Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 6-ig vagyok legalább. És kint parkolok nagy bátran a vassal. Nem szeretek kint állni vele, csak most voltam az Árkádban.
Valóban :)
Akkor szomszédok vagyunk, mert én meg a Flexben dolgozom. Talán az ablakotokból látod is a céget.
Ma sajnos a patkányjárgánnyal vagyok, de valamelyik nap a vassal jövök. Pénteken megyek gumishoz, addig nem is szívesen járkálok vele. Kicsit kilátszik a szövet hátul, pedig csak a kanyarokban használok hátsó féket
Ma 4 körül szeretnék végezni. Te meddig vagy?
Hát engem a 800-as nem fogott meg. Az pont nem. De az új Speed Triple igen. Viszont az iszonyat áron van, szóval felejtős. Majd 6-8 éve múlva... talán...
Jo neked, en hamarosan beadom a kek villamot a Triumph Budapeshez ertekesitesre. Megfogott a 800-as tiger, turazasra jobb lesz az
Hali! Az X. ker, de a Bányatónál vagyok fellelhető a kék villámmal! Holnap is vele kerekezek!
Na ki dolgozik a 18 kerületben és láttam a vasat a bányató mellett?
Lassan meg kellene látogassalak, csak kicsit messze vagy...
Most voltam 4 napot a Balatonon, az nagyon-nagyon jó volt. Első nyaralás a kölyökkel.

De egyébként daráló... masszív a nyomás, kicsit szét is vagyok csapva. De nem panaszkodok, mert a mai világban meg kell becsülni a munkát. Csak néha jó lenne önfeledtnek is lenni.
Voltál nyaralni is vagy végig dolgoztál?
Nem sokat gurultam én sem mostanában, de igyekszem még bepótolni, ha lehet.
Lassan meghülyülök melóban, de azért csak Triumphhal jöttem ma is. Legalább ennyi maradjon a motorozásból.
Ratesz: azt hittem már elvesztél...
igy kell az ut szelen tankolni
Hat tudod, a ZX-nek kenyelmesebb volt az ulese. Na de a kormany az szigoruan csak palyara volt keszitve. Oregszem mar ez van. Viszont a motorja az fantasztikus, ugy tolt minden helyzetben, hogy az 1200-es bandi es az FJR is lemaradt siman nyomatekbol. Pedig azok se gyenge gepek
Ugyan már... csak fel vagy puhulva. Nem is értem, hogy lehet a ZXR után azt írni, hogy nem túrás egy Daytona...
Még nincs veszve semmi.
Ki akarok próbálni egyszer egy ilyet.
Ha tényleg meggyőző, akkor lehet váltani fogok.
Na latod igy jartunk. Most voltam vele fent a dolomitokban. Nagyon kiraly a motorja, fantasztikusan huz mindenhol. Hatalmasat mentem ismet a Villacher alpenstrassen. Viszont ha szukek a kanyarok, es a napi tav 4-500km, akkor nem ez a tokeletes gep szamomra
Ha előbb rájössz, nekem kellett volna a gép, ilyet kerestem.
Eladó sorba került a Daytonam, nagyon szép gyári állapotú 955i, sajnos rá kellett jöjjek, leginkább a túrázás az ami megmozgat motorozás terén, így vagy egy Tiger vagy egy GS lesz belőle. Ezek csereje is érdekel esetleg.
Szia Zoli!
Nekem 900-as Daytona van. A középső henger hibáról nem tudok, nekem a vezérműlánc vezető műanyag tört el. Ami még rengeteg egyéb hibát okozott. Milyen évjáratot néztél?
2006 Daytona 675
2007 StreetTriple 675
Hát egyenőre azt se tudom hogy a 675-öst 3 hengerest mikortól rakják bármibe.Én egyenlőre 2006-ot tudom.Ez ilyen sájról szájra haver haverjának az ismerősének volt valamije aminek baja volt téma.Elvileg még nem inyektoros.
én erre nem válaszolok mert elfogultség vádja érne , de valaki biztos ír tapasztalatot ... bár itt főleg 955 ös daytona tulajok vannak ha jol lattam... az Indexen találsz street tulajokat !

üdv
Valaki tud valamit a sor 3-as daytonák gyenge főtengelyéből adódó hibákról?Rémítenek hogy a középső hengernél megadja magát.
Vagy ez a régebbi 600-asokra jellmző?
Bocsi hogy kérdezek.Egy street triple-t szeretnék beszerezni és jön a japánok riogatása hogy gyorsan megdöglik.
Szia, igen van. üdv
Tiger 800XC-t van lehetoseg kiprobalni?