá tervezett fajta
Nincs gond velük.Lelkes jó csapat.Bár márkakereskedéses árak vannak mint mindenhol.
Ha nem tipusspecifikus a dolog mehet az ismerőshöz.
Megdöbbentően hasonlít bármilyen japán géphez.
Nincs semmi meglepő benne.
Ha egy haynes kézikönyvből az ember tudja az adatokat és hozzáértő simán leszervizeli egy szuzukis is.
Egyedül az elektromos dolgokhoz vagyok béna.
Olajat,légszűrőt lecserélem gyertya is megy bár nyűgös mert olyan szűk hogy le kel bontani mindent hozzá.
gondolom szaki az ember.a triumph budapestről vélemény? van nekem is suzuki hollósnál barátom,de nem triumph-os. azért keresek hozzáértő embert ha vinni kell,vagy ne adj isten valami gebasz lenne.
Szeptemberben lesz masodik eve.
Szlovakok jok nagyon brezno kornyeke esetleg poprad vagy dobsina.
Retsag se rossz bar ott 2-3 kanyar oszt annyi.
En inkabb ausztria-olasz-horvat vonalat kedvelem
Csak arra ra kell picit keszulni.
ügyes vagy! én még a Rétsági szerpentint élvezem, szerintem közúton a környéken nincs jobb, vagy csak Én nem ismerem. Hallottam a szlovák szerpentinekről, tényleg jók?!a rendőrök állítólag nagyon büntetnek ha megfognak.mióta van triumph-od?
A csavar annyi hogy sima street volt.Aztán feltöröltem vele egy szlovák bagolybaszó kis utat és a renoválás kapcsán ujrafestettem meg kapott egy daytona 675 futóművet.
az bizony jó kis vas pláne csavarral!kerestem triumph témát a neten és végre találtam valakit .nem vagyok egyedül az űrben!majd szeretnék néhány dolgot kérdezni a márkával és modellekkel kapcsolatban...
Szia Zézé!
Én is most lettem angolos egy Speed-el és szeretnék a családhoz tartozni! Ha van kedved (kedvetek) gurulni valamikor akkor please gondoljatok rám is!
üdv!
széles utat!
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy aki volt már szakszervízbe sprint, tiger vagy speed triple-vel, vagy akármivel, mennyit fizetett a 20ezres szervízért, ill. akinek van fogalma róla, kb mennyibe kerülhet? Esetleg még a 10 ezres is érdekelne. Széles utat!
Laza,könyed cikcakk járgány.
Gumiban én eddig elég sokfélét próbáltam egyenlőre jó a rosso2 csak az én ízlésemnek picit gyorsan fog fogyni.
Jelenleg ingázásra szerváltam egy használt PR2-t hátra Power 2ct-t előre.
Azzal elvagyok.
Inkább túrásabban szaladok.................nem vagyok én olyan nagy menő.
az előző gépem egy gsxr 750 volt és annak is szerettem a futóművét de ennek huu túlózve nincs olyan kanyar amibe ne tudnék beférni -ezt érzem- olyan 8-9 km-al többel tudok bemenni egy-egy ismerős kanyarba.a futóműhöz persze nincs hozzápiszkálva semmi. a gumiban ( pirelli angel) először nem bíztam,de peremig lemegy. előtte dunlop gp racer volt a gixxeren ahhoz mértem és tartottam tőle.már kezdek megbarátkozni vele,bár olvastam nem a rá tervezett fajta
Ha nem tipusspecifikus a dolog mehet az ismerőshöz.
Megdöbbentően hasonlít bármilyen japán géphez.
Nincs semmi meglepő benne.
Ha egy haynes kézikönyvből az ember tudja az adatokat és hozzáértő simán leszervizeli egy szuzukis is.
Egyedül az elektromos dolgokhoz vagyok béna.
Olajat,légszűrőt lecserélem gyertya is megy bár nyűgös mert olyan szűk hogy le kel bontani mindent hozzá.
Bar most 28e-re elviszem tsanyihoz szelephezagra es szinkronra.
Szlovakok jok nagyon brezno kornyeke esetleg poprad vagy dobsina.
Retsag se rossz bar ott 2-3 kanyar oszt annyi.
En inkabb ausztria-olasz-horvat vonalat kedvelem
Csak arra ra kell picit keszulni.
Nekem 2009-es street R egy kis csavarral.
Én is most lettem angolos egy Speed-el és szeretnék a családhoz tartozni! Ha van kedved (kedvetek) gurulni valamikor akkor please gondoljatok rám is!
üdv!
széles utat!
Megfizethető,csak ajánlani tudom!
http://www.triumphbudapest.hu/
Kérj árajánlatot,és így biztosra mész!
ÜDV:ISTVÁN
Ára: 80.000 ft
Bocsi a hirdetésért, de gondolom néhányatok fog örülni ennek a hirdetésnek!:)
Van egy láncvédőm,talán valakinek jó a gépére!