Pedig már reménykedtem, hogy valami igazi komment. Tény, hogy nem valami pörgős ez a topik, de nem is csoda, a Triumph tulajdonosok tábora nem annyira népes nem is beszélve a Daytona gazdikról Eddig összvissz 2 embert találtam sportmotoron, akinek van.
Én egy jó hete vettem még csak egy Daytona 955-öt, és addig ilyet még csak képen láttam, bár mivel olyan mint egy idomos Speed Triple, amivel már mentem, így annyira azért nem volt idegen .
Sor négy után furcsa, de könnyen megszokható, nekem nagyon tetszik . Más tapasztalatom még nincs .
Igazából azért vettem ilyen három hengerest, mert így legalább nem kell lehúznom egy gyertyapipát, hogy érjenek velem a többiek .
Alkatrész van.Minden.De csak márkakereskedésből.Nincs utángyártott maximum a kopó-fogyó fékbetét,olajszűrő.
Szervízintervallum 10e Km.
Olajat 10w-40-et ír elő a gépkönyv.Ami neked szimpatikus.
Fékbetét Nissin fékek radiális ergo olyat kapsz bárhol Nekem bejött az EBC szinter.
Ha zúzod és bontott műanyag kell ebay.co.uk tele mindennel de ritkább ezért KB 10-20%-al drágább mint a hasonló japoké ezért ne zúzd.
Bár sikerül kifogni igen olcsó tételeket.
Én vettem 200 dollár+postáért enyhén sérült de simán javítható telópárt 100 dollár+pk-ért patika tiszta féknyeregpárt teljesen új betétekkel de 23e volt egy hibátlan gyári kormány hozzá bontva igaz 28,6-os magura gyártmány ami maguraként vagy 32e újonnan.
Blokk KB olyan mint a japoké belűről semmi olyan egetverő nincs benne minden mertrikus és nem jobbkormányos ha ezzel húznak.
Köszi! A kényelemről annyit, hogy egy ZXR400-on edződöm immáron 5. éve, az meg egy guruló kínpad Nem magas az ülése, de a lábtartó az égben van és markolod az első tengelyt. Nem vagyok túrás, nem szempont, hogy túl kényelmes legyen egy motor, eddig napi 300 km volt a legtöbb, amit életemben mentem.
Örülök az eddig infoknak, de jöhet ám még Alkatrészek, üzembiztosság, milyen olajat szeret-nemszeret stb. Bármi, ami eszetekbe jut Bocsi, csak tényleg kirügyezek már ezért a gépért és nem bírok magammal. Az agyam azzal basztat, hogy hitelre hozhatnám már most... de nem szabad.
Elsőnek mondanám hogy nagyon jó a gép a kategória élvonala.
Ha rendeltetésszerűen használod a 10e Km alatt KB 3-4 deci olajat elcsihet szerintem de ahhoz Folyamatos 12000.-en kell pörgetned.
Normál utcai használat mellett nem fogja enni.
Na akkor a normál utcai használat.
Kérdés mire kell?
A motor vérbeli sportgép tehát hason fekve könyök a térdnél segg a zenit felé.Nagyon kézenállós.Pályán jó de ha a megyéből ki akarsz menni vagy kemény vagy mint a vídia vagy nemnormális és elátkozod az annyát is aki tervezte.
Én személy szerint arra használnám amire kitalálták.
Pályagépnek.
Igazi mindenesként inkább a street a nyerő.
Lehet beteg módon szerpentinezni fülönfordulva vele,munkába járni a hét minden napján,elszaladni ausztriába napi 6-700 Km-t betegre kanyarogva magad mindezt 5,5 liter/100 km-es fogyasztással.
Ja és fesszab 2009 évvégéig volt gond onnan másik tipust raknak be gyárilag.
Ha beszaladsz a konkrét alvázszámmal a kereskedésbe (vagy felhívod őket) a kinézik hogy a konkrét gép ki van írva fesszab cserére.
Nekem is megycsinálták már.
Sziasztok! Igaz messze van még, de ha az ég is velem van, akkor jövő nyáron Daytona 675 tulaj leszek. kb 4 éve beleszerettem és azóta nem ereszt, pedig nem ültem még rajta, nem mentem vele, még hangot is csak Street Triple-ét hallottam élőben. Itt van 1-2 Daytona tulaj, szóval ha szabad kérni, lécci írjátok le mi a géppel a tapasztalat. Minden jöhet ömlesztve, jó bőven Amit én tudok róla az az, hogy mivel kicsit magasabb a dugattyú-átlagsebessége a 4 hengereseknél, kicsit csipegeti az olajat. Meg az első szériából volt egy visszahívás, mert 1-2 gép nem töltötte az akksit. Egyéb típushiba, bajos dolog esetleg? Persze jóhetnek a jó dolgok is, mert nagyon kíváncsi vagyok. Ja és merre laktok Daytona tulajok? Hátha közel :)
Akkor holnap reggel M3 Shell. Tudunk úgy találkozni, hogy 9-kor már induljunk? Én 8.45 körül ott tudok lenni.
Kicsit más: ma reggel akkora pechem volt. Megfordultam a Mátrában (reggel 8.00-ra már otthon voltam ) és visszafele Gyöngyösön megálltam tankolni. Mentem befelé fizetni, amikor észrevettem, hogy nincs nálam a bankkártyám, kp. pedig nem volt nálam. Na mondom, kellemes szitu. A kutas lány és srác nagyon rendes volt, a kötelező bizalmatlanság után beütötték a gépbe a tankolásomat (kemény 4K), aztán írtak egy jegyzőkönyvet, mintha fizetés nélkül elhajtottam volna. A pénzt 3 napon belül el kell juttatnom hozzájuk, úgyhogy még van egy kötelező utam Gyöngyösre.. Mindenesetre a kutasoknak respekt, amiért ilyen rugalmasak és korrektek voltak.
Hazafelé a pályán pedig mentünk egy lazát egy Focus RS-el, az M0-án pedig dobtunk egy hello-t egymásnak, szóval azért nem volt rossz a mai menet.
Há mondták hogy unják az egészet triumph dolgot amit a tashner mozdonyvezető kavar (hozzátenném hogy ennyi tényszerű tévedés és összemosás meg rosszindulat nincs senkiben,ez párosul a mély sötétséggel) nekem címezték és hogy tipli..............szal nem hinném hogy fogok oda írni.
A képeket nézem meg figyelek.
De ennyi.
Sor négy után furcsa, de könnyen megszokható, nekem nagyon tetszik . Más tapasztalatom még nincs .
Igazából azért vettem ilyen három hengerest, mert így legalább nem kell lehúznom egy gyertyapipát, hogy érjenek velem a többiek .
Szervízintervallum 10e Km.
Olajat 10w-40-et ír elő a gépkönyv.Ami neked szimpatikus.
Fékbetét Nissin fékek radiális ergo olyat kapsz bárhol Nekem bejött az EBC szinter.
Ha zúzod és bontott műanyag kell ebay.co.uk tele mindennel de ritkább ezért KB 10-20%-al drágább mint a hasonló japoké ezért ne zúzd.
Bár sikerül kifogni igen olcsó tételeket.
Én vettem 200 dollár+postáért enyhén sérült de simán javítható telópárt 100 dollár+pk-ért patika tiszta féknyeregpárt teljesen új betétekkel de 23e volt egy hibátlan gyári kormány hozzá bontva igaz 28,6-os magura gyártmány ami maguraként vagy 32e újonnan.
Blokk KB olyan mint a japoké belűről semmi olyan egetverő nincs benne minden mertrikus és nem jobbkormányos ha ezzel húznak.
300 km meg lóf---sz csak bemelegítés.
Örülök az eddig infoknak, de jöhet ám még Alkatrészek, üzembiztosság, milyen olajat szeret-nemszeret stb. Bármi, ami eszetekbe jut Bocsi, csak tényleg kirügyezek már ezért a gépért és nem bírok magammal. Az agyam azzal basztat, hogy hitelre hozhatnám már most... de nem szabad.
Picit nagy vót az átlagsebesség de majd felnövök hozzá.
Vagy nem.Oszt mindíg megvárnak.
Ha rendeltetésszerűen használod a 10e Km alatt KB 3-4 deci olajat elcsihet szerintem de ahhoz Folyamatos 12000.-en kell pörgetned.
Normál utcai használat mellett nem fogja enni.
Na akkor a normál utcai használat.
Kérdés mire kell?
A motor vérbeli sportgép tehát hason fekve könyök a térdnél segg a zenit felé.Nagyon kézenállós.Pályán jó de ha a megyéből ki akarsz menni vagy kemény vagy mint a vídia vagy nemnormális és elátkozod az annyát is aki tervezte.
Én személy szerint arra használnám amire kitalálták.
Pályagépnek.
Igazi mindenesként inkább a street a nyerő.
Lehet beteg módon szerpentinezni fülönfordulva vele,munkába járni a hét minden napján,elszaladni ausztriába napi 6-700 Km-t betegre kanyarogva magad mindezt 5,5 liter/100 km-es fogyasztással.
Ja és fesszab 2009 évvégéig volt gond onnan másik tipust raknak be gyárilag.
Ha beszaladsz a konkrét alvázszámmal a kereskedésbe (vagy felhívod őket) a kinézik hogy a konkrét gép ki van írva fesszab cserére.
Nekem is megycsinálták már.
Reggel 8 Szentendre Lukoil kút? Esztergom meg vissza light-an mert progim van.
Holnap tali, ciao!
Akkor holnap reggel M3 Shell. Tudunk úgy találkozni, hogy 9-kor már induljunk? Én 8.45 körül ott tudok lenni.
Kicsit más: ma reggel akkora pechem volt. Megfordultam a Mátrában (reggel 8.00-ra már otthon voltam ) és visszafele Gyöngyösön megálltam tankolni. Mentem befelé fizetni, amikor észrevettem, hogy nincs nálam a bankkártyám, kp. pedig nem volt nálam. Na mondom, kellemes szitu. A kutas lány és srác nagyon rendes volt, a kötelező bizalmatlanság után beütötték a gépbe a tankolásomat (kemény 4K), aztán írtak egy jegyzőkönyvet, mintha fizetés nélkül elhajtottam volna. A pénzt 3 napon belül el kell juttatnom hozzájuk, úgyhogy még van egy kötelező utam Gyöngyösre.. Mindenesetre a kutasoknak respekt, amiért ilyen rugalmasak és korrektek voltak.
Hazafelé a pályán pedig mentünk egy lazát egy Focus RS-el, az M0-án pedig dobtunk egy hello-t egymásnak, szóval azért nem volt rossz a mai menet.
Vasárnap egy Parassapuszta ,Rétság kanyarba benne vagyok, jössz?
A képeket nézem meg figyelek.
De ennyi.