Sziasztok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni. A múltkori verzérlés probléma megoldódott hála Herki-g -nak! De még mindíg vannak gondok, mégpedíg a szelepeknél. Sjana mint kiderült, hengerfejes lett a moci, és eldeformálódtak a szelepfészkek. De aki ezzel foglalkozik, nem vállalta a javítást, mert túl vékonyak a falak. Szóval erre kellene megoldás, vagy 1 hengerfej. Daytona 955i 2000-es évjáratú mociról van szó.
Előre is köszi mindenkinek!
Bingó! Ezt kerestem Köszönöm!
A szöveg nem számít, a képek magukért beszélnek!
Napokig kutattam, de semmi képet nem találtam, nem tudom, hogy csináltad, de tényleg nagy segítség volt.
Örök hála!
Hopsz, tényleg az a 2002 utáni modellekre vonatkozik...
Viszont nem hagyott nyugodni, sajna németül (egy angol mocinál?!), de találtam leírást...
Talán ez a kép már több segítséget ad (98-as kiadásból ollózva)
Nincs semmi gond haver, kell a penz, akkor kell. En raerek, ha meg nem viszik el juliusig (addig ugysem lesz idom motorozni), akkor legfeljebb megmarad. Nagy hiba nem tortenik.
Keves mostanaban az ilyen korrekt hozzaallas, koszonom
Nagy szomorúsággal közlöm veletek, hogy eladó lett a 955I Daytonám. :( Nagyon sok pénzt kell összeszednem, mert nem vállalunk 2. gyereket és állambácsinak vissza kell csengetnünk a nagy lóvét. Tudjátok, hogy nagyon szép a gép, most téli, nagyon nyomott áron odaadom extrákkal: fekete duplabubi+gyári plexi, 5mm-es mintával D211GP top Dunlop hátsó gumi és egy szett vatta új fékbetéttel - látjátok nem eladásra készültem. A moci még kötelező szervízelés előtt áll, amit februárra tervezek Triumph BP-nél, de ha ezt nem kell megcsináltatnom, akkor alku nélkül(!) 750e-ért el lehet vinni a Daytonát kb. 40e ft-nyi extrákkal (kérésre elintézhetem szervízt megállapodás alapján). Szerintem ez ajándék ár...
Itt találjátok a részleteket, ha kell kép, vagy meg akarjátok nézni, akkor keressetek meg: rateszmage@yahoo.com, telszám a hirdetésben (itt a sportmotoron is hirdetem egyébként):
Sajnos én nem tudok segíteni, talán Séfbácsi, ő már hegesztett 900-ast. Válaszolj valamelyik bejegyzésére itt és akkor kap majd róla emailt. Remélem ő tud majd segíteni. Ha nem, akkor Triumph Budapest. Zolika a szervizes, nagyon jó fej srác - keresd őt telefonon.
Sziasztok!
Hozzám került 1 Daytona 955i 2000-es kiadású javításra, és a vezérlésnél akadtak problémáim. Ha logika szerint rakom össze, akkor nem indul, illetve 0-1-3 a kompresszió, allul nem látok jelet, hogy hová kell állítani az 1T-t.
Sajnos nem én szettem szét, és fent sem egyértelműek a jelek,Sőt a két vez.tengely is egyforma.Hogy kell állni a bütyköknek?
Tudna ebben segíteni valaki, fénykép, link, vagy bármi?
Előre is köszi és Boldog új évet mindenkinek!
én egy 600as daytonát kergetek. könyörtelenül beveri a 8at. igaz bőven a vidámparkba forgatom. de még a 400as benzinél is úgy vagyok vele h minden csepp megéri...
Fogyasztási adatról én is szólnék: 7-8liter között, de ha nem állat az ember kevesebbel is beéri. Mondjuk nekem nem sikerült
Viszont eladó! Daytona900
Kell a pénz emberek, alkuképes a kicsike...
fogzasztasi adatot ala tudom tamasztani, 5,5 korul eszik nem eroltetett tempos orszaguti poroszkalasnal ugy 160-ig. Hajlamos az ember 5-6000-nel felvaltani, mert boven eleg az ero
A 1050-es blokk bármely verziója valóban többet eszik, mint a 955i. A 955i Daytona a 149LE ellenére is 5.2-5.6-ot eszik nálam és tempósan haladok. Másik fórumon írták, hogy a 1050-es 1-1.5 literrel éhesebb 100-on. Szerintem a konstrukcióból adódik a különbség.
Tobb minden szol a fogyasztasba azert, 1050-es mi volt Tiger vagy Speed Triple? Legellenallas nagysagrendekkel nagyobb mindket esetben. A daytona egy kicsike kis gep ezekhez kepest es el tudsz nagyreszt bujni rajta. Varosban ketszer jartam vele, igazi buntetes, szetmelegit alulrol.
Köszi a tippet!