Valóban :)
Akkor szomszédok vagyunk, mert én meg a Flexben dolgozom. Talán az ablakotokból látod is a céget.
Ma sajnos a patkányjárgánnyal vagyok, de valamelyik nap a vassal jövök. Pénteken megyek gumishoz, addig nem is szívesen járkálok vele. Kicsit kilátszik a szövet hátul, pedig csak a kanyarokban használok hátsó féket
Ma 4 körül szeretnék végezni. Te meddig vagy?
Hát engem a 800-as nem fogott meg. Az pont nem. De az új Speed Triple igen. Viszont az iszonyat áron van, szóval felejtős. Majd 6-8 éve múlva... talán...
Most voltam 4 napot a Balatonon, az nagyon-nagyon jó volt. Első nyaralás a kölyökkel.
De egyébként daráló... masszív a nyomás, kicsit szét is vagyok csapva. De nem panaszkodok, mert a mai világban meg kell becsülni a munkát. Csak néha jó lenne önfeledtnek is lenni.
Hat tudod, a ZX-nek kenyelmesebb volt az ulese. Na de a kormany az szigoruan csak palyara volt keszitve. Oregszem mar ez van. Viszont a motorja az fantasztikus, ugy tolt minden helyzetben, hogy az 1200-es bandi es az FJR is lemaradt siman nyomatekbol. Pedig azok se gyenge gepek
Na latod igy jartunk. Most voltam vele fent a dolomitokban. Nagyon kiraly a motorja, fantasztikusan huz mindenhol. Hatalmasat mentem ismet a Villacher alpenstrassen. Viszont ha szukek a kanyarok, es a napi tav 4-500km, akkor nem ez a tokeletes gep szamomra
Eladó sorba került a Daytonam, nagyon szép gyári állapotú 955i, sajnos rá kellett jöjjek, leginkább a túrázás az ami megmozgat motorozás terén, így vagy egy Tiger vagy egy GS lesz belőle. Ezek csereje is érdekel esetleg.
Szia Zoli!
Nekem 900-as Daytona van. A középső henger hibáról nem tudok, nekem a vezérműlánc vezető műanyag tört el. Ami még rengeteg egyéb hibát okozott. Milyen évjáratot néztél?
Hát egyenőre azt se tudom hogy a 675-öst 3 hengerest mikortól rakják bármibe.Én egyenlőre 2006-ot tudom.Ez ilyen sájról szájra haver haverjának az ismerősének volt valamije aminek baja volt téma.Elvileg még nem inyektoros.
én erre nem válaszolok mert elfogultség vádja érne , de valaki biztos ír tapasztalatot ... bár itt főleg 955 ös daytona tulajok vannak ha jol lattam... az Indexen találsz street tulajokat !
Valaki tud valamit a sor 3-as daytonák gyenge főtengelyéből adódó hibákról?Rémítenek hogy a középső hengernél megadja magát.
Vagy ez a régebbi 600-asokra jellmző?
Bocsi hogy kérdezek.Egy street triple-t szeretnék beszerezni és jön a japánok riogatása hogy gyorsan megdöglik.
Akkor szomszédok vagyunk, mert én meg a Flexben dolgozom. Talán az ablakotokból látod is a céget.
Ma sajnos a patkányjárgánnyal vagyok, de valamelyik nap a vassal jövök. Pénteken megyek gumishoz, addig nem is szívesen járkálok vele. Kicsit kilátszik a szövet hátul, pedig csak a kanyarokban használok hátsó féket
Ma 4 körül szeretnék végezni. Te meddig vagy?
De egyébként daráló... masszív a nyomás, kicsit szét is vagyok csapva. De nem panaszkodok, mert a mai világban meg kell becsülni a munkát. Csak néha jó lenne önfeledtnek is lenni.
Nem sokat gurultam én sem mostanában, de igyekszem még bepótolni, ha lehet.
Ki akarok próbálni egyszer egy ilyet.
Ha tényleg meggyőző, akkor lehet váltani fogok.
Nekem 900-as Daytona van. A középső henger hibáról nem tudok, nekem a vezérműlánc vezető műanyag tört el. Ami még rengeteg egyéb hibát okozott. Milyen évjáratot néztél?
2007 StreetTriple 675
üdv
Vagy ez a régebbi 600-asokra jellmző?
Bocsi hogy kérdezek.Egy street triple-t szeretnék beszerezni és jön a japánok riogatása hogy gyorsan megdöglik.